XmaN Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Undrar bara om The Getaway finns till pc??! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 nej det finns det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronaldo Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 de funkar o köra The Getaway.. asså från en PS2 skiva.. de kan min polare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 de funkar o köra The Getaway.. asså från en PS2 skiva.. de kan min polare på PC? det tror jag nog inte.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 Man kan ladda ner playstation 2 emulatorer. Jag har leddat ner super nintendo och jag har över 100 spel gratis. Min polare har ps2,ps,nes,snes,sega olika sortes. Det är bara att ladda ner ps2 emulato. Finns säkert på kaza. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 Egentligen så ska ju inte The getaway finnas på pc..Anledning: det är sony's egna spel grupp som har gjort det (Team Soho) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 Egentligen så ska ju inte The getaway finnas på pc..Anledning: det är sony's egna spel grupp som har gjort det (Team Soho) Det finns ju inte på pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 Hoppas det gör det i varje fall, kan man köpa en såddan där emulator grej? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 Hoppas det gör det i varje fall, kan man köpa en såddan där emulator grej? :"> Nej dom är olagliga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 24 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2003 Det finns väll ingen fungerande PS2 emulator än va? Det är bara virus och trojaner i dom nuvarande iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Det finns väll ingen fungerande PS2 emulator än va? Det är bara virus och trojaner i dom nuvarande iallafall det tror nog jag med... Men man vet inte ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 1 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 (redigerad) Nej dom är olagliga... det är dom väll inte !!!! finns ett som man kan köpa som heter "bleem tror jag! ta reda på fakta först!! Redigerad 1 februari, 2003 av XmaN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 dom ÄR olagliga, jag tror dom har dragit in både produktion som såväl uppdatering av Bleem....och den funkar bara till PS One tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts