skribb Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Förresten, senaste jag köpte... American McGee's Alice - Soundtrack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Metallica - Ride The Lightning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Mitt senaste inköp var system of a downs senaste, mezmerize innan det köpte jag nog inte en skiva på typ sen slutet på 2003 (korn, take a look in the mírror) skaffade musik på "annat sätt" edit: eller förresten, jag köpte en cradle-skiva i london sommarn 04 Redigerad 13 augusti, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Inskaffade den nyss, blev förbannad. 36 minuters album och korta låtar också! vilket rån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Inskaffade den nyss, blev förbannad. 36 minuters album och korta låtar också! vilket rån Öööö!?! man går ju inte efter längden på låtarna utan kvaliten hellre köpa en bra kort skiva för mycket pengar än en lång dåligt skiva för lite pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Edguy - Theater of Savation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Öööö!?! man går ju inte efter längden på låtarna utan kvaliten hellre köpa en bra kort skiva för mycket pengar än en lång dåligt skiva för lite pengar Hahaha... inte jag. Föredrar 6-7 minuters låtar, och många ska det vara! 15, minst (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 (redigerad) Black ingvars -98. Eller, det var det senaste jag köpt! Summer Dance Mania är det senaste jag skaffat på annat sätt. Redigerad 14 augusti, 2005 av Lindström Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Basse Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 En Pete Townshend liveskiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 (redigerad) Senaste jag skaffade var The Libertines - Libertines och typ Placebo - Without you i'm nothing, och snart så kommer Bloc Party - Silent alarm hemskickad. Redigerad 14 augusti, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 The Doors - The Complete Studio Recordings Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Hmmm... Marshall matters Guess it's been a while... Ska nog köpa en 50cent-skiva snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 VA_-_Club_Hits-CD-2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Sahara Hotnights, C'Mon Lets Pretend - grymt album, har gillat dem länge men har aldrig tagit mig föra tt köpa nått album men nuså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Soil - Scars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 19 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 (redigerad) Fel jäkla tråd Redigerad 19 augusti, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Sahara Hotnights, C'Mon Lets Pretend - grymt album, har gillat dem länge men har aldrig tagit mig föra tt köpa nått album men nuså... Yey! En till diggare(muppigt ord) =) Sahara Hotnights - Kiss & Tell är det senaste, Nej förresten. Det var The Hives - Tyrranosaurus Hives Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Foo fighters - in your honor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Foo fighters - in your honor. Mkt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Coldplay - X & Y Inte lyssnat mycke på Coldplay innan, gillar dock detta albumet skarpt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts