Mr.Magic Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Hur såg ditt första PM ut? Mitt: Sug min för att du låste nfs-tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Taskigt PM .. tror mitt första pm var en varning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Typ Se? Jag sa ju att det var kul här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Jag skickade: Hej! läste att du hade Driver3,hur långt har du kommit?//Elander,det skickade jag till Korven. svar: Skriv aldrig mer till mig igen något sånt,fattar inte vad som tog åt han,vill bara veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Aa... Rönnebäck ligger typ där Ja, jag hette Perlan_ innan Kul att någon märkte det i alla fall.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Har tyvärr raderat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag och Carlous Rexus whateva brukade snacka, så mitt första var väl. Hej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Kom inte ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 kul gubbe hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Har raderat det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Har blivit nerspammad med brev ang beffo webbhotell och lite hatbrev här och där så jag har varit tvungen att rensa bort mitt först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag har inte fått något PM än, om ni vill kan ni skicka ett PM till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Kommer inte riktigt ihåg.. Fast det var något negativt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Mitt första PM va en påminnelse till KalleR om att varna en person igår va de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Kommer ej ihår. har rensat inboxen ett antal gånger sen första Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Hur såg ditt första PM ut? Mitt: Oo sorry alltså Hm kan detta verkligen varit mitt första.. Från Hultenius iaf angående namnbyte QUOTE Kan du göra mig en tjänst och byta mitt nick på gtasajten.. Jag har lämnat EvilOL överallt annars. Namnet jag vill ha är: The Dude Från The Big Lebowski duvet.. aja hoppas du har tid. /El Duderino ---- Det går bra, men som alla andra så måste du vänta en vecka först. Så skicka mig ett PM om en vecka och jag ska ändra namnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag har varken mottagit ett Pm eller skrvit ett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Mitt första PM som jag fick va en varning av Jocken. ska se om jag kan hitta den. det första PM:et jag skickade va nog till Siana där vi dampa loss på varandra . det ända vi skrev va taskiga saker så det är nog inget att läsa, tror desutom att jag har raderat dom PM:en. ska se om jag kan hitta Jockens varnings-PM... edit: här är det: Varnar dig eftersom du spammade i du-vet-vilken tråden. Redigerad 11 augusti, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Har bara fått ett pm och det ifrån HOWHOW http://hosted.ekenkrona.com/spelforumet.se/ Det kommer knäcka när vi fått igång det lite, behöver fler medlemmar bara, Ska byta domännamn till www.spelforumet.se sedan, domänen kommer den här veckan. Bli medlem vi behöver fler medlemmar. Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Spelaru?? va heteru? vilken verision spelaru? Jag spelar 3.32 (senaste tror ja) o heter Gurgel w00t.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts