jerrko Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Tycker inte ni att man ska kunna gå över till Ballas eller Vagos, om man klär sig i deras kläder och skjuter många i OGF? GTA 2 är bättre än GTA:SA på det sättet iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Skillnaden med GTA2 gängen och San Andreas,är att i GTA2 så var inte den man spelade med någon "ledare". Men hela storyn skulle ju fara på att om CJ skulle gå emot Sweet och alla andra hans homies och gå över till ett annat gäng. Det går helt enkelt inte att jämföra GTA2 med SA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Aldrig! GSF for life! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag kom på en as bra idee' nu! Man skulle kunna fått med 2 skivor:en där man e OGF medlem och en där man är Ballas medlem! Och så skulle det ha varit 2 helt olika storys! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_rico6 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag kom på en as bra idee' nu! Man skulle kunna fått med 2 skivor:en där man e OGF medlem och en där man är Ballas medlem! Och så skulle det ha varit 2 helt olika storys! Det är nåt som inte är helt som det ska vara innanför ditt pannben! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirelg Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Nej...kass idé det bygger ju på OGF...i början iaf...sen hänger man ju på Woozie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Men,Ballas är coolare tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Men,Ballas är coolare tycker jag Shoot the traitor!!! OGF FO LIFE!!!! (skämta bara, ta inte illa upp! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Men,Ballas är coolare tycker jag Döp om ballas1.dff - .txd, ballas2.dff - .txd, ballas3.dff - .txd till fam1, fam2, fam3 (fam123 måste bytas till ballas123) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Byt dff och txd med ballas o OGF och i American.txt(heter det nu så i sa?) så att allt som står om ballas är Groove street, byt kläder på big smoke, och ryder så det får lila, detsamma som allt green i binco och sweets kläder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Har det till Ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Har det till Ps2 Ha blåa kläder, kan se ut som lila i vissa ljus (har det själv på ps2) och sen har du rekturera alla koden, och så rekturerar du lite ballas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts