Crice Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Bob Dylan - Blonde On Blonde. Kärlek i dess renaste form. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Weird Tales of The Ramones. Nu kanske man inte kan räkna detta som något album. Boxen består av 3 CD skivor, 1 DVD samt en serietidning om Ramones. Verkar jävligt intressant, ska kolla igenom den lite nu. Kom på att man får ett par 3D-brillor också, snacka om kap . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Crashdïets skiva Rest in Sleaze så jävla bra jag rekomenderar den till alla er som gillar hård rock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Skulle enbart köpa ett album för att stylea med det och det har jag inte råd med men mitt senaste inskaffade album va Insane Clown Posse - Ring Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Senast köpta/inskaffade: Rock'n roll is dead med The Hellacopters. Jävligt bra. REKOMENDERAS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Michael Jackson - Invincible. 4/5, långt ifrån så dålig som alla säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Igår införskaffade jag Motståndssånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Crashdïet - Rest In Sleaze Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Crashdïet - Rest In Sleaze Den e grym!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Michael Jackson - Invincible. 4/5, långt ifrån så dålig som alla säger. Ööh, kan man lyssna på sån musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Trance Voices vol.15 Extendes Session In Trance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Ööh, kan man lyssna på sån musik Ja, ditt emo-helvete, klart som fan att man kan. Mikey's the man för helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Jag funderar starkt på att börja lyssna på John Frusciantes soloplattor. Hade tänkt att börja med Shadows collide with people. Nån som hört och kan ge kommentar om plattan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 (redigerad) Måste ta tillfället i akt, men heter det inte kommersiella? Alla vill sätta dit mig (tihi). Själv känner jag för att fejka en deppresion och börja köpa mer dotshopmusik på vinyl mixat med lite deppklassiker. Jag har ju inge' The Cure, for fuck sake. Editation (roligt att ingen sätter dit mig för denna väldigt skumma felböjning). Jag måste köpa lite mer Boards Of Canada! Just for your information... Redigerad 27 augusti, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Iron Maiden - Live After Death Iron Maiden - Live At Donington igår jävligt bra live album med maiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Metallica - Ride The Lightning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Ja, ditt emo-helvete, klart som fan att man kan. Mikey's the man för helvete. Varför vara så otrevlig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 The Rolling Stones - A Bigger Bang Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Kiss Double Platium för min del... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 For förbi den lokala vinylhandeln (jag gillar att kalla den det) och köpte Songs Of Leonard Cohen, hans första, idag. Mäktigt. Nästa planerade inköp - Kevin Rowland - My Beauty. Behöver dock fixa pengar innan dess...jag är ruinerad!! Booyaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts