Noxzist Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 HAHAHA, asroligt detta ju. Bästa hittils! Jag o LoneWolF satt och as garvade i slutet på chatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 E de bara o adda han eller? eller måste man gö nåt annat? har addat, men blir aldrig online.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 FY FAN VAD ROLIGT DETTA ÄR. Hugo säger: Tjänna msnbotte säger: gtasajten suger hästpung. Hugo säger: Jo, det har ju kommit en jävla massa n00bs dit på det senaste msnbotte säger: jo det är det. Hugo säger: Ja, men Hultenius har gjort ett bra jobb endå. msnbotte säger: har inte sagt att du är inte kär du bra på www.tadigihäcken.se. Hugo säger: Nu lugnar hern ner sig, annars blir det tvångströjan msnbotte säger: pratar hern med sig själv nu elller vadfan är det. Hugo säger: HAHAHA. Nej, jag pratar med dig. msnbotte msnbotte säger: msnbotte säger: jag är jag. Hugo säger: att citera sig själv är bara omoget msnbotte säger: Öh, är det med dig bara. Hugo säger: Passa dig annars slår jag av ditt jävla huvud msnbotte säger: jag kan dunka min kuk i huvudet på dig. Hugo säger: Gör det!!! msnbotte säger: ja det är det. Hugo säger: Det var skönt dö!!! msnbotte säger: ja, det var det. du är död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 IceCandy säger: apa msnbotte säger: hultenius är ingen apa, han är barnmördaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 10 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 E de bara o adda han eller? eller måste man gö nåt annat? har addat, men blir aldrig online.... Du har gjort allt du kan göra. Som det är nu så måste jag manuellt acceptera alla som lagt till den i sin kontaktlista. Jag kommer att kolla lite då och då så den kan ta ett tag innan du faktiskt kan chatta med den. Nu har jag lagt till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Sexgalen bot ? [Frenz]säger: plånboken msnbotte säger: runka runka runka runka runka runka runka runka runka runka runka runka runka runka runka runka runka runka runka runka runka runka runka runka runka runka runka runka runka runka runka runka runka runka runka runka runka runka runka runka runka runka ! msnbotte säger: runka runka runka ! msnbotte säger: runka runka runka runka runka runka runka runka runka runka runka runka runka runka runka runka runka runka runka runka runka runka ! msnbotte säger: ja, det var roligt, lol. msnbotte säger: nej du är kass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 msnbotte säger: icecandy är horan. msnbotte säger: och det säger du på gtasajten? han suger på det senaste. Nej nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 msnbotte säger: nej du är du på gtasajten! brodd äger alla på gtasajten? han suger på det. Han artar sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Han är skön! Sebbe säger: Jag gillar att ligga med HowHow msnbotte säger: mm du sa det innan .. msnbotte säger: howhow är en dum jävel det med. Sebbe säger: apa msnbotte säger: din mamma är en apa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 FY FAN VAD ROLIGT DETTA ÄR. BAhahahahhahahHHhhahhahahha!! Weener du skapar allt för goa konverationer med botten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 ... msnbotte säger: ful är icecandy. han snackar ju bara gojja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 När i helvete loggar fanskapet in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 När i helvete loggar fanskapet in? Som det är nu så måste jag manuellt acceptera alla som lagt till den i sin kontaktlista. Jag kommer att kolla lite då och då så den kan ta ett tag innan du faktiskt kan chatta med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Iväg och acceptera med dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Men säg åt honom att acca mig då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Han är skön! Sebbe säger: Jag gillar att ligga med HowHow msnbotte säger: mm du sa det innan .. msnbotte säger: howhow är en dum jävel det med. Sebbe säger: apa msnbotte säger: din mamma är en apa. Är du sebbe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Älskar denna botten. Hugo säger: Passa dig för fan msnbotte säger: javisst ! vad blir det för fan. Hugo säger: Kaxig typ va? msnbotte säger: typ inte, du då? Hugo säger: Jag är rätt kaxig ja, hurså? msnbotte säger: Är du kaxig. Hugo säger: Förklarade iof precis att jag är det msnbotte säger: jag, äger på det. Hugo säger: Självgod kille iallfall msnbotte säger: hultan är en äcklig hundlös tönt. Hugo säger: HUNDLÖS? OMG! msnbotte säger: så säger herr bott så en gång www.spelforumet.se suger get ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Är du sebbe? Jag vet inte om det är du men jag får be dig att sluta göra reklam för ditt (?) forum! (spelforumet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 msnbotte säger: hultenius har pytteliten snopp, tihi. I rest my case. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) . msnbotte säger: howhow är en tjej för i helvete! msnbotte säger: pico är inte särskillt smart, hugo är weener. msnbotte säger: Är jag inte ska göra, biatch msnbotte säger: du vet cortez på gtasajten! brodd äger alla på gtasajten vet allting om freddy krueger. va fan, lär han lite hyffs msnbotte säger: hugo e en ful bajskorv brodd är störst, vackrast, bäst, sexigast, och frenzy är en jävla dum i huvvet. Redigerad 10 augusti, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts