Ronin Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Aesop Rock - Fast Cars, Danger, Fire And Knives Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Om jag inte kommer ihåg fel nu så är mitt senaste köpta album Slipknot - Slipknot som jag köpte ifrån en skivbutik i England för två år sen. Senaste på "det andra sättet" är *öppnar utforskaren för att kolla runt i arkivet* System of a Down - Mezmerize eller Vanilla Ninja - Blue Tatoo, kommer inte ihåg vilken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 "Fixar" aldrig hela album men senaste införskaffade (födelsedagspresent (:!!! ) är Dr Dre - The Chronic och N.W.A. - Straight Outta Compton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Bob Marley and the wailers - catch a fire, skit bra album Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 System of a Down - Mezmerize System of a Down - Steal This Album System of a Down - System of a Down System of a Down - Toxity System of a Down - Untitled - Unmastered - Advance Dia psalma - Sell Out Offspring - Ignition Onkel Kånkel - Blitzkrieg Blepp Onkel Kånkel - Kalle Anka Suger Pung Onkel Kånkel - Onkel Kånkels Fantastiska Äfventyr Onkel Kånkel - Onkel Kånkels Gyllene Tider Onkel Kånkel - Onkel Kånkels Underbara Värld Onkel Kånkel - Gammeldags Jul Onkel Kånkel - Sälla Toner Del 1 Onkel Kånkel - Sälla Toner Del 2 Onkel Kånkel - Sälla Toner Del 3 "Införskaffade" igår... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Om du menar på laglig väg så var det väl, Neil Young - Greatest Hits, The Soundtrack of Our Lives - Origin Vol. 1, Papa Roach - Getting Away With The Murder samt Green Day - American Idiot Den sistnämnda har jag inte ens lyssnat på. Fick de där skirovrna i julas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marwin Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Stone Sour - Stone Sour Slipknot - Vol. 3: (The Subliminal Verses) Båda är köpta på Ginza. Om vi kollar längre tillbaka innan Stone Sour då blir det Slipknot - Iowa. Då blir det rätt med årtalen också =)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Metallica - S&M. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 System of a Down - Mezmerize (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Öhm. senaste jag köpt från affären är nog Metallica S&M senaste "införskaffade" på andra sätt är: Brand new - My favorite weapon Story of the year - Page avenue Hell is For Heroes - The neon handshake Death cab for Cutie - Transatlantiscm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Senaste är väll bamses dunderhits bara för att låtarna är så oerhört dåliga ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 2pac - L I V E. Om jag minns rätt. Producerat av Suge Knight från Death Row. Liveinspelningar från 96'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Mötley Crüe - Decade of Decadence. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Herregud, sluta säg nerladadde album. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Herregud, sluta säg nerladadde album. Det kanske är nerladdat. Men eftersom den finns i min skivsamling och ser "äkta" ut så kommer jag alltid räkna den som ett inskaffat album. Men den senaste jag köpte i butik var Red, White & Crüe med just Mötley Crüe. OM DU UNDRAR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Det kanske är nerladdat. Men eftersom den finns i min skivsamling och ser "äkta" ut så kommer jag alltid räkna den som ett inskaffat album. Men den senaste jag köpte i butik var Red, White & Crüe med just Mötley Crüe. OM DU UNDRAR. Akta caps. Förresten så kanske du glömde att jag var med då du köpte den? Inskaffad som bränningscd ja, inte köpt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Senaste är väll bamses dunderhits bara för att låtarna är så oerhört dåliga ^^ Haha, den har min kusin Sjukt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Några Edge of Sanity skivor från buskarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 In flames - Reroute to remain Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Murderdolls - Beyond The Valley Of The Murderdolls. Ägande bra album! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts