Jump to content

Våra Bästa År

Tux
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Min syrra såg på det förut ^_^ . det va bara för att hon vaknade vid 12 tiden gjorde sig iårdning och sen iväg till jobbet. då har man ju lite tid över. sen när hon sover över här hemma så blir jag tvingad att se det innan hon ska till jobbet (:!!!:) .

det som är så dåligt med serien är ju t.ex en tjej som är ensam i ett rum. sen så börjar hon prata för sig själv om dom onda tankarna som hon har. och sen så råkar nån annan höra det o så blir det intriger o upplopp, så dåligt att jag skrattar :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min syrra såg på det förut :lol: . det va bara för att hon vaknade vid 12 tiden gjorde sig iårdning och sen iväg till jobbet. då har man ju lite tid över. sen när hon sover över här hemma så blir jag tvingad att se det innan hon ska till jobbet (:!!!:) .

det som är så dåligt med serien är ju t.ex en tjej som är ensam i ett rum. sen så börjar hon prata för sig själv om dom onda tankarna som hon har. och sen så råkar nån annan höra det o så blir det intriger o upplopp, så dåligt att jag skrattar ^_^

Jo...dom brukar ju alltid snacka med sig själva :wacko:

Om imorgon (imorgon avsnitten) kommer dom visa tror jag 4 barn som är på skattjakt och en man som följer efter dom :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor