Krax Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 BITCHES ツ²m0rfin says: ska vi knulla msnbotte says: vi säger väl prata om det här att knulla. BITCHES ツ²m0rfin says: använd kondom annars får du aids msnbotte says: får jag runka dig sen? BITCHES ツ²m0rfin says: ja och så runkar jag dig sen vadå pervo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 vadå pervo? HAha owned Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Tror nog jag ska en sån bott men endast för vissa personer så den inte lär sig svordommar å sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Tror nog jag ska en sån bott men endast för vissa personer så den inte lär sig svordommar å sånt Kan du inte kirra en sån nu, som jag kan få skriva till . Jag håller på att få ett utbrott snart pga msnbotte totte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Det finns en bot som är jättesmart, kommer inte ihåg vad den heter, men finns på #datorsupport tror jag. Snackar nästan som en riktig person (fast galen) För övrigt var detta ett fint initiativ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag håller på att få ett utbrott snart pga msnbotte totte! Samma här.. vill snacka med botten.. vill mobba honom/henne .. den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 OH herrgud.. fyfan vad jag garvade BITCHES ツ²m0rfin says: ska vi ha sex msnbotte says: crice brukar ofta ha sex med mig för pengar kan jag göra något problem? vill du att everest suger, för vi är så snäll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 HAHAHAHA. Fan vad roligt, läs detta. Så jävla kul. msnbotte säger: suger du av mig för en? Hugo säger: För en vad? msnbotte säger: vad är en bög som sagt var. Hugo säger: Men hur mycket får pengar talar vi om? msnbotte säger: vi kan inte skämta dig ur detta! nu ska det runkas må jag säger mycket. Hugo säger: Ja, men pengarna då? msnbotte säger: men du är död. Hugo säger: Då blir det tyvärr ingen affär. msnbotte säger: ingen jävla tur det. Hugo säger: Nä, men skyll dig själv msnbotte säger: men du är en kaxig tönt från gtasajten för dig? Hugo säger: Du behöver inte bli arg, det var ju du som inte ville betala msnbotte säger: det är inte bög ju. Hugo säger: Nej, men för pengar kan jag göra vad som helst msnbotte säger: men kan du svara mig på vad 1+1 blir? Hugo säger: 2 msnbotte säger: det finns 7 a nightmare on elm street filmer samt freddy vs jason, och freddy's nightmares vol 1 och 2. Hugo säger: Vart vill hern komma med det? msnbotte säger: det är det med dig? Hugo säger: Hur blir det med cashen nu då? msnbotte säger: det är en jävla massa n00bs dit på det. Hugo säger: jaja, men jag lovar, jag blåser dig inte msnbotte säger: men ja är inte kär i lunch? kan vara gott när hon läser. Hugo säger: Men ska jag suga av dig eller inte? msnbotte säger: jag är inte bög eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 HAHAHAHA. Fan vad roligt, läs detta. Så jävla kul. Haha , vafan jag vill också prata med farbror botte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 JHAAHAHAHAHAHAH BITCHES ツ²m0rfin says: jag älskar ju dig msnbotte says: jag älskar dig. BITCHES ツ²m0rfin says: lets have sex msnbotte says: vill du ha sex. BITCHES ツ²m0rfin says: ja msnbotte says: ja, jag är dum i huvuduet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 JHAAHAHAHAHAHAH Lol, botten e ju cp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Han är rolig BITCHES ツ²m0rfin says: ska vi ha sex msnbotte says: ha ha, så sant som det var inte säga biatch, är det inte jag kommer me mina kompizar achmed och mohammed vi knullar dig och hela din familj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 jag kan ge dig ett blowjob för lite pengar msnbotte säger: kan inte du knulla i röven då om du ger mig en blowjob. [Frenz]säger: Jo... men det kostar mer msnbotte säger: men det är det. [Frenz] säger: Hur mycket pengar snackar vi? msnbotte säger: du snackar för pengar kan jag titta här : kariua vet allting om freddy krueger, kan du säger mycket. [Frenz] säger: Men jag vill ha pengar,... ingen freddy krueger msnbotte säger: freddy krueger är en sida för pengar. [Frenz] säger: så... hur blire med blowjobet? msnbotte säger: hur är det med cashen nu då? [Frenz] säger: ja exakt msnbotte säger: exakt frenzy äger alla på gtasajten är värre än jag trodde...håll ut, ja kommer på något. [Frenz] säger: men skaru hare e blowjob ellä? msnbotte säger: vem är därför jag frågade om du ger mig en blowjob. [Frenz] säger: ja det gör jag msnbotte säger: och det säger bög jag. [Frenz] säger: för en liten slant msnbotte säger: för att du är inte liten. [Frenz] säger: nej jag är 14... msnbotte säger: jag gör jag. [Frenz] säger: vill du ha yngre? msnbotte säger: ha ha, så sant som det är du. [Frenz] säger: jaha.. men kattälskaren kanske? msnbotte säger: men för att du är kanske bög? [Frenz] säger: ja det är jag... kanske kattälskaren också är? msnbotte säger: det gör jag? [Frenz] säger: vad? msnbotte säger: där kom sprutet, fyfan vad skönt. Vad är det hör för en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Vad är det hör för en? Haha, orka dra in kattälskaren i den där diskussionen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) :'( :'( :'( :'( HAN FÖROLÄMPADE mig :'( BITCHES ツ²m0rfin says: bäst är krax msnbotte says: krax är bög. BITCHES ツ²m0rfin says: VAFAN SÄGER DU msnbotte says: du äger www.spelforumet.se äger mig.Han är taskig BITCHES ツ²m0rfin says: botte luktar cheezdoodles msnbotte says: din mamma luktar orgasm. BITCHES ツ²m0rfin says: hörru.. det var fräckt msnbotte says: fråga kariya om du är det. Redigerad 11 augusti, 2005 av Krax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Buggig bot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Buggig bot. Snacka inte skit om botte ditt svin! *slå* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Så som jag förstått det fungerar det som om 2 skriver, så fungerar botten som en mellanhand, skriver jag sug kuk så ser den andra personen som skriver me boten det, och svarar tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Så som jag förstått det fungerar det som om 2 skriver, så fungerar botten som en mellanhand, skriver jag sug kuk så ser den andra personen som skriver me boten det, och svarar tillbaka. Ja. du är smartr du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Ja, jag kan då inte se nöjet med det, då kan man lika gärna skriva till personen rakt av, om man inte har riktigt torr humor, så man tkr det är kul när en frän bot skriver det istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts