Tux Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Är det bara jag som gillar Våra bästa år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Förmodligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Du är nog den ända på hela sajten, ja visst ja visst VISST. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Hepp får väl äta popkorn själv klockan 12:50 och kolla på Våra Bästa år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Så mycket dötid har jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Sämsta serie jag någonsin har sett, dom spelar ju så jäkla dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Ha ha, är inte det nån drama? ^^ våra värsta år är bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Så mycket dötid har jag inte Men du verkar ha tid för Oprah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Skit program Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Men du verkar ha tid för Oprah Dagens LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Men du verkar ha tid för Oprah Själv tycker jag att det är mycket intressantare än "Våra Bästa år". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Fel forum också? Ska väl vara i Musik, film och grafik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Fel forum också? Ska väl vara i Musik, film och grafik? Just det,det har du alldedes rätt i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Aldrig. skulle inte ens uppskatta det om alla program bara la ner förutom våra bästa, och dem skulle vara kvar på Tv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Det finns typ 10000 avsnitt (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 "Days of Our Lives" (1965) [TV-Series 1965-????] (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Amerikansk dynga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Min syrra såg på det förut . det va bara för att hon vaknade vid 12 tiden gjorde sig iårdning och sen iväg till jobbet. då har man ju lite tid över. sen när hon sover över här hemma så blir jag tvingad att se det innan hon ska till jobbet (:!!! . det som är så dåligt med serien är ju t.ex en tjej som är ensam i ett rum. sen så börjar hon prata för sig själv om dom onda tankarna som hon har. och sen så råkar nån annan höra det o så blir det intriger o upplopp, så dåligt att jag skrattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Min syrra såg på det förut . det va bara för att hon vaknade vid 12 tiden gjorde sig iårdning och sen iväg till jobbet. då har man ju lite tid över. sen när hon sover över här hemma så blir jag tvingad att se det innan hon ska till jobbet (:!!! . det som är så dåligt med serien är ju t.ex en tjej som är ensam i ett rum. sen så börjar hon prata för sig själv om dom onda tankarna som hon har. och sen så råkar nån annan höra det o så blir det intriger o upplopp, så dåligt att jag skrattar Jo...dom brukar ju alltid snacka med sig själva Om imorgon (imorgon avsnitten) kommer dom visa tror jag 4 barn som är på skattjakt och en man som följer efter dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts