Marquis Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Ibland så brukar jag låta datorn stå på över natten för att få ladda hem något klart, t.ex. ett stort speldemo m.m. Och det brukar gå bra, men nu de senaste två dagarna så verkar den ha auto-omstartat sig själv, efter inte allt för lång tid in på natten. Jag vet ju inte att den har startat om sig, men auto-start programen Msn m.m. har kommit upp även om jag stängt av de innan och då har bara datorn stått där utan att ladda hem. På energialternativ så har jag valt att skärmen stängs av efter tre minuter eller liknande, men det har även varit så förut och det kan ju inte inverka om datorn i sig jobbar eller inte. Finns ju också alternativ om att stänga av hårddiskarna efter en viss tid, men det är avstängt. Något som kan hjälpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Kanske starta om pga överhättning... eller om du har ett virus i stil med blaster Redigerad 10 augusti, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 10 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Kanske starta om pga överhättning... eller om du har ett virus i stil med blaster Okej, kan vara möljigt. Mer info: Har precis formaterat om hela datorn efter nått trubbelsom gjorde att jag inte kunde starta Windows. Innan det kunde jag ladda hem normalt, men nu efter formateringen så är det som det uppstått. Troligen inget virus då det var för två dagar sen och överhettning borde väl varit ett problem innan också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Okej, kan vara möljigt. Mer info: Har precis formaterat om hela datorn efter nått trubbelsom gjorde att jag inte kunde starta Windows. Innan det kunde jag ladda hem normalt, men nu efter formateringen så är det som det uppstått. Troligen inget virus då det var för två dagar sen och överhettning borde väl varit ett problem innan också? Det e fäl på HårdDisken. Vet inte vad man kan göra åt det sorry :'( Edit: Prova att formatera om och installera om windows. Redigerad 10 augusti, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 10 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Fast det har jag ju precis gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Fast det har jag ju precis gjort? Det kan ha uppstått något fel efter du installerat om windows, jag har haft något liknande problem så var det typ så här: Jag startade datorn fick vänta 10 min på att den skulle gå igång, sen startade den om den mitt i allt före man kom till screenet där man skulle välja användar konto, så laddade det 10 min till så då gick den i gång. Och det fick jag lida av tills jag fick ett virus så sabbade det systemet, sen installerade jag brandvägg då var problemet löst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts