Noxzist Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Ett problem finns dock, jag förstår inte hur man får Miranda att lägga till kontakter som försöker chatta med den automatiskt. Som det är nu så måste jag manuellt acceptera alla som lagt till den i sin kontaktlista. Jag kommer att kolla lite då och då så den kan ta ett tag innan du faktiskt kan chatta med den. Om du vet hur man gör så skriv gärna till mig eller Noxzist (PM eller i topicen). Nu har vi svårt att acceptera fler kontakter eftersom att att datorn är fruktansvärt "ner segad", om vi ska acceptera fler nu, så måste vi gå offline. Nu har vi tagit ner botten igen, ett litet tag, däremot är den nu luftkyld med en kraftigare bordsfläkt. Så förhoppningsvis så "speedar" datorn upp så småning om Men om någon kan svaret på quote:n så är det FET credits på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrik89 Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Är botten fortfarande öppen eller?? skulle vara roligt och se vad han har att säga nu... aa ja vet såg d precis när ja ahde skrivit.. Redigerad 10 augusti, 2005 av Fredrik89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Om du läser meddelandet över så ser du (du skrev ju samtidigt) edit...går det inte lägga upp på en server på ngt sett så det alltid går att snacka med han? Redigerad 10 augusti, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Hur funkar den i mass-konversationer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 10 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Nu har vi svårt att acceptera fler kontakter eftersom att att datorn är fruktansvärt "ner segad", om vi ska acceptera fler nu, så måste vi gå offline. Nu har vi tagit ner botten igen, ett litet tag, däremot är den nu luftkyld med en kraftigare bordsfläkt. Så förhoppningsvis så "speedar" datorn upp så småning om Men om någon kan svaret på quote:n så är det FET credits på det! Som om kylningen skull vara det största problemet med den gamla skiten . I alla fall, hjälp oss med vårt lilla problem är ni snälla . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Hur funkar den i mass-konversationer? Menar du bjuda in folk? skulle va kul om han kan det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Menar du bjuda in folk? skulle va kul om han kan det. Det fungerar, men han svarar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Om nån säger hur man gör kanske jag kan ha en uppe då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Som om kylningen skull vara det största problemet med den gamla skiten . Ni kan ju alltid lägga upp den på en über dator med en flyplansmotor som kylning . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Han verkar vara offline just nu. Iaf för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Han verkar vara offline just nu. Iaf för mig. Nej, dom kan bara inte upptatera kontaktlistan nu, Rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 För mig e han åxå off Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Grymt skön jävel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 åxå !?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! Vad i helvete är det där för jävla ord?! När "kopplar han upp sig" igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Har addat botten nu ska se hur det går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Ge den en visningsbild, så blir den mer personlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Vet inte om jag har blivit "accepterad" än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Nu har vi hela 55 aktiva chattare till botten. Snart är han på fötterna igen, vänta bara =) Ni kan ju ge förslag på en visningsbild, gör egna, så kanske vi lägger till den mest passande bilden så småning om Redigerad 10 augusti, 2005 av Noxzist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Nu har vi hela 55 aktiva chattare till botten. Snart är han på fötterna igen, vänta bara =) Ni kan ju ge förslag på en visningsbild, gör egna, så kanske vi lägger till den mäst passande bilden så småning om Woot! 55! Göran Persson? En moraltant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Denna kan ni ha som visingsbild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts