Invictus Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 våra värsta år är bättre Haha det äger (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Men man fastnar lätt för serien eftersom varje avsnitt slutar spännande (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Men du verkar ha tid för Oprah Livsstilstips, ja tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Helt okej serie... Brudarna ser okej ut. Men Våra Värsta År är en 10poängare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Helt okej serie... Brudarna ser okej ut. Men Våra Värsta År är en 10poängare! När visar dom våra värsta år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 När visar dom våra värsta år? Det sänds inte numera, var ett par år sen sist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Det sänds inte numera, var ett par år sen sist. Fan ochså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Det är så dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Fan ochså... En fågel viskade i mitt öra att man kan hämta alla avsnitt från en speciell hamn. Men har ej kartan dit, så du försöka ta dig dit själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Våra bästa år suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Du är nog den ende, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 En fågel viskade i mitt öra att man kan hämta alla avsnitt från en speciell hamn. Men har ej kartan dit, så du försöka ta dig dit själv Lol, ska jag ladda hem alla avsnitt? fan heller... jag laddar hellre ner The Island än några avsnitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Lol, ska jag ladda hem alla avsnitt? fan heller... jag laddar hellre ner The Island än några avsnitt Bara ett tips grabben! Synd att du missade det när det gick på tv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Missar ni 1 avsnitt kan ni vänta månader och kolla igen så är det ungefär på samma ställe... Ganska slö serie... min åsikt då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Sämsta serie jag någonsin har sett, dom spelar ju så jäkla dåligt De gör dem i alla Daytime Sopes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Sämsta serien som finns. En av dom iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Du är inte den ände. Jag är ett DOOL-freak. Jag har följt DOOL ända sen jag va 7år. Jag är 14år nu. DOOL = Days Of Our Lives. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 DOOL = Days Of Our Lives. Woot!? Verkligen, hade ingen aning om att det betydde det?!? För det är ju verkligen inte det tråden handlar om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Woot!? Verkligen, hade ingen aning om att det betydde det?!? För det är ju verkligen inte det tråden handlar om! Varför måste du vara så tyken. Jag bara skrev det då behöver inte du leka duktig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Varför måste du vara så tyken. Jag bara skrev det då behöver inte du leka duktig En fråga bara: vad betyder Tyken?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts