fatboy1 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Har inte kommit så långt innan ja kört fast =) hur ska man göra i uppdragen där man kör en cross brevid ett tåg och ska döda 3-4 personer??? blir alltid att det är en snubbe kvar så att ja misslyckas, tacksam för riktiga svar inge att de e skit lätt mm mm =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RPK Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Det finns redan trådar med det häär MEn jag kan säga det ändå du ska köra precis bredvid tågen sedan sköter han andra resten Redigerad 11 augusti, 2005 av RPK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chrippa Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag hade också problem med den, men kolla vem snubben där bak skjuter på o kör så nära just DEN personen han skjuter på som möjligt. ligg gärna en liiiten bit ifrån tåget så han inte bara träffar tåget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag fick göra om det några gånger på PS2, men på PC klarade jag det på första fösöket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Kör vid gränsen av järnvägen! Se vart Smoke skjuter, var skotten tar. Tar dom i Vagos medlemmarna så håll den längden från tåget. Tar det i tåget så far lite längre bort. Far också upp på vägarna så att du kör jämnhöjd med Vagos. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts