kebabkurt Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Hur ser sega 16-bitar ut? Ska köpa ett av en polare ge mig bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 http://members.cox.net/aimsean/july/14.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 En svart låda om jag inte minns fel Var ett tag sen jag spelade. Hade sönder min polares Sega Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 HAHA! Najs tack för bild...Fan va jag längtar efter att få spela sonic igen! spelade senast när jag va 6 år..min polare hade en as stor arcad kontroll...Sonic e fan bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 HAHA! Najs tack för bild...Fan va jag längtar efter att få spela sonic igen! spelade senast när jag va 6 år..min polare hade en as stor arcad kontroll...Sonic e fan bäst. Nech! Ensam hemma 2 och Turtles är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Nech! Ensam hemma 2 och Turtles är bäst Turtles ska spelas på nintendo 8-bit för många knappar på sega kontrollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Turtles ska spelas på nintendo 8-bit för många knappar på sega kontrollen. Jo. Iochförsig.. Men kommer inte ihåg vilket Turtles det var jag spelade på Sega. Man gick i en stad i början, sen ner i kloakerna Redigerad 11 augusti, 2005 av PluOntS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Turtles ska spelas på nintendo 8-bit för många knappar på sega kontrollen. Nej på Nintendo-16 Bitars! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/tmn.gif aaah nostalgi ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Ahh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Ni har ju glömt att nämna Gunstar Heroes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Ahh! Yeah jag har varvat det minst 15 gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Ahh! Jaa. Där är det Det som Aki postade var ju Turtles 2 till Nintendo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 FJOLLERI!!!!!!!!!!! Det ska vara Sega Master system 8bitars! grejer de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Nech! Ensam hemma 2 och Turtles är bäst Ensam hemma kommer jag ihåg, det var rätt så kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Sega Fy fan vad jag saknar dom klasiska spelen med delfinen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Spelet Toki fanns till Sega. Screenshot: Man är apan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Hjälp killen på bilden håller på att mutera till varulv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Hjälp killen på bilden håller på att mutera till varulv! Kanske det! Det var längesen jag spelade det. Var runt 4år jag spelade det sist... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Gunstar Heroes Dodgeball Kuy Kid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts