BroDD Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Har gjort en bot nu.. hur kollar jag loggarna då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Han är dum mot mig så att du vet Han skriver att jag är bög.. Jag tror jag vet vem det var som lärde honom ordet "bög" BTW går det på nått sätt att radera enstaka ord som han har lärt sej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Jag tror jag vet vem det var som lärde honom ordet "bög" BTW går det på nått sätt att radera enstaka ord som han har lärt sej? Han har nu lärt sej skithål också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 OMG nån har lärt honom mitt efternamn detta kommer sluta i totall katastrof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Han har nu lärt sej skithål också... Nån tar visst illa upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Nån tar visst illa upp. Nejje. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Hur kollar man loggarna så man ser vem som skrivit vad?? hittar de inte :S e de nån av .dll filerna eller vad? EXAKT vilka filer ska ja ta bort så botten blir återställd? i readme stog de "/plugins/megahal.brn och /plugins/megahal.dic." har tagit bort megahal.brn, men sen hittar ja inte megahal.dic.. vilken e de? e de en av textfilerna eller?? Redigerad 12 augusti, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Hur kollar man loggarna så man ser vem som skrivit vad?? hittar de inte :S e de nån av .dll filerna eller vad? EXAKT vilka filer ska ja ta bort så botten blir återställd? i readme stog de "/plugins/megahal.brn och /plugins/megahal.dic." har tagit bort megahal.brn, men sen hittar ja inte megahal.dic.. vilken e de? e de en av textfilerna eller?? Det är i Miranda IM. Där vars alla kontakter är Högerklicka på en och ta sen "View History" Jag brukar ta bort alla filer som man får med i megahal zippen. Alla som heter MegaHAL. Redigerad 12 augusti, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Lärde min Eskil Evertsson massa roliga historier man han blandar ihop dem eskil säger: fröken till olle: "olle, kan du läsa upp stycket?" "goethe var en stor träbit och bryr sig inte om att du inte kan klättra uppför ljusstrålen!" då svarade den andre: "vi måste det varit bra många katter är din papp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Min BOT är ressetad skit många spamma ner han med skit, snälla om ni ska skriva nått skriv nått trevligt ÄDIT: om ni ska skriva till han skriv nått trevligt och inga svordomar, nu när jag och Bullet äntligen lärt honom att inte svära.... dasbotaufmsn@hotmail.com Redigerad 12 augusti, 2005 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 R2d2, har boten kraschat eller? den e aldrig online längre! knaske så att du tagit bort mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Nu är Bert "flushed" igen. Alltså återställd. Om ni ska skriva något så får ni skriva trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) ............ Redigerad 9 juni, 2006 av Jesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Jag har gjort om Morris nu.. Hon är skit skön! Det får jag tacka IceCandy för!, Hon fixade så Morris pratar, Tackar Men jag kommer inte ge ut hennes adress i första taget.. Morris | Jag är bara en robot, Lär mig saker är du snäll! säger: du e trevlig du! Radioaktiva Räkan/ Jag har skapat en Msnbot! säger: du är också trevlig.. Morris | Jag är bara en robot, Lär mig saker är du snäll! säger: jag älskar dig också! Radioaktiva Räkan/ Jag har skapat en Msnbot! säger: jag älskar dig med. Morris | Jag är bara en robot, Lär mig saker är du snäll! säger: älskar du mig? Radioaktiva Räkan/ Jag har skapat en Msnbot! säger: Ja jag älskar dig.. Morris | Jag är bara en robot, Lär mig saker är du snäll! säger: morris älskar dig. Redigerad 13 augusti, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Haha min bot börjar lära sej nu Adda arne_34_@hotmail.com, skriv inte massa elakt till honom <|RobiN|> säger: hej Arne säger: hej hur mår du? <|RobiN|> säger: bara bra sj? Arne säger: jag mår bra gör inget sj? <|RobiN|> säger: nä jag gör inget heller Arne säger: gör inget. <|RobiN|> säger: du har sagt det Arne säger: nehe det har du inte sagt. <|RobiN|> säger: joho Arne säger: jag bor i ett hål. <|RobiN|> säger: trevligt, är det ett fint ställe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Jag har gjort om Morris nu.. Hon är skit skön! Det får jag tacka IceCandy för!, Hon fixade så Morris pratar, Tackar Men jag kommer inte ge ut hennes adress i första taget.. Wow, den kan tillochmed särskrivningar och felstavningar. Du måste vara lycklig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Wow, den kan tillochmed särskrivningar och felstavningar. Du måste vara lycklig. Det ska faktiskt vara meningen att den ska stava lite halv-dåligt.. Edit: Man får känslan då.. Förstår du? Redigerad 13 augusti, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Nu har det hänt nått konstigt här när man ska starta om BOTen så ska man radera /plugins/megahal.brn och /plugins/megahal.dic filerna, men nu har jag ett problem.... nu när jag äntligen lärt han lite nytt igen så kommer inte dom filerna tillbaka igen. vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Hmm... låter konstigt för mig sp kom filerna tillbaka iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Yay äntligen har min BOT börjat få lite personlighet Begnt Åke säger: sumokatt är flummig. ZcruweN säger: hahaha jaa Begnt Åke säger: vad tycker du om svordomar? ZcruweN säger: svordomar är inge bra Begnt Åke säger: det är bra. ZcruweN säger: vad är fjortisar? Begnt Åke säger: fjortisar är töntiga. EDET: vad snäll han har blivit Begnt Åke säger: matteus luktar kizz *fnizz. Redigerad 13 augusti, 2005 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts