Lothus Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Okey, först vill jag säga till alla, jag har sökt några gånger men inte hittat någon topic med svar. Om ni söker för att överbevisa mig och hittar ett svar så var god lägg upp en länk så jag kan se svaret på min fråga. Men här är frågan i vilket fall som helst: Hur spelar man in, tex stuntfilm om man har PS2, vad behöver man, maskinvara och mjukvara alltså? Yeye, hoppas non kan hjälpa mig Men somsagt om jag har sökt lite dåligt ber jag om ursäkt och vill inte höra alla attacker från besserwissrar, lägg istället upp en länk till topicen och lås tråden... Be a human, not a monster! :"> Yeye, hare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Tackleberrys guide Tackleberry gjorde dethär för länge sedan,men ändå. När du söker så ska du inte tro att allt kommer på första sidan,du måste se på alla sidor. Nog för att här skulle man veta lite vad man skulle leta efter,men jag säger bara såhär allmänt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lothus Skrivet 10 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Jaja, men tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts