GrandTheftCarl Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 The Clash's mästervärk Sandinista! på vinyl. Take that. Varför ska jag ta det när jag redan har den? senaste är för min del belleand sebastian - bowlie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Rammsteins nya skiva Rosenrot. Ett svårsmält album men den känns att den blir bättre ju mer man lyssnar på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Varför ska jag ta det när jag redan har den? senaste är för min del belleand sebastian - bowlie Nä, det förstås. Då är det ju ganska onödigt. Men ni andra...listen now! --------- Bowlie? Är det någon EP eller? Själv ska jag nog införskaffa The Boy With The Arab Strap inom en relativt snar framtid, eller försöka fixa den i julklapp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 De 2 senaste: är Hardcore Superstar: No Regrets Hardcore Superstar: Bad Sneakers and Piná Colada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Rammstein - Rosenrot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Nä, det förstås. Då är det ju ganska onödigt. Men ni andra...listen now! --------- Bowlie? Är det någon EP eller? Själv ska jag nog införskaffa The Boy With The Arab Strap inom en relativt snar framtid, eller försöka fixa den i julklapp... Köpte den på en rätt skum affär på söder. som cd the boy with the arab strap är nog deras bästa skiva, i alla fall kändaste, så köp den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Rammstein - Herzeleid Rammstein - Mutter Rammstein - Reise, Reise Rammstein - Sehnsucht Rammstein - The Very Best Of Maehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Rammstein - Herzeleid Rammstein - Mutter Rammstein - Reise, Reise Rammstein - Sehnsucht Rammstein - The Very Best Of Maehehe Inte Rosenrot..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Inte Rosenrot..? Rammstein - Rosenrot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Man kan inte läsa allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Inte Rosenrot..? Nä, det albumet är das KASS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Nirvana - Silver The Best Of The Box Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Mitt senast inskaffade album är... Hardcore Superstar: Hardcore Superstar Bump Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 System of A Down - Hypnotize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Limp Bizkit - Greatest Hits Några nyare, jag har. Men nam, komma ihåg, jag ej gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Kiss - Gene Simmons Kiss - Paul Stanley Kiss - Ace Frehley Kiss - Peter Criss Kiss - Greatest Kiss - Dressed to Kill Kiss - Destroyer Kiss - Animalize Kiss - Creatures of the Night Kiss - Revenge Kiss - Rock & Roll over Kiss - Lick it up Phew. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Köpte Madonnas nyaste redan i fredags! Åhléns de tapiga soab'sen hade satt ut skivan till försäljning 3 dagar tidigare än världspremiären XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Ramlade hem lite grejer i posten i måndags och idag: Clash - Clash on Broadway Oasis - Definitely maybe DVD 2-disc edition (dålig) Bloc Party - Two more years 4-track Pixies - Surfer Rosa Pixies - Doolittle Velvet Underground - VU (den svarta) Depeche Mode - Black celebration och The Shining (Stanley Kubrick) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 (redigerad) Köpte Skebokvarnsvägen 209 av Thåström tidigare idag. Redigerad 16 november, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Madonnas nya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts