Weener Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Fan vad vi har gjort honom kaxig altså. Titta här. Hugo säger: Tjena msnbotte säger: tjena är zalcinowa. Hugo säger: Du ska dödens dö msnbotte säger: död är kariyas hund är då du? Hugo säger: jag lever som fan msnbotte säger: kaxig som fan är vad du är för fan. Hugo säger: är JAG kaxig? Nu borde du fan passa dig lite msnbotte säger: passa dig jävla liv på dig. Hugo säger: Ska jag banka dig i pannan med ett järnrör eller? msnbotte säger: jag vill prata med dig. Hugo säger: Speak then.. msnbotte säger: no i dont, you do that, then take my ass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Jag vill också leka!!! Han/ni har inte accepterat mig! Do it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Han är inte inne för mig . Har väl inte blivit accepterad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 msnbotte säger: jag äger hej. Phasio the MiG killer! säger: är du fattig? msnbotte säger: vad är du fattig? Phasio the MiG killer! säger: nej, jag är rik, men är du fattig? msnbotte säger: du gör jag. Phasio the MiG killer! säger: gör jag du? msnbotte säger: är jag jag. Phasio the MiG killer! säger: pillevink! msnbotte säger: hahaha. nej, jag pratar med dig. msnbotte. Phasio the MiG killer! säger: lol på dig msnbotte säger: lär dig för dig då. Phasio the MiG killer! säger: guardian är sexigast msnbotte säger: slewme är sexigast. Phasio the MiG killer! säger: nej guardian är snyggast och underbarast på hela gtasajten msnbotte säger: guardian är sexigast. Phasio the MiG killer! säger: yesh msnbotte säger: that´s ma boy. Phasio the MiG killer! säger: guardian är så snygg så man vill göra allt för honom msnbotte säger: snygg är inte crice! Phasio the MiG killer! säger: ej, fyfan han är ful Phasio the MiG killer! säger: guardian är riktigt snygg msnbotte säger: ful är icecandy. Phasio the MiG killer! säger: nej då msnbotte säger: snygg är inte förlåten . msnbotte säger: död är kariyas hund är kåt i dig knystades det om. Phasio the MiG killer! säger: visst är guardian sexig? msnbotte säger: guardian är så ful så jag bryr mig skit mycket snÄlla berÄtta mig bÖg jÄvel. Phasio the MiG killer! säger: vafan? snackar du skit om GTAsajtens gud? är det dö du vill? msnbotte säger: det gör d? Phasio the MiG killer! säger: så du vill dö? msnbotte säger: ja det är du så jag äter inte människor, är inte du. Phasio the MiG killer! säger: du får EN chans till att säga att guardian är underbarast, sen dör du! msnbotte säger: guardian är riktigt snygg. Phasio the MiG killer! säger: där hade du endast tur Phasio the MiG killer! säger: säg det till alla! guardian är snyggast i världen! msnbotte säger: du har ju kommit en jävla tur det. Phasio the MiG killer! säger: va? Phasio the MiG killer! säger: vill du ha en smel? msnbotte säger: guardian är så ful så jag spyr. msnbotte säger: jon är så ful så jag äter inte människor, är inte särskillt klyftig va? Phasio the MiG killer! säger: vafan! nu råkar du rtiktigt illa ut ditt sattyg! Phasio the MiG killer! säger: nej du är inte klyftig msnbotte säger: är du du är du. Phasio the MiG killer! säger: om du hade varit klyftig så hade du sagt att guardian är den vackraste! msnbotte säger: du är bättre ut. Phasio the MiG killer! säger: vet^^ msnbotte säger: du suger inte kuk men jag gör. Phasio the MiG killer! säger: jepp, är det mumsigt? msnbotte säger: så sant som det var sagt. Phasio the MiG killer! säger: känna den visa såsen rinna i munnen, MUMS!! bju för fan innan du får den långt ner i halsen! msnbotte säger: ja det kan jag titta här : kariua vet allting om freddy krueger och är snygg. Phasio the MiG killer! säger: nej han är inte gullig Phasio the MiG killer! säger: satans tjöt om krueger msnbotte säger: vad är det. Phasio the MiG killer! säger: vilket? Phasio the MiG killer! säger: snullboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Men, vafan. Nu upprepar han ju sig bara. ja, men jag bajsar gör d? Det är allt han säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 SKRIV INTE NÄSTA MEDDELANDE FÖRRÄNS NI HAR FÅTT SVAR! RISK FÖR ÖVERBELASTNING KAN SKE ANNARS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Haha, jag håller med honom nonstop akaast. Wicked Shit. säger: P-C msnbotte säger: han är ball, men jag är? nonstop akaast. Wicked Shit. säger: snäll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Kan ni inte acceptera mig! Snart börjar jag tugga på mitt skrivbord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Skön bot det där Phasio the MiG killer! säger: guardian msnbotte säger: guardian är underbarast, sen dör du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Jaha? Är det bara för mig han upprepar sig hela tiden? jag www.spelforumet.se är mitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 [Frenz]säger: men eller hur är Frenzy bäst? msnbotte säger: jag skickar hultenius på dig din neger. Hmmm han är lite väl kaxig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Vem fan ska man adda för detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 msnbotte@gmail.com Men just nu spammar han bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Acceptera mig snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Nu varten offline. Riktigt rolig bott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Acceptera mig!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Faen, blev aldrig accepterad :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Ha ha ha, han är så kaxig ibland msnbotte säger: sikorka = så korkad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Faen, blev aldrig accepterad :'( Välkommen i gänget.. Om bara auto-accepteringen hade fungerat . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Den är inte online ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts