skribb Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Känner inget behov av att dra i mig, tja, allt man nu kan få ner i en vattenpipa (ett antal olika saker), och Karatemorfar din såg verkligen ful ut. Fast ju fulare den är desto bättre är den, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NamChai Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag har en vatten-pipa(använder den som askopp nu ) Banan e god, exotic eller vad den heter e juh sådär ja det finns massa goda smaker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Min kompis har en. För ungefär 3 år sen satt han, jag och två andra kompisar i en ring och turades om. Vi lyssna på Bob Marley också, vi fick göra det bästa av sitvationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Köpte en då jag var i Turkiet förra veckan, däremot tänker jag inte använda den utan bara ha som prydnad. Redigerad 11 augusti, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Yeah, jag har också en vattenpipa, men använder den inte så ofta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) MMMMM vattenpipa har ingen egen men 2 kompisar har så jävla chill å sitta ute i solen å röka mina favoriter är äpple och jordgubb, har hört att melon ska vara gott min kompis hade med sig vattenpipa på ett scoutläger Redigerad 11 augusti, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag har en vattenpipa fast den är ganska liten. Men jag har ingen direkt favorit-smak. Alla är goda. Men jag har hört att Vattenpipa är farligare än ciggaretter. MEN, vattenpipa är inte beroende-framkallade. Men det är jävligt gött att sitta och röka det på fester Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Om man vill bli full snabbt så kan man ju använda sprit istället för vatten (har dock aldrig testat) på midsommar så rökte min kompis lite "gröna örter" i sin vattenpipa med öl istället för vatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag har en vattenpipa fast den är ganska liten. Men jag har ingen direkt favorit-smak. Alla är goda. Men jag har hört att Vattenpipa är farligare än ciggaretter. MEN, vattenpipa är inte beroende-framkallade. Men det är jävligt gött att sitta och röka det på fester Ja man sitter ju inte och gör det själv, mer som en social grejj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Att man inte köpt en sån är en bedrift, har ju ändå varit typ överallt.. Skumt.. Får köpa en sån nästa gång jag far till ett taliban-land Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Att man inte köpt en sån är en bedrift, har ju ändå varit typ överallt.. Skumt.. Får köpa en sån nästa gång jag far till ett taliban-land Tror de finns att köpa i Skellefteå, för visst är du därifrån??? har för mig att jag sett i något skyltfönster. Vid nån av tobakskioskerna stan...du vet säkert vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Om man vill bli full snabbt så kan man ju använda sprit istället för vatten (har dock aldrig testat) på midsommar så rökte min kompis lite "gröna örter" i sin vattenpipa med öl istället för vatten Du blir nog fullare snabbare på att dricka spriten istället för att bara leda rök genom den. Jamenar, du drar ju inte in dig vätskan utan bara röken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Tror de finns att köpa i Skellefteå, för visst är du därifrån??? har för mig att jag sett i något skyltfönster. Vid nån av tobakskioskerna stan...du vet säkert vad jag menar. Jo, Finns det säkert men det blir ju lite speciellare om man köper den på en resa för då har man ju som minnen förknippad till den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Vattenpipa ska man la röka inomhus ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Vattenpipa ska man la röka inomhus ? Det fungerar like bra inne som ute Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Drar upp tråden för att säga att jag rökte vattenpipa för första gången igår. Det var faktiskt väldigt gott, mycket bättre än cigaretter. Vad det var för smak på tobaken har jag ingen aning om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Drar upp tråden för att säga att jag köpte en vattenpipa igår på kvibergs marknad. Köpte också äppletobak. Tycker det var mycket gott och kul, ska köpa andra smakers tobak snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Är det bara jag som tycker att vattenpipa är överskattat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Tror det. Vattenpipa är jävligt gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Är det bara jag som tycker att vattenpipa är överskattat? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts