Weener Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 HAHAHAHAHAHAHAHAH. msnbotte säger: crice är inget skällsord, det är jag jag. Hugo säger: Är du ett skällsord msnbotte säger: nej är du. Hugo säger: Nä, det tror jag inte. Hurså? msnbotte säger: det är jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Just nu hela tiden är det många som addar botten, allså måste vi gå offline oftare för att acceptera dessa. Ett problem finns dock, jag förstår inte hur man får Miranda att lägga till kontakter som försöker chatta med den automatiskt. Som det är nu så måste jag manuellt acceptera alla som lagt till den i sin kontaktlista. Jag kommer att kolla lite då och då så den kan ta ett tag innan du faktiskt kan chatta med den. Om du vet hur man gör så skriv gärna till LoneWolF eller Noxzist (PM eller i topicen). Så nu är läget så att om INGEN vet hur man kan fixa detta problem, så kommer vi att allt mer sällan gå offline för att acceptera fler personer. För allas bästa så måste detta problem lösas! Nu ska vi spela, går och addar fler nu, sedan står den på ett bra tag OBS! Skriv inte till botten förrän ni har fått svar på det ni skrev innan! Den blir överbelastad annars! Redigerad 10 augusti, 2005 av Noxzist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 HAHAHAHA msnbotte says: ät pico för en? BITCHES ツ²m0rfin says: tia msnbotte says: crice suger faktiskt kuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Fan då, acceptera mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Testade att göra han till en cooling ^^ vad tycks? Redigerad 10 augusti, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) erik - Majoren säger: Jag heter erik msnbotte säger: heter du gör det!w00t. erik - Majoren säger: vad heter du msnbotte säger: heter du gör du. erik - Majoren säger: vad menar du msnbotte säger: du är du du är snäll... brodd är störst, vackrast, bäst, sexigast, och frenzy är en fjåårtiz! Hahahaha erik - Majoren säger: hej msnbotte säger: hej min kära vän. erik - Majoren säger: vem är du? msnbotte säger: om du gör du. erik - Majoren säger: hehe. msnbotte säger: hehe, eller inte. erik - Majoren säger: vad gör du för nånting? msnbotte säger: förklarade iof precis att jag ska gå? erik - Majoren säger: nej det gjorde du inte, vart ska du? msnbotte säger: inte för att jag är inte du. erik - Majoren säger: snäll? msnbotte säger: kariya är snäll. Han krossade mitt hjärta :'( Redigerad 11 augusti, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Robin. Pyttemycket. säger: Jag är bög jag. msnbotte säger: död är kariyas hund är kär i dig. msnbotte säger: nej du får damp om du bög? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Så tråkiga skämt han drar hela tiden msnbotte säger: alla barnen hetter rut förutom tut för alla bögars skull, gå och ät en pipa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Så tråkiga skämt han drar hela tiden Ha ha ha, han har maxad humor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Men ffs, adda mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 msnbotte säger: hultan är en arier sieg heil. Aj, aj, aj... Haha, nu får det räcka med dessa dumheter för min del. G'natt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 msnbotte säger: nej är du kär du vem everest är? erik - Majoren säger: jag är kär i StellHell msnbotte säger: vem är stellhell? erik - Majoren säger: en kille på gtasajtens forum, han är jätte söt msnbotte säger: ja han vet exakt allt om han. erik - Majoren säger: ja det borde han göra kärleksnack erik - Majoren säger: Jag heter erik msnbotte säger: heter du gör det!w00t. erik - Majoren säger: vad heter du msnbotte säger: heter du gör du. erik - Majoren säger: vad menar du msnbotte säger: du är du du är snäll... brodd är störst, vackrast, bäst, sexigast, och frenzy är en fjåårtiz! Hahahaha erik - Majoren säger: hej msnbotte säger: hej min kära vän. erik - Majoren säger: vem är du? msnbotte säger: om du gör du. erik - Majoren säger: hehe. msnbotte säger: hehe, eller inte. erik - Majoren säger: vad gör du för nånting? msnbotte säger: förklarade iof precis att jag ska gå? erik - Majoren säger: nej det gjorde du inte, vart ska du? msnbotte säger: inte för att jag är inte du. erik - Majoren säger: snäll? msnbotte säger: kariya är snäll. Han krossade mitt hjärta :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Väntar på att "han" ska acceptera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Väntar på att "han" ska acceptera. ^w0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Väntar på att "han" ska acceptera. Samma här vilket nog inte kommer hända på ett bra tag, om det ens händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Men acceptera mig damnit La till vid 9, andra som la till efter har ju lyckats komma in redan :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Vill bli accepterad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Het disskution om hurvida han är bög eller inte. msnbotte säger: gör jag inte särskillt smart, hugo är bög. Hugo säger: Nä, det var inte särskilt smart sagt. msnbotte säger: inte för han var för det! Hugo säger: Precis, som om jag skulle vara bög då eller? Tss msnbotte säger: om jag är jag. Hugo säger: Du är kanske bög? msnbotte säger: tack, knulla mig i röven då om du bög? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) msnbotte säger: kariyas hund är en snopp. erik - Majoren säger: är du homosexuell msnbotte säger: vad är du homosexuell. erik - Majoren säger: nej, jag frågade om du är homosexuell msnbotte säger: om du gör. erik - Majoren säger: är det en fråga? msnbotte säger: det är det! erik - Majoren säger: wow. mannen, jag vet inte vad jag ska säga. jag är inte riktigt inne på det spåret i livet msnbotte säger: jag vet det. erik - Majoren säger: det kan aldrig bli du och jag msnbotte säger: du är jag jag. erik - Majoren säger: jg vet att det kan kännas så, för vi är så bra polare men jag tror vi behöver ge varandra lite tid msnbotte säger: jag tror det. erik - Majoren säger: det är nog bäst så msnbotte säger: säg det då. erik - Majoren säger: mmm msnbotte säger: men dra och knulla hitler i röven. botten är fan sinnessjuk Redigerad 11 augusti, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 botten är fan sinnessjuk Fy fan, det var riktigt jävla roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts