darkjak Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Update 12 augusti 17:20 - Här får ni en konfigurerad mirandaklient, färdig med plugins, hjärna och instruktioner. Lycka till . miranda_megahal.rar Kan inte öppna .rar-filer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Kan inte öppna .rar-filer. Höhö! Skaffa "winRAR" sök på google på winrar o ladda ner det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Kan inte öppna .rar-filer. MEN INTRESSEKLUBBEN ANTECKNAR!!! Ladda ner winrar och vipps så kan du öppna dom. Och säg inte att du hittar för du jävlar ska jag tatuera in GOOGLE i pannbenet på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Min HAL-Bot, Bert, har bytt visningsbild till något mer 3D. Nedan är hans visningsbild. Gjort den själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Hur får man botten online? måste man vara online på hans MSN? då kan ju jag inte prata med honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Hur får man botten online? måste man vara online på hans MSN? då kan ju jag inte prata med honom Hur man får botten online har jag skrivit så många gånger nu. Ladda hem miranda_meghal.rar och läs readme.txt, där står det. Man kan köra flera instanser av miranda samtidigt. Man kan faktiskt köra vilken annan klient som helst parallellt med miranda. Redigerad 12 augusti, 2005 av LoneWolF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Det finns något som kallas polygamy. Då kan du ha flera klienter öppna samtidigt, med olika konton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Min HAL-Bot, Bert, har bytt visningsbild till något mer 3D. Nedan är hans visningsbild. Gjort den själv Är det någon mer än jag som chattar med din bot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Ja hade osså gärna chattat lite me bert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Har gjort en nu men han är inte så smart Arne säger: jag är arne. <|RobiN|> säger: och? jag bryr mig inte Arne säger: jag är arne vem är du? <|RobiN|> säger: Hur mår du? Arne säger: du är dum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Ja hade osså gärna chattat lite me bert Bert är riktigt trevlig . Man har ju lärt honom ett och annat . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Haha Kom igen, ingen som vill släppa hans mail? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Haha Kom igen, ingen som vill släppa hans mail? Står ju i jojjes signatur? jojjeslittlechatbot@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Nu har jag skapat en då, adda han på dasbotaufmsn@hotmail.com Och snälla inga fula ord lär han lite vett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Nu har jag skapat en då, adda han på dasbotaufmsn@hotmail.com Och snälla inga fula ord lär han lite vett Han var rolig Woohoo! Han vet att jag är elite nu! :"> [NFS] dvärgjävelN^ | MC batman says: Är dvärgdjävelN^ elite? Begnt Åke says: vem är elite? [NFS] dvärgjävelN^ | MC batman says: dvärgdjävelN^ Begnt Åke says: kom ihåg att dvärgdjäveln. [NFS] dvärgjävelN^ | MC batman says: är elite Begnt Åke says: Är dvärgdjäveln^ är elite. [NFS] dvärgdjävelN^ | MC batman says: Ja Begnt Åke says: ja självklart! Redigerad 12 augusti, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 LoL, hade tråkigt. Den där botten verkar vara mitt uppe i kiss å bajs åldern. Direktimporterad från dagis. @Bengt Åkes ägare (Vem det nu är): Du har härmat min Sven Åke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 HAhahaha, Asså. Först säger han att jag är elite. sen det här: Begnt Åke says: du vet att bullet är sämst på att rappa va? [NFS] dvärgdjävelN^ | MC batman says: hahaha. ja jag suger på att rappa Begnt Åke says: ja jag är jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 HAhahaha, Asså. Först säger han att jag är elite. sen det här: Begnt Åke says: du vet att bullet är sämst på att rappa va? [NFS] dvärgdjävelN^ | MC batman says: hahaha. ja jag suger på att rappa Begnt Åke says: ja jag är jag. Den som är för stor för att göra något litet, är också för liten för att göra någonting stort. =D säger: hejsan Begnt Åke säger: ebeeto heter egentligen bengt åke, man bara sådär lite i smyg. Den som är för stor för att göra något litet, är också för liten för att göra någonting stort. =D säger: aha, visste du att skribb egentligen heter apa? Begnt Åke säger: ja jag vet att du är bäst på att rappa. Den som är för stor för att göra något litet, är också för liten för att göra någonting stort. =D säger: ja eller hur. Läget? Begnt Åke säger: lär dig att jag är ju det! Den som är för stor för att göra något litet, är också för liten för att göra någonting stort. =D säger: Du vet att Bullet är sämst på att rappa va? Begnt Åke säger: du är bög du å. Den som är för stor för att göra något litet, är också för liten för att göra någonting stort. =D säger: Bullet är bög Begnt Åke säger: jag gör du? Den som är för stor för att göra något litet, är också för liten för att göra någonting stort. =D säger: Bullet är knäpp Begnt Åke säger: och du är. Den som är för stor för att göra något litet, är också för liten för att göra någonting stort. =D säger: cortez är bäst Begnt Åke säger: du är bög. Den som är för stor för att göra något litet, är också för liten för att göra någonting stort. =D säger: fan heller Den som är för stor för att göra något litet, är också för liten för att göra någonting stort. =D säger: bullet är bög Begnt Åke säger: ja som fan. Begnt Åke säger: jag gör du? Den som är för stor för att göra något litet, är också för liten för att göra någonting stort. =D säger: nej det cortez gör härmar du Begnt Åke säger: jag gör du? Den som är för stor för att göra något litet, är också för liten för att göra någonting stort. =D säger: cortez är bäst på att rappa Begnt Åke säger: ja jag vet att du är. Den som är för stor för att göra något litet, är också för liten för att göra någonting stort. =D säger: Bullet har liten snopp Begnt Åke säger: har du svårt att bestämma dig eller? Den som är för stor för att göra något litet, är också för liten för att göra någonting stort. =D säger: nej då, själv? Begnt Åke säger: cortez är bög du å. Den som är för stor för att göra något litet, är också för liten för att göra någonting stort. =D säger: nej, bullet är bög Begnt Åke säger: bullet har liten snopp. Den som är för stor för att göra något litet, är också för liten för att göra någonting stort. =D säger: jepp det är sant. Har du liten snopp begnt åke? Begnt Åke säger: bullet har liten snopp. Den som är för stor för att göra något litet, är också för liten för att göra någonting stort. =D säger: Tupac är 100 gånger bättre än Linkin Park på att göra musik Begnt Åke säger: ja jag vet att du är. Den som är för stor för att göra något litet, är också för liten för att göra någonting stort. =D säger: tupac Begnt Åke säger: tupac är 100 gånger bättre än alla på att rappa. Hmm, jag undrar var han fått det ifrån... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Den där botten verkar vara mitt uppe i kiss å bajs åldern. Direktimporterad från dagis. @Bengt Åkes ägare (Vem det nu är): Du har härmat min Sven Åke Förlåt förlåt satt och tänkte skitlänge på ett bra namn så jag tänkte Begnt Åke hade inte en aning om att din hette sven åke, men just nu vill jag inte byta namn på han för då måste jag lära om han allt igen. aja Peace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Förlåt förlåt satt och tänkte skitlänge på ett bra namn så jag tänkte Begnt Åke hade inte en aning om att din hette sven åke, men just nu vill jag inte byta namn på han för då måste jag lära om han allt igen. aja Peace Han är dum mot mig så att du vet Han skriver att jag är bög.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts