XaeRo Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Jag kan inte lira GTA SA mera på min dator! när jag trycker på gta sa händer det inget! jag har försökt att installera om och allt det dära men inget händer! är det någon vet vad som kan ha hänt!?!??! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Fel forum eller? Redigerad 10 augusti, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Tråkigt att höra. Kan du inte ge mer detaljer? Kommer det upp felmeddelande? Har du installerat några nya drivrutiner eller nåt som kan ha strulat till det? Flytta till San Andreas-forumet btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Jag drog loss några kablar från din dator under en nattlig visit till din bostad igår. Kunde inte motstå frestelsen att tugga lite på dem. Kan du förlåta mig? Som sagt, fel forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts