chiligr Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Köte denna till farsan igår dance of death Edit: Sry för för stor bild Ett bra köp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Konstigt att du tycker aquiesce känns oinspirerad...tycker att det är riktigt bra tryck i den, publiken går igång och schyst med delad refräng! tycker för övrigt att du borde införskaffa familiar to millions. Fördelarna är att den är bättre ljudkvalité, bättre sound (bättre kompgitarrer,bas osv). Nackdelar är att kanske publiken känns lite mindre inspirerade och kanske även bandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Konstigt att du tycker aquiesce känns oinspirerad...tycker att det är riktigt bra tryck i den, publiken går igång och schyst med delad refräng! tycker för övrigt att du borde införskaffa familiar to millions. Fördelarna är att den är bättre ljudkvalité, bättre sound (bättre kompgitarrer,bas osv). Nackdelar är att kanske publiken känns lite mindre inspirerade och kanske även bandet. Stämningen var sådär. Acquiesce på Familiar to millions är bättre, och det var förresten den blå versionen av den som var min första oasis-platta. tycker också att don't look back in anger på familiar är otroligt bra. För att inte tala om Gas Panic! Där låter Liam som jag vill att han ska låta, och själva låten är riktigt dåligt producerad på sotsog. Men på familiar skrämde den skiten ur mig redan första gången jag hörde den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 George Harrison - All Things Must Pass (2cd) Helt underbar skiva inga dåliga bara najs sound. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Gas panic har aldrig varit min favoritlåt. Sanningen är att jag tycker den är väldigt o-oasis och lite löjlig textmässigt Sedan är ju bandet så jävla tight på familiar, att sparka guigsy och bonehead var nog bra för soundets skull men kanske inte för känslan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Robbie Williams - Intensive Care Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Sensaste: Kanye West - Late Registration. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Kiss - Ace Frehley Kiss - Gene Simmons Kiss - Paul Stanley Kiss - Peter Criss Kiss - Creatures of the Night Kiss - Animalize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Iron Maiden - Death on the road, lite kass men ändå lite bra. Btw: min 940:e post Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Va väl.. hm.. Hel - det som varit ÄR ( igen ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Sista införskaffade (riktig) Social distortion Sex,love and rock ´n´ roll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Hammerfall-renegade(sämst) Twisted sister-under the blade(njäää) motörhead-bomber(Bäst!´) Motörhead-another perfect day(fetingbra!) Anthrax-among the living(grym!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Gas panic har aldrig varit min favoritlåt. Sanningen är att jag tycker den är väldigt o-oasis och lite löjlig textmässigt Sedan är ju bandet så jävla tight på familiar, att sparka guigsy och bonehead var nog bra för soundets skull men kanske inte för känslan. Ni har kommit in på Oasis Dont look baclk in anger, Wonderwall, Rockin Chair, Hindu Times, Stand by me, Live forever och Idlers dream är mina absoluta favoritlåtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Som oasis-nörd är det alltid kul när någon ny kommit in på "den rätta vägen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Senaste-The Game Ghost Unit. Skit bra diss mot G-Unit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 (redigerad) Jimi Hendrix - The Best Of (3cd) Jimi Hendrix - The Jimi Hendrix Experience (4cd) Jimi Hendrix - Stockholm Concert (2cd) = Najs oh.. glömde Cream - Disraeli Gears (super) Redigerad 23 oktober, 2005 av Peskele Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Jimi Hendrix - The Best Of (3cd) Jimi Hendrix - The Jimi Hendrix Experience (4cd) Jimi Hendrix - Stockholm Concert (2cd) = Najs oh.. glömde Cream - Disraeli Gears (super) Du.. hatar Jimi Hendrix va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Du.. hatar Jimi Hendrix va? Hur visste du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Hur visste du det? I have my connections... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 The Clash's mästervärk Sandinista! på vinyl. Take that. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts