Jump to content

Egen musik

Share

Recommended Posts

Jag fattar fortfarande inte hur man ska kunna göra .cda (CD Audio från CD-Skivor) till ett format som den egna musikkanalen accepterar.

Har förökt sätta in .cda filerna som dom är, men det funkar inte, och jag har även sökt på forumet men hittar ingen beskrivning just i detta fall.

Någon som kan hjälpa till?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fattar fortfarande inte hur man ska kunna göra .cda (CD Audio från CD-Skivor) till ett format som den egna musikkanalen accepterar.

Har förökt sätta in .cda filerna som dom är, men det funkar inte, och jag har även sökt på forumet men hittar ingen beskrivning just i detta fall.

Någon som kan hjälpa till???

:teehee: Du måste först konvertera filerna till MP3 eller något annat. Eftersom CD filerna är fast i CD:n,så funkar det bara om du har i själva CD:n i samtidigt som dom ska spelas upp. Och det har man inte oftast, om man inte har flera CD stationer. Men sök på www.download.com efter någon konverterare som skulle kunna sätta in filerna på datorn! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor