aKi Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Foo Fighters - In Your Honour Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Foo Fighters - In Your Honour Bra album Gillar specellt "cold day in the sun", underbar låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Farsan överraskade mig med "ebba grön- samlingen" för ett par dagar sedan! mamma vad bra den är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Nirvana - Nevermind Nirvana - Bleach Nirvana - In Utero Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Min Malmö-vistelse resulterade i Chicks On Speed Will Save Us All!, Bob Dylans soundtrack till Pat Garatt and Billy The Kid, The Jesus And Mary Chain's hårda Psycho Candy, The Smiths vegeterianpropagerande Meat Is Murder och The Radio Dept.'s klangfulla Lesser Matters... ...stämning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Får Alaska snart med Between the Buried and Me, så det kommer troligen vara det om några dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Korpiklaani - Spirit Of The Forest Shaman (pre-korpiklaani) - Shamaniac Mysig musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Min Malmö-vistelse resulterade i Chicks On Speed Will Save Us All!, Bob Dylans soundtrack till Pat Garatt and Billy The Kid, The Jesus And Mary Chain's hårda Psycho Candy, The Smiths vegeterianpropagerande Meat Is Murder och The Radio Dept.'s klangfulla Lesser Matters... ...stämning! Du har inte lust att donera lite växelpengar till en behövande komplett-looptroop-diskografi-sökare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 . fyllde ju år i dag...så jag fick en del skivor! xpisc har iaf fått reda på en av´dem och tycker att den verkar suga! den var the clash- anarchy in the UK- tour...limited red lp sen även motörhead inferno(igen...men min första e borta ) samt absolute rock... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Införskaffade nyss: Twista - Kamikaze Kanye West College Dropout 2Pac - Greatest Hits och.. The Pogues - The Ultimate Collection Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Franz Ferdinand - You Could Have It So Much Better Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 The Pogues - The Ultimate Collection *le nod of approval* Cornelis Vreeswijk - Gömda Guldkorn. Bra musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 You Could Have It So Much Better... With Franz Ferdinand http://67.18.37.14/19/132/emo/stolt2.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Svensson450 Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Blev en beställning från ginza Meshuggah - I Camel - Mirage Danzig - How the Gods Kills Celtic Frost - Morbid Tales Emperor - Anthems to the welkin at dusk Opeth - Still Life (dubbel LP) Bob Dylan - Blood on the tracks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Bob Dylan - Blood on the tracks *huge nod of approval* Mmmm... Tangled Up In Blue. Mmmmm... Idiot Wind.. Mmmmm... Lily, Rosemary And The Jack Of Hearts. Bra val. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Numera flippar jag nästan ur när jag hör någon säga "Bob", eller "Dylan", eller "Bob Dylan". Beställt från cdon: Cardigans - Super extra gravity (förbokning) Black Rebel Motorcycle Club - Howl The Facer - Go for the show The Facer - Final exit Oasis - There and then (DVD) Hello Saferide - My best friend Hello Saferide - If I don't write this song someone I love will die Clash - Sandinista! Vanessa & The O's - La ballade d'O Queens of the Stone Age - s/t The Cure - Kiss me kiss me kiss me bob hund - I bob hund - II Och så Fever Pitch av Nick Hornby. Väldigt bra bok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Numera flippar jag nästan ur när jag hör någon säga "Bob", eller "Dylan", eller "Bob Dylan". Men Dylan är bajset, det är bara att inse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Streetwave; 1. Ärligt talat, ta dig tid att lyssna på Dylan. Det är inte bara fin musik, det är även låtar med en jävla samhällsskildring, och som säger en hel del. 2. Hur i hela Mumindalen har du råd med den där bautalasten av skivor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) ...vilka här är med på att starta en anti-Dylan-hype på forumet? Hans musik må vara magnifik, men ojojoj vad jag börjar bli less... Tihi! Imorgon kanske jag införskaffar The Flying Lizards oerhört skumma skiva med samma titel som bandnamn... Redigerad 4 oktober, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Alla 21 (Never Say Never Again inkluderad) Bond-soundtrack, samt San Andreas-soundtracket. Mycket, mycket bra musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts