Kiedis Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 (redigerad) Foo fighters - in your honor. Grymt bra vill jag säga.. OT jag fick en stoooor (2*2 m) backdrop när jag köpte den plattan *lite stolt* det var omslagsbilden till "In your honor" Senaste köpte var: Funkadelic - Motor city madness (the ultimate Funkadelic compilation) John Frusciante - DC/EP Redigerad 19 augusti, 2005 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Var på väg att köpa lite åttiotalselektropop från canada men hejdade mig och tänkte: är detta vad man kallar desperat skivhandel? ...det är dock alltid roligt med tidig elektro i skivhyllan. Remember that, kids... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EmasXP Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 System Of A Down - Mezmerize. Inget bra album egentligen, tröttnade snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Album och album, men In Flames - Used And Abused - In Live We Trust var det senaste.. Senaste plattan var Marilyn Manson - Golden age of grotesque som jag köpte billigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 (redigerad) Coldplay - X & Y Inte lyssnat mycke på Coldplay innan, gillar dock detta albumet skarpt!Har iofs inte lyssnat på det, men jag kan ju rekommendera Parachutes. Antagligen ett mycket bättre album. ...och snart så kommer Bloc Party - Silent alarm hemskickad. Väldigt bra album! Skaffa gärna deras Ep's, det finns en del bra låtar som inte finns med på skivan, t.ex. Tulips och Always new depths Redigerad 21 augusti, 2005 av Streetwave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Neuraxis - Truth Beyond Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Joey Ramone - Don't Worry About Me (Dual Disc). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Tupac, kommer inte på vad skivan hette( :"> ) men bra var den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Neil Young - After The Goldrush (LP) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Joe satriani - Crystal planet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Inget album, men Metallica - Eye of the Beholder-maxisingeln trillade ner i brevlådan idag. Titelspåret samt covern Breadfan; oslagbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Införskaffade alla Bob Dylan album igår. Totalt 1443 låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Nothung - rock mot demokrati Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 John Cena And Tha Trademarc - You Can't See Me (2005) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Beställde dessa idag: The Cure - Disintegration The Cure - Boys don't cry Elliott Smith - Either/Or Elliott Smith - Figure 8 The Clash - Super black market clash The Clash - Combat rock The Clash - London calling Jeff Buckley - Grace Mark Lanegan - Bubblegum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Funeral Rape - A Chainsaw In The Cunt Jag säger då det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Senaste var.. Svenska Akademien - Resa sig opp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Var nog boxen med soundtracken till Pulp Fiction och Reservoir Dogs. rekommenderas starkt, oavsett om man gillar filmerna eller ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Beställde dessa idag: The Cure - Disintegration The Cure - Boys don't cry Elliott Smith - Either/Or Elliott Smith - Figure 8 The Clash - Super black market clash The Clash - Combat rock The Clash - London calling Jeff Buckley - Grace Mark Lanegan - Bubblegum Väldigt bra gjort. En applåd. *Applåd utdelas* Själv funderar jag på att beställa Kevin Rowland´s fina album My Beauty. Fast man ska inte lita på CDON, dom har svikit mig flera gånger (dom skriver ner skivor dom inte har i lager och inte kan få tag i, yaddayadda, My Beauty, som har slutat tryckas, känns som om det kommer bli ännu ett svek från dessa kommerciella internetpuckon). Varför jag skriver detta vet jag inte, eftersom ingen bryr sig om varken mina eventuella skivköp eller Kevin Rowland himself. Hä-hä-hä (Raskolnikovskratt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Väldigt bra gjort. En applåd. *Applåd utdelas* Själv funderar jag på att beställa Kevin Rowland´s fina album My Beauty. Fast man ska inte lita på CDON, dom har svikit mig flera gånger (dom skriver ner skivor dom inte har i lager och inte kan få tag i, yaddayadda, My Beauty, som har slutat tryckas, känns som om det kommer bli ännu ett svek från dessa kommerciella internetpuckon). Varför jag skriver detta vet jag inte, eftersom ingen bryr sig om varken mina eventuella skivköp eller Kevin Rowland himself. Hä-hä-hä (Raskolnikovskratt). Måste ta tillfället i akt, men heter det inte kommersiella? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts