Ace Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Vilket är ditt\dina senast inskaffade album? Mina är Coldplay - X & Y och Peps Persson - Bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Nästa vecka ska jag hämta ut : Metallica - ...And justice for all. Metallica - Load. Metallica - Some kind of monster (blev fel! jag skulle igentligen beställa st.anger) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Vilket är ditt\dina senast inskaffade album? Mina är Coldplay - X & Y och Peps Persson - Bästa Scooter Fuck the %%%%% något där. år 2002 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Inskaffat eller köpt? Atmosphere - Seven Day Travels Tony Hawks Pro Skater 2 OST Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Inskaffat eller köpt? Båda två Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Senast inskaffade är Doktor Kosmos - Ett Enkelt Svar, om ungefär 10 minuter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Senaste var... hmm... Laleh - Laleh (skitbra verkligen! Köp den/ladda ner den idag!!) TLC - artist collection (sedan påpekade EB2 att det var ett album som skulle "introducera en i TLC"... Eftersom jag lyssnat på dem i snart tre år kändes det lite... ja... Men jag ska skaffa alla deras album... Bara två kvar nu...) Nirvana - Incesticide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Tror det var Nirvana-Nevermind,eller så var det Nirvana-In Utero. Båda två är iaf ett riktigt bra plattor. Redigerad 11 augusti, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Laleh - Laleh (skitbra verkligen! Köp den/ladda ner den idag!!) Warez warez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Laleh - Laleh (skitbra verkligen! Köp den/hitta den i buskarna idag!!) Nöjd nu Pluonts? Redigerad 11 augusti, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Metallica - ReLoad 2LP. Metallica - Hero Of The Day Limited Edition LP. Metallica - The Unforgiven II, pt. 2. Guns N' Roses - Live Era '87-'93. Alltihopa är mycket bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Audioslave - Out Of Exile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Franz Ferdinand - Franz Ferdinand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 The Postal Service - Give Up. Belle And Sebastian - fold your hands child, you walk like a peasent (LP). Dexys Midnight Runners - Searching For The Young Soul Rebels (LP). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Metallica - St. anger. Redigerad 11 augusti, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Hammerfall - Chapter V Tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Senast inskaffade är Doktor Kosmos - Ett Enkelt Svar, om ungefär 10 minuter Vänsterpropaganda? Trodde inte det var din grej.. Min syster lyssnade på dom, kommer ihåg en låt som hette "Kapitalist, nu ska du dö!" Skaffade alla Jedi Mind Tricks-albumen igår. Mest för det var en så tilltalande bandnamn och så har låten Blood In Blood Out jäkligt skönt beat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Blood In Blood Out jäkligt skönt beat. W0rd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Vänsterpropaganda? Trodde inte det var din grej.. Min syster lyssnade på dom, kommer ihåg en låt som hette "Kapitalist, nu ska du dö!" Skaffade alla Jedi Mind Tricks-albumen igår. Mest för det var en så tilltalande bandnamn och så har låten Blood In Blood Out jäkligt skönt beat. Haha nej det är inte min grej, gillar inte musiken heller... skaffade det bara för skojs skull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Led Zeppelin - Led Zeppelin II Jimi Hendrix - The Jimi Hendrix Experience Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts