Karatemorfar Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Måste fråga ifall någon röker, det bästa som tillförts världen ? Har ni någon egen? Favorit tobak ? Bifogar bild på min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Belmont eller något sånt. Jag har ju förståss några värre saker. Redigerad 10 augusti, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Måste fråga ifall någon röker, det bästa som tillförts världen ? Har ni någon egen? Favorit tobak ? Bifogar bild på min Va gör en sån där egentligen??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Hur fungerar en sådan egentligen? Eller, öh, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Mina föräldrar har en vattenpipa någonstans, men jag röker inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Va gör en sån där egentligen??? Man lägger rökat där uppe och tänder på. Sen när man suger går röken igenom vattnet och kyls ner. Har ingen och har tyvärr aldrig provat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Man lägger rökat där uppe och tänder på. Sen när man suger går röken igenom vattnet och kyls ner. Har ingen och har tyvärr aldrig provat. Någon bra känsla med det? annars verkar det onödigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 .ju kallare rök desto godare.. har tyvärr aldrig testat en sådan mojäng.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Så man an säga att man röker kallt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) .ju kallare rök desto godare.. har tyvärr aldrig testat en sådan mojäng.. Japp, på vintern e det härligt att fara ut med snöskotern och stanna på kallaste området och röka lite. För att inte gå offtopic: så har jag sett en såndär aparat, farfar var hippie Redigerad 10 augusti, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Är det typ en bong i större format? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Har testat. Snurrigt.. fast jag är ingen drog-människa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Jävligt fin pipa du hade där. Jag hade en ungefär likadan för ett par år sen, men den förolyckades en konstig kväll som jag inte riktigt har något minne av. Har ingen speciell favorittobak, smakerna e ganska sliskiga, men äppel och vaniljtobak är väl helt ok. Men det spelar ingen större roll då pipan användes främst för andra syften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Blir man hög på tobak!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Blir man hög på tobak!? eller är det bara om du röker,hmm jaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 .är det någon skillnad rent funktionsmässigt på en sådan och en vanlig hederlig bong? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 .är det någon skillnad rent funktionsmässigt på en sådan och en vanlig hederlig bong? Ser ut som att man kan röka typ 10 pers på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 .mjo, men det kan man ju med en vanlig bong oxå om man bara fixar massa slangar.. en sådan vattenpipa har väl inga ziphål eller nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Min faster hade en sån, köpte den när hon bodde i Quatar. Har dock inget minne av att jag skulle ha provrökt. ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 .är det någon skillnad rent funktionsmässigt på en sådan och en vanlig hederlig bong? Det är ingen större skillnad, fast det är bekvämare, då man inte behöver hålla för lufthålet vid sidan av pipan för att få i sig röken på bästa sätt. Prova med en egen kopp istället för den som används för att röka tobak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts