tommy killer Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Kommer inte ihåg, har raderat inkorgen några gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Nå whine till Hultenius att jag inte kunde fixa en signatur :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Nå whine till Hultenius att jag inte kunde fixa en signatur :"> Haha BTW, Din avatar är ca 210kb för stor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Mitt första PM, från P-C...: om jag nu ska göra en serie så får du berätta hur det är att vara tjej på gtasajten så jag får kött på benen! Ja, det ni! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Tjena, äre bra eller? Från pKz Har ingen aning varför han skickade det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Oo sorry alltså Hm kan detta verkligen varit mitt första.. Från Hultenius iaf angående namnbyte QUOTE Kan du göra mig en tjänst och byta mitt nick på gtasajten.. Jag har lämnat EvilOL överallt annars. Namnet jag vill ha är: The Dude Från The Big Lebowski duvet.. aja hoppas du har tid. /El Duderino ---- Det går bra, men som alla andra så måste du vänta en vecka först. Så skicka mig ett PM om en vecka och jag ska ändra namnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Typ Du har fått en varning för en onödig tråd. från jocken (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Har för mig att det var ett PM till Jacker för att få hjälp på MGS2: Son Of Liberty. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Har ej kvar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Finns inte kvart i inbox längre, har behövt rensa gamla PMs ett antal gånger =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Nej vad gullig du är... Visste inte att man kunde skriva sånt här här eller vad man säger.. DU är super finast Det var mitt första.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Raderat men de första ja fick va en varning för att ja kalla nån en neger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Nej vad gullig du är... Visste inte att man kunde skriva sånt här här eller vad man säger.. DU är super finast Det var mitt första.... Från vem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Från vem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Mitt första PM var det faktist jag som skrivit till mig själv. Jag skrev: Hej mig själv. Det är sant faktist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Personal Message Wild_hawk Stampa och trampa ner dom.. Förgått.., Nov 17 2003, 05:40 Tjenare, min fråga är nu om du skulle vilja göra en text med mig, en diss till dessa patetiska töntar i tha rap box. Texten ska vara högst 6 rader och tala om hur bra vi är (du, jag, gta freak och ninja freek) och hur dåliga dom är (crice, mm och ds) Jag ska fråga Gta freak om han är med på detta också och om juggalo freek ninja också är med, det skulle vara kul om du ville vara med, jag har gjort en text till här, du kan cheka den så förstår du mer vad jag mennar att den ska handla om. *corny rapvers* ps: Har du msn messenger? i så fall adda mig på patricka25@hotmail.com Peace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 PM received from Tommy Fido Aug 14 2004, 15:58 Bilden som du använder som userphoto har du ju inte ritat själv. vars tog du bilden ifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Ok, men först måste du vänta en vecka som alla andra. Så skicka mig ett PM om en vecka och jag ska byta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Från vem? Nehe jag missuppfattade frågan.. det var det första jag skrev.. hej tofie du e så fiin haha det var det första jag fick.. men det andra var det första jag skrev... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Det första jag fick: Jag skickar smilis adressen i ett private message så att inget ska missuppfattas, såg att det hade gjort det i en annan Topic, tror inte att det är så farligt i mitt fall åndå, för det andra handlade ju om GTA3 cracks eller vad man nu kallar det. här kommer smilis adressen: http://www.mysmilies.com Mvh. Johan Det första jag skickade har jag raderat för länge sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts