Guest AdamZZ Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Som sagt om ni vill testa den så lägger jag upp den annars inte Man kan inte förstora den jag har inte lyckats fixa det så om ni kan hjälpa mig så säg till men det är inget måste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Vill inte pröva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Kan du lägga upp en screenshot eller nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Jo, lägg upp ett screenshot. Redigerad 10 augusti, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Vill inte pröva. Du sårade mina känslor :'( ok lägger upp ett screen shot Den är inte klar ska fixa lite mer på den senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Du sårade mina känslor :'( ok lägger upp ett screen shot Den är inte klar ska fixa lite mer på den senare Håller mig till FireFox.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Just nu ser den inte så jättehäftig ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 haha, det är iaf mycket skärmyta och inte så mkt knappar o grejs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Du sårade mina känslor :'( ok lägger upp ett screen shot Den är inte klar ska fixa lite mer på den senare Måste erskänna att det är ganska häftig blandning mellan Engelska och Svenska. Jag vill absolut inte pröva men jobbar du på den mycket så kanske i framtiden, eller jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Tänkte inte att nån skulle vilja prova den Men jag ska jobba vidare på den se ifall jag kan få den bättre (har gjort den större nu ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Håller mig till FF , men keep up the good work Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Tänkte inte att nån skulle vilja prova den Varför frågade du om du skulle lägga upp den eller inte då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Som sagt om ni vill testa den så lägger jag upp den annars inte Man kan inte förstora den jag har inte lyckats fixa det så om ni kan hjälpa mig så säg till men det är inget måste Hur har du gjort den!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Bättre att ta det säkra före det osäkra Jag använde Visual basic för att göra den Edit:jag har fixat så att man inte behöver skriva in ww.gtasajten.com/forum eller google hela tiden när man gått in på en annan hemsida http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...web_browser.JPG stor bild öppnar man en länk så öppnas den i ie märkte jag nyss Redigerad 10 augusti, 2005 av AdamZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Just det "Froward" är ett uttryck som vi alla har hört talas om ...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Opps Stav fel ändrar nu (tack för att du sa det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Exakt en sån här webbläsare har jag sett på en visual basic-guide-sida, med källkod och allt. Hmm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Kanske för att jag använt en visual basic tutorial Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Bättre än IE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Vill du testa den ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts