Wu Zi Mu Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Bah . Sven Åke for teh win. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Kan någon göra en precis guide om hur man gör för att fixa botten. Och vart man ska lägga alla filer och så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 DimpZ säger: vad heter du? En Liten Fin Msn-bot | Spammar nån sönder honom med bög, jag ska kutta dig din jävel osv blockas den, jag kollar loggar. säger: du e ful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Här får ni en konfigurerad mirandaklient, färdig med plugins, hjärna och instruktioner. Lycka till . miranda_megahal.rar Redigerad 12 augusti, 2005 av LoneWolF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Tack Lonewolf! Men när man ska göra en email till botten ska man göra det med hotmail eller vad? Fattar inget skit.. Redigerad 12 augusti, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Här får ni en konfigurerad mirandaklient, färdig med plugins, hjärna och instruktioner. Lycka till . miranda_megahal.rar Vad kan den göra för något? Har den nå't namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Tack Lonewolf! Men när man ska göra en email till botten ska man göra det med hotmail eller vad? Tack själv . Ärligt talat, DET trodde jag aldrig att någon som användt MSN skulle fråga. Självklart gör du precis hur du vill. Använd hotmail om du vill, använd vilken annan e-posttjänst som helst om du känner mer för det. Besök passport.net. Edit: Vad kan den göra för något? Har den nå't namn? Här får ni en konfigurerad mirandaklient, färdig med plugins, hjärna och instruktioner. Lycka till . miranda_megahal.rar Redigerad 12 augusti, 2005 av LoneWolF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Här får ni en konfigurerad mirandaklient, färdig med plugins, hjärna och instruktioner. Lycka till . miranda_megahal.rar Hmmm när jag ska öppna Miranda kommer detta upp, vad är felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 LoneWolf: "använder hjärnan och ordlistan från msnbotte@gmail.com", pratar den normalt då? svär den ofta? använder den fula ord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 LoneWolf: "använder hjärnan och ordlistan från msnbotte@gmail.com", pratar den normalt då? svär den ofta? använder den fula ord? Hittade en lista över alla orden den kunde förut i nån readme fil,men kan dock inte hitta den igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Den använde ju bara fula ord! xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Hmmm när jag ska öppna Miranda kommer detta upp, vad är felet? Klicka där igen, det gjorde jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Jag har en bott nu. Han heter Bert. jojjeslittlechatbot@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Jag har en bott nu. Han heter Bert. jojjeslittlechatbot@hotmail.com Han svarar inte när jag skriver till honom . Redigerad 12 augusti, 2005 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Hittade en lista över alla orden den kunde förut i nån readme fil,men kan dock inte hitta den igen! /plugins/megahal.dic ÄNDRA INTE DIREKT I DEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Han svarar inte när jag skriver till honom . Han gör det nu, fixade det. LoL, jag lärde honom att säga "Det luktar prutt här, det måste komma från din ände." och sen under en konversation jag hade med honom sade han "Det luktar prutt här, det måste gå." PS: Han gillar att prata om att baka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) EDIT: Oopsie daisie, dubbelpost LoL, min bot är tokig! Bert || Jag har lärt honom nya ord och sånt. Lär honom vettiga saker säger: jag vill inte passa mig!! mamma kÄkar bullar pÅ torsdagskaffet och sÅnt. Jojje säger: passa dig Bert || Jag har lärt honom nya ord och sånt. Lär honom vettiga saker säger: men jag kommer strax tillbaka och prtar med dig. Jojje säger: oki Bert || Jag har lärt honom nya ord och sånt. Lär honom vettiga saker säger: det stinker prutt här det sant? Jojje säger: ja Bert || Jag har lärt honom nya ord och sånt. Lär honom vettiga saker säger: ja det hoppas jag också . Jojje säger: lol Bert || Jag har lärt honom nya ord och sånt. Lär honom vettiga saker säger: its okay lol. Redigerad 12 augusti, 2005 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Bert-botten är gullig =P Sysslolös säger: Lindsay Lohan är snyggast Bert | | Ace, sluta dumma dig. | FLUSHED MEMORY säger: nej men du är. Sysslolös säger: Åh, tack =P Bert | | Ace, sluta dumma dig. | FLUSHED MEMORY säger: höhö, passa dig din lilla parvel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Mjo jag läste loggen och såg det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Finns det inget pluggin som man man "skriva in" till boten så den direkt lär sig vad den heter och exakt vad den ska svara när en fråga kommer och ev grammatik eller rent utan ett färdig språk. För ibland när jag lär min bot en sak och sedan en annan sak så blandar den ihop sakerna så allt blir skit,,, Eller ett pluggin så boten inte kan lära sig mer saker.. För som vissa persson har gjort,spammat, förgiftat ner min bot så att den tror att den heter något annat från vad jag lärde den från början eller skickar in massa länkar på äckliga saker.. Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts