leftbehind Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Köpte 6st album samtidigt sist. Då vart det Iron Maiden - Iron Maiden Iron Maiden - Brave New World Nightwish - Once Metallica - Kill ém All Metalica - Master of Puppets Metallica - ...and Justice for All Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Alice In Videoland - Outrageous Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Live Shit: Binge & Purge om det nu räknas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Oops, förlåt. Fin signatur btw. Tackar, det är Alice Cooper som är min favorit Numero Uno, 70-80 tals rock är den bästa musiken. (Får se hur länge han stannar i signaturen, tänkte byta person och citat lite då och då ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Tackar, det är Alice Cooper som är min favorit Numero Uno, 70-80 tals rock är den bästa musiken. (Får se hur länge han stannar i signaturen, tänkte byta person och citat lite då och då ) Paul Stanley, eller någon i whitesnake måste du ha med där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Paul Stanley, eller någon i whitesnake måste du ha med där. Aahh..."I just died in your arms tonight, must been something you said." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Beställde senast Annihilator - All For You (Jam), samma platta som All For You fast utan rythm guitar. Kommer nog vara rätt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Fan va kul att se streetwaves inköp av skivor! du kommer inte bli besviken av there and then!! bättre version av champagne supernova har nog sällan spelats. Mitt senaste inköp: Radiohead - Live in Paris (bootleg) Doves - Lost Souls Vines - Highly Evolved White Stripes - De Stilj, Hotel Yorba singel Smiths - The Queen Is Dead (inte världens mest överskattade album!) Smashing Pumpkins- Earphoria Razorlight - Up all night Dispatch - Who are we living for? Bright Eyes - Fevers and mirrors Ben Folds Five - The Unauthorized Biografy of Reinhold Messner Bloc Party - Silent Alarm Ben Folds Five och bright eyes kanske är något att kolla upp för okka lille? You will NOT be disapointed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Ben Folds Five och bright eyes kanske är något att kolla upp för okka lille? You will NOT be disapointed Tackar för ett trevligt tips. Det ska jag göra! ...och vem påstår att The Queen Is Dead är överskattad!? Nackskott, tihi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Någon röstnings som jag läste i Metro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Någon röstnings som jag läste i Metro Exakt! mm ta och lyssna på dom okka, ben folds five är kanske snäppet bättre än bright eyes även om dom är hyfsat olika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Fan va kul att se streetwaves inköp av skivor! du kommer inte bli besviken av there and then!! bättre version av champagne supernova har nog sällan spelats. Mitt senaste inköp: Radiohead - Live in Paris (bootleg) Doves - Lost Souls Vines - Highly Evolved White Stripes - De Stilj, Hotel Yorba singel Smiths - The Queen Is Dead (inte världens mest överskattade album!) Smashing Pumpkins- Earphoria Razorlight - Up all night Dispatch - Who are we living for? Bright Eyes - Fevers and mirrors Ben Folds Five - The Unauthorized Biografy of Reinhold Messner Bloc Party - Silent Alarm Ben Folds Five och bright eyes kanske är något att kolla upp för okka lille? You will NOT be disapointed Jag vet, jag lyssnar bara på väldigt bra musik Det skulle lika gärna kunnat vara jag som beställt de där skivorna. Iofs har jag redan Fevers and mirrors och Silent alarm. (jag tycker att ep-versionen av banquet är bättre än albumversionen förresten. tycker du ska skaffa bloc party ep eller själva singeln, eller bådadera) Idag fick jag förresten hem BRMC, go for the show av Facer, Vanessa & The O's, hello saferide-singlarna, there and then och sandinista! ska bli kul att lyssna in mig på alltihop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 (redigerad) Aa bloc party är riktigt bra! ska absolut tänka över dom där tipsen även om jag är i en djup ekonomisk kris när jag ska åka och se oasis i köpenhamn här om nån vecka... för övrigt finns det få grejer som är så oslagbara som när Liam Gallagher kommer in hög som ett jävla hus in på arenan i en träningsoverall och svär o spottar lite! MUSIKHISTORIA... Redigerad 8 oktober, 2005 av GrandTheftCarl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Kollade förresten på There and then nyss. Jävligt bra måste jag säga, höjdpunkterna var när Noel satt relativt ensam på sen med gitarr (Morning glory, The masterplan) och Champagne supernova, Live forever, wonderwall och Round are way. Måste dessutom säga att Cum on feel the noize är som klippt och skuren för Oasis. Acquiesce tycker jag var jävligt oinspirerad och tråkig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Talib Kweli - The beautiful Struggle Den skivan är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Bob Marley - The best of bob marley. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Rammstein - Benzin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 7 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Bob Marley - The best of bob marley. Right on! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 (redigerad) Rammstein - Benzin Är det bra? Har det släppts än? Uhum, det var ju bara en låt.. lyssnar på den nu. Redigerad 8 oktober, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 (redigerad) Köte denna till farsan igår Edit: Sry för för stor bild Redigerad 8 oktober, 2005 av Flanders Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts