Robban87 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag fattar fortfarande inte hur man ska kunna göra .cda (CD Audio från CD-Skivor) till ett format som den egna musikkanalen accepterar. Har förökt sätta in .cda filerna som dom är, men det funkar inte, och jag har även sökt på forumet men hittar ingen beskrivning just i detta fall. Någon som kan hjälpa till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Hmmm.... jag trodde bara att spelet kunde spelet upp Mp3, wmw och sånt skit man redan har på datan?! man lägger ju in dom i mina dokument\gta sanadreas user files\ user tracks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Använd ett konverteringsprogram som Audiocity och konvertera de till mp3 filer, så fungerar det nog. Annars kan du använda encodern i en mp3 spelare, om du har någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag fattar fortfarande inte hur man ska kunna göra .cda (CD Audio från CD-Skivor) till ett format som den egna musikkanalen accepterar. Har förökt sätta in .cda filerna som dom är, men det funkar inte, och jag har även sökt på forumet men hittar ingen beskrivning just i detta fall. Någon som kan hjälpa till??? Du måste först konvertera filerna till MP3 eller något annat. Eftersom CD filerna är fast i CD:n,så funkar det bara om du har i själva CD:n i samtidigt som dom ska spelas upp. Och det har man inte oftast, om man inte har flera CD stationer. Men sök på www.download.com efter någon konverterare som skulle kunna sätta in filerna på datorn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Hmm, verkar krångligt men jag ska väl försöka... är konverteringsprogrammen gratis? Och går det att sätta i en CD-Skiva i CD-Brännaren och låte den spelas upp eftersom man måsta har GTA skivan i CD-ROM:en? Redigerad 11 augusti, 2005 av Robban87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Du menar väl tvärtom. Gta cd i Dvd-romen och musik cd i cdromen? eftersom Gta Sa cd:n är i DvD format. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Min CD-ROM har DVD-ROM ''inbyggt'', och under den hittar vi brännaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 CD-ROM och DVD-ROM i samma enhet typ och under har jag brännaren, är det nå fel? lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Han har en Combodrive med CD-brännare och DVD-spelare i samma enhet. Det har jag på en bärbar dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Har du bara en Cd läsare? och en brännare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag lag in mina låtar låtar i mappen "user tracks" sen när jag ska lyssna i spelet då är det bara prat på kanalen Jag har mp3 filer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag lag in mina låtar låtar i mappen "user tracks" sen när jag ska lyssna i spelet då är det bara prat på kanalen Jag har mp3 filer Du måste scanna låtarna så spelet vet att dom är där. det gör du i ljud inställningarn nånonstans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts