Hades Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Min personliga favorit är Fullkornspasta så sjukt gott jag gillar pasta med tugg i mums! Det blev visst en liten språkmix bland alternativen men skitsamma! Jag har käkat bästa med hemgjord sås 3 dagar på raken nu. Det är svårt att tröttna på sin egen matlagning! Sedan vill jag dela ut en känga till Pasta nissarna på Örnens eller vad fan de heter! Jag undrar hur de kommer fram till koktiden de skriver på sina paket. Som jag skrev tidigare gillar jag min pasta al dente så jag skalade bort 3 minuter för att vara på den säkra sidan och tamigfan pastan var överkokt. Dagen efter kokade jag min pasta i 5 minuter alltså inte ens hälften av den angivna tiden! Då blev den perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Snäckor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Spagetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Null vote, beror helt på vad jag har för sås och annat tillbehör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Makaroner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Makaroner... med falukorv, MUMS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Det e ingen skillnad bara man har köttfärssås till VOTE: Spagetti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Vote:Spaghetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Mackaroner, faligkorv och ketchup. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Hade era dagisfröknar samma skämt som mina? !t upp FALIGkorven annars biterden dig i näsanpäsdan!" följt av ett kacklande skratt medans vi 4 åringar satt där livrädda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Vote: Nullvote Penispasta från Hobbex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Vote: Spagetthi Med köttfärsås! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Makaroner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Spagetti! Med köttfärs (inte sås!!), ketchup och soja... Lägg gärna till lite vitlöksgegga så har ni hela smaklöks-himlen på en och samma tallrik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Fullkorn smakar för mycket mjöligt på nått sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 SPagetti! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Spagutti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Makaroner... med falukorv, MUMS Samma här. Tihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) ...som expert på ämnet måste jag sträcka mig utöver det tarvliga utbud av alternativ som erbjuds i denna topic *fnys (Kalle-Anka-servitörs-pose)* och säga GNOCCHI. (Avnjuts bäst med pesto eller tomatsås (med basilika och parmesanost, såklart) Editation. Ursäkta stavfelet, I didn't notice. Redigerad 11 augusti, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Vote: Hjul, mums! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts