GTA-83 Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Är det möjligt att göra en mod till san andreas som möjlig gör att man kan flyga till en annan planet? vore verkligen häftigt om det gick att bygga ett litet sol system med små planeter vissa stora nog att landa på och köra fordon och så, med hela samhällen på. En utmaning för er expert moddare att sätta tänderna i. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Är det möjligt att göra en mod till san andreas som möjlig gör att man kan flyga till en annan planet? vore verkligen häftigt om det gick att bygga ett litet sol system med små planeter vissa stora nog att landa på och köra fordon och så, med hela samhällen på. En utmaning för er expert moddare att sätta tänderna i. Rent teoretiskt, ja... Men, värt mödan? Njaeee.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Skulle nog ta ca 10 år.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Skulle nog ta ca 10 år.. Inte om man var många jag skulle kunna göra rymd stationer i sketchup Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Inte om man var många jag skulle kunna göra rymd stationer i sketchup Man ska ju inte bara göra sakerna, man ska lägga in dom, få dom att funka, lyckas fixa rymdfarkoster.. Skulle ta minst 8år.. tror jag.. (Beronde på hur många planeter man ska ha då) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Man ska ju inte bara göra sakerna, man ska lägga in dom, få dom att funka, lyckas fixa rymdfarkoster.. Skulle ta minst 8år.. tror jag.. (Beronde på hur många planeter man ska ha då) Jag tycker att det skulle räcka med månen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Man behöver ju inte göra nått överdrivet.... man kan ju göra en "planet" lååångt upp i himelen sen ändra lite i handling.cfg så att dom flesta flygplan kan flyga upp dit... "planenen" kan ju teroetiskt sett vara platt ... Skulle ju inte vara så svårt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikke3D Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Haha smart 'Lucif3r' Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 I mina ögon är detta en Request. Klicka. Eller nåt.... Tråd Låst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts