aKi Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Theory Of A Deadman - Theory Of A Deadman samt Theory Of A Deadman - Gasoline http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/mdfdfdfdfusic.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Reggae CD's grymt mycket bra skivor. man kan lyssna lite på vissa låtar när man kollar på ett album, klicka bara på ton-ikonen som är brevis låtarna... ett tips är skivan Ikahba - Troddin To Zion. grym skiva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Nu ska vi inte påbörja en diskussion som förstör tråden, men: Crice. 1: Det ska jag göra. Jag skaffade Blonde on blonde och Highway 61 revisited till en början. 2. Jag tillhör överklassen. Nej, skämt åsido, jag jobbar extra på Konsum. Ingen drömlön precis, men jag spenderar allt jag äger på musik och kläder. Sen så har jag ju studiebidraget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 (redigerad) Slipknot - Vol 3. The Subliminal Verses Redigerad 5 oktober, 2005 av Flanders Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Alla Slayer + The Clash - london calling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 2. Jag tillhör överklassen. Nej, skämt åsido, jag jobbar extra på Konsum. Ingen drömlön precis, men jag spenderar allt jag äger på musik och kläder. Sen så har jag ju studiebidraget... Konsum... praoade där förut, vilken jävla mardröm. Kunde knappt gå på grund av den jävla värken man får efter att ha packat upp varor i sju timmar. Ugh. Förresten, Highway 61 Revisited och Blonde on Blonde är två av Dylans bästa skivor, så du ska nog se att du tycker om musiken. La di dah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 La di dah. ...ursäkta, men var det där ett Annie Hall-La Di Da? Just curious... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Alla Depeche Modes elva skivor samt Nirvanas sju. ... 20 Years On MTV 1989-1992 är icke att förglömma heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Den här. http://img143.imageshack.us/img143/8509/dor3ff.jpg DEATH ON THE ROAD (2005) Live Album Jaaag älskar den där skivan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Just nu suger allt så jag lyssnar mkt på gamla skivor...tex lite gammal kiss, guns n' roses, osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Just nu suger allt så jag lyssnar mkt på gamla skivor...tex lite gammal kiss, guns n' roses, osv... Yey, vi har tre med bra smak på forumet. Valle-ball, du & jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Yey, vi har tre med bra smak på forumet. Valle-ball, du & jag. *HOST HOST* *HARKEL HARKEL* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 *HOST HOST* *HARKEL HARKEL* Oops, förlåt. Fin signatur btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Alla Depeche Modes elva skivor samt Nirvanas sju. ... 20 Years On MTV 1989-1992 är icke att förglömma heller. Mmm, That's The Shit. chiligr: vad du behöver i ditt liv är den nya dotshop.se-rörelsen. Murcof, Colleen, Electralane, Fennesz, Efterklang, Braun And The Mob, AGF, Khonnor, Final Fantasy etc. Prova även Death Cab For Cutie, Postal Service, DNTEL och dom prylarna =) ...det fick iallafall mitt hopp om dagens musik att stiga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 (redigerad) Brukar inte skaffa hela skivor. brukar inte köpa musik alls.. hehehe Redigerad 5 oktober, 2005 av MoriX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Mmm, That's The Shit. chiligr: vad du behöver i ditt liv är den nya dotshop.se-rörelsen. Murcof, Colleen, Electralane, Fennesz, Efterklang, Braun And The Mob, AGF, Khonnor, Final Fantasy etc. Prova även Death Cab For Cutie, Postal Service, DNTEL och dom prylarna =) ...det fick iallafall mitt hopp om dagens musik att stiga... Först måste jag fråga vad det är för musik! Är villig att testa det mesta...! PKZ: YAY! puss på dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 (redigerad) Först måste jag fråga vad det är för musik! Är villig att testa det mesta...! PKZ: YAY! puss på dig! PyZzpYZz. BTW, ska du ha bra musik ska du lyssna på Manowar. Här kommer en ganska läskig bild på en av deras skivor. Redigerad 5 oktober, 2005 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Först måste jag fråga vad det är för musik! Är villig att testa det mesta...! PKZ: YAY! puss på dig! DCFC och det dära är fin elektropop, det övriga (dvs dotshop-rörelsen) är mysig elektronika med morbida toner och plingplong... ...stämning. Dotshop Dom har en massa snippets, so go and take a look, you sneaky bastard... =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 (redigerad) DCFC och det dära är fin elektropop, det övriga (dvs dotshop-rörelsen) är mysig elektronika med morbida toner och plingplong... ...stämning. Dotshop Dom har en massa snippets, so go and take a look, you sneaky bastard... =) Ska jag genast göra! pkz: jo, manowar är ok..men de knäcker aldrig gamla roses,kiss, motörhead,maiden mfl! edit: hhmmm...sidan vill inte visas...testar nån annan gång! Redigerad 5 oktober, 2005 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Ska jag genast göra! pkz: jo, manowar är ok..men de knäcker aldrig gamla roses,kiss, motörhead,maiden mfl! edit: hhmmm...sidan vill inte visas...testar nån annan gång! Näeeee, men dom är bra. Hihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts