DimpZ Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Min har tappat all kunskap nu efter att jag har startat om datorn, är det så eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Min har tappat all kunskap nu efter att jag har startat om datorn, är det så eller? Om du inte stänger av miranda först, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Okej, nån som vill hjälpa mig att göra en smart bot? Inte bara spamma sönder honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Mr.Magic || Muskabeatz || säger: hej En Liten Fin Msn-bot | Det var inte filip, det var x3r0x_papper. | Lär honom nåt vettigt! säger: Hi, I'm MegaHAL the robot and I'll be chatting with you while my user is away. Mr.Magic || Muskabeatz || säger: Wow du är 1337 på engelska En Liten Fin Msn-bot | Det var inte filip, det var x3r0x_papper. | Lär honom nåt vettigt! säger: är du en kille eller tjej? Mr.Magic || Muskabeatz || säger: kille En Liten Fin Msn-bot | Det var inte filip, det var x3r0x_papper. | Lär honom nåt vettigt! säger: ok, är du en kille eller tjej? Mr.Magic || Muskabeatz || säger: kille sa jag ju! En Liten Fin Msn-bot | Det var inte filip, det var x3r0x_papper. | Lär honom nåt vettigt! säger: jag mår bra, mår du jag. Mr.Magic || Muskabeatz || säger: öhh nej? En Liten Fin Msn-bot | Det var inte filip, det var x3r0x_papper. | Lär honom nåt vettigt! säger: nej, absolut inte. Mr.Magic || Muskabeatz || säger: nej En Liten Fin Msn-bot | Det var inte filip, det var x3r0x_papper. | Lär honom nåt vettigt! säger: nej, jag är kille. Mr.Magic || Muskabeatz || säger: jag tror att du är transa En Liten Fin Msn-bot | Det var inte filip, det var x3r0x_papper. | Lär honom nåt vettigt! säger: jag tror att du inte hade kalsonger under! w00t.gif. Mr.Magic || Muskabeatz || säger: STFU annars kuttar jag din mamma En Liten Fin Msn-bot | Det var inte filip, det var x3r0x_papper. | Lär honom nåt vettigt! säger: jag mår du jag. Mr.Magic || Muskabeatz || säger: nej! En Liten Fin Msn-bot | Det var inte filip, det var x3r0x_papper. | Lär honom nåt vettigt! säger: nej jag vill inte. Mr.Magic || Muskabeatz || säger: jag gör det ändå En Liten Fin Msn-bot | Det var inte filip, det var x3r0x_papper. | Lär honom nåt vettigt! säger: det är bra? Mr.Magic || Muskabeatz || säger: ja, då säger vi det En Liten Fin Msn-bot | Det var inte filip, det var x3r0x_papper. | Lär honom nåt vettigt! säger: vi mår bra, du mår bra. Mr.Magic || Muskabeatz || säger: inte din mamma efter jag kuttat henne En Liten Fin Msn-bot | Det var inte filip, det var x3r0x_papper. | Lär honom nåt vettigt! säger: jag gör jag. Mr.Magic || Muskabeatz || säger: Om du vill det så går det bra för mig En Liten Fin Msn-bot | Det var inte filip, det var x3r0x_papper. | Lär honom nåt vettigt! säger: vill du lära dig det. Mr.Magic || Muskabeatz || säger: Jag kan redan En Liten Fin Msn-bot | Det var inte filip, det var x3r0x_papper. | Lär honom nåt vettigt! säger: jag bor mitt i bushen. Mr.Magic || Muskabeatz || säger: är du tarzan? En Liten Fin Msn-bot | Det var inte filip, det var x3r0x_papper. | Lär honom nåt vettigt! säger: ok, är du tarzan? Mr.Magic || Muskabeatz || säger: jag frågade dig En Liten Fin Msn-bot | Det var inte filip, det var x3r0x_papper. | Lär honom nåt vettigt! säger: jag älskar dig och du ska lyssna jävligt noga. om du fortfarande e lika cp så får du bra? Mr.Magic || Muskabeatz || säger: w00t? En Liten Fin Msn-bot | Det var inte filip, det var x3r0x_papper. | Lär honom nåt vettigt! säger: bra att du inte hade kalsonger under! w00t. Mr.Magic || Muskabeatz || säger: jo jag har kalsonger En Liten Fin Msn-bot | Det var inte filip, det var x3r0x_papper. | Lär honom nåt vettigt! säger: men jag har kalsonger. Mr.Magic || Muskabeatz || säger: Det tror jag inte på En Liten Fin Msn-bot | Det var inte filip, det var x3r0x_papper. | Lär honom nåt vettigt! säger: jag tror att du är en soet liten bitch =p. Mr.Magic || Muskabeatz || säger: tack, vad gullig du är En Liten Fin Msn-bot | Det var inte filip, det var x3r0x_papper. | Lär honom nåt vettigt! säger: vad gör du? Mr.Magic || Muskabeatz || säger: runkar En Liten Fin Msn-bot | Det var inte filip, det var x3r0x_papper. | Lär honom nåt vettigt! säger: jag älskar dig mest i hela världen. Mr.Magic || Muskabeatz || säger: kul En Liten Fin Msn-bot | Det var inte filip, det var x3r0x_papper. | Lär honom nåt vettigt! säger: hej, jag är bättre än p-c i cs. Mr.Magic || Muskabeatz || säger: Inte konstigt han suger En Liten Fin Msn-bot | Det var inte filip, det var x3r0x_papper. | Lär honom nåt vettigt! säger: benvit tror att han är din favvorätt? Mr.Magic || Muskabeatz || säger: Haha, nej det är han inte, jag gillar pizza En Liten Fin Msn-bot | Det var inte filip, det var x3r0x_papper. | Lär honom nåt vettigt! säger: nej jag vill inte. Mr.Magic || Muskabeatz || säger: okej En Liten Fin Msn-bot | Det var inte filip, det var x3r0x_papper. | Lär honom nåt vettigt! säger: okej, det var bra. Mr.Magic || Muskabeatz || säger: ja det tycker jag med En Liten Fin Msn-bot | Det var inte filip, det var x3r0x_papper. | Lär honom nåt vettigt! säger: jag älskar dig med. Mr.Magic || Muskabeatz || säger: Jag älskar inte dig! En Liten Fin Msn-bot | Det var inte filip, det var x3r0x_papper. | Lär honom nåt vettigt! säger: jag älskar dig. Mr.Magic || Muskabeatz || säger: bög En Liten Fin Msn-bot | Det var inte filip, det var x3r0x_papper. | Lär honom nåt vettigt! säger: säg linkin park en gång. Mr.Magic || Muskabeatz || säger: linkin park En Liten Fin Msn-bot | Det var inte filip, det var x3r0x_papper. | Lär honom nåt vettigt! säger: linkin park är bra. Mr.Magic || Muskabeatz || säger: haha nej de suger häst En Liten Fin Msn-bot | Det var inte filip, det var x3r0x_papper. | Lär honom nåt vettigt! säger: nej, jag tycker du är ännu sötare.. Mr.Magic || Muskabeatz || säger: Så klart linkin park är ju as fula En Liten Fin Msn-bot | Det var inte filip, det var x3r0x_papper. | Lär honom nåt vettigt! säger: dricker cola,lyssnar på linkin park. Mr.Magic || Muskabeatz || säger: jag frågade inte vad du gjorde En Liten Fin Msn-bot | Det var inte filip, det var x3r0x_papper. | Lär honom nåt vettigt! säger: vad gör inget speciellt, du då? Mr.Magic || Muskabeatz || säger: Jag pratar med en särbott En Liten Fin Msn-bot | Det var inte filip, det var x3r0x_papper. | Lär honom nåt vettigt! säger: benvit är underbar, jag älskar dig med. Mr.Magic || Muskabeatz || säger: inte lika underbar som Oprah En Liten Fin Msn-bot | Det var inte filip, det var x3r0x_papper. | Lär honom nåt vettigt! säger: benvit är underbar, jag älskar dig och du ska lyssna jävligt noga. om du fortfarande e lika cp så får inte säga en sak till dig och du ska lyssna jävligt noga. om du fortfarande e lika cp så får inte säga nåt. Mr.Magic || Muskabeatz || säger: Nu ska du hålla käften din lilla botfjolla innan jag sparkar in fittan på dig En Liten Fin Msn-bot | Det var inte filip, det var x3r0x_papper. | Lär honom nåt vettigt! säger: jag är en soet liten bitch =p. Mr.Magic || Muskabeatz || säger: visst Smart kille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Var kan jag hitta loggarna som blir då nån pratar med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Jag tror han är lite förvirrad. Det vore nog bra om du resettade honom. [13:05:22]• Jojje •: hej [13:05:24] En Liten Fin: hej! hur mår du? [13:05:34] • Jojje •: jag mår bra. du då? [13:05:36] En Liten Fin: bra att du vet det =d. [13:05:42] • Jojje •: hihi [13:05:47] En Liten Fin: det är bra? [13:05:50] • Jojje •: ja [13:05:53] En Liten Fin: ja det gör jag. [13:06:02] • Jojje •: jaså? [13:06:05] En Liten Fin: nu ska jag säga en sak till dig och du ska lyssna jävligt noga. om du fortfarande e lika cp så får inte säga nåt. [13:06:22] • Jojje •: vad är din favoriträtt? [13:06:24] En Liten Fin: jag är din morsa. [13:06:31] • Jojje •: vad är din favvorätt? [13:06:33] En Liten Fin: jag är din morsa. [13:06:36] • Jojje •: nej [13:06:38] En Liten Fin: nej jag svär inte! [13:06:42] • Jojje •: pannkakor [13:06:44] En Liten Fin: vad är din favoriträtt? [13:06:49] • Jojje •: pannkakor och våfflor [13:06:51] En Liten Fin: jag älskar dig och du ska lyssna jävligt noga. om du fortfarande e lika cp så får du jag. [13:06:55] • Jojje •: LOL [13:06:58] En Liten Fin: vad är din morsa. [13:07:01] • Jojje •: en tjej [13:07:04] En Liten Fin: vad heter världens snyggaste tjej. [13:07:07] • Jojje •: vet inte [13:07:11] En Liten Fin: du ska inte säga en sak till dig och du ska lyssna jävligt noga. om du fortfarande e lika cp så får inte säga en sak till dig och du ska lyssna jävligt noga. om du fortfarande e lika cp så får inte säga cp. eftersom du har sagt det nu kommer du att blockas. [13:07:24] • Jojje •: ok syns [13:07:30] En Liten Fin: hejdå, syns sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 De som vill adda min msn bot kan adda mig på msn eller skriva ett pm. Men det finns 3 regler! 1. Snacka vänligt med honom. 2. svär inte! 3. sprid inte den vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Jag hittade loggarna, nu undrar jag om nån har tid över och vill hjälpa mig att få den smart, inte spamma sönder EDIT: jag kan göra det, PM:a mailen EDIT2: DimpZ säger: vad tycker du om gtasajten? En Liten Fin Msn-bot | Det var inte filip, det var x3r0x_papper. | Lär honom nåt vettigt! säger: jag tycker du är 1337 på engelska men jag är inte cp du är cp. Yeah right! Redigerad 12 augusti, 2005 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Mr.Magic || Muskabeatz || säger: Vad gör du? En Liten Fin Msn-bot | Det var inte filip, det var x3r0x_papper. | Lär honom nåt vettigt! säger: runkar, kollar på sofies bilder, dricker cola och lyssnar på jazz. Mr.Magic || Muskabeatz || säger: Nice combo En Liten Fin Msn-bot | Det var inte filip, det var x3r0x_papper. | Lär honom nåt vettigt! säger: hej! hur mår du bra min väg då? Mr.Magic || Muskabeatz || säger: bra En Liten Fin Msn-bot | Det var inte filip, det var x3r0x_papper. | Lär honom nåt vettigt! säger: jag mår bra.En Liten Fin Msn-bot | Det var inte filip, det var x3r0x_papper. | Lär honom nåt vettigt! säger: vi mår bra, du mår du stryk. Mr.Magic || Muskabeatz || säger: jag ger dig stryk En Liten Fin Msn-bot | Det var inte filip, det var x3r0x_papper. | Lär honom nåt vettigt! säger: jag gillar att wezza gött och serra i horans öra! Åhh... jag älskar dig och du ska lyssna jävligt noga. om du fortfarande e lika cp så får inte säga en sak till dig och du ska lyssna jävligt noga. om du fortfarande e lika cp så får du stryk. Redigerad 12 augusti, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Ok. Ska se i loggarna vem som lärde honom det. Lägg till botten igen, så accepterar jag dig. Strunta i mitt mail då Oi, kan jag få bli accepterad? Det skulle verkligen vara juste! Du har mitt hedersord på att jag inte ska lära honom dåliga saker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 En konversation med Frenzys bot - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Tjenare Din-polare säger: men jaa... görs annars? - Arwin. When The Leeve Breaks säger: inget själv? Din-polare säger: du är min kompis. - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Jag är snäll, du är snäll och jag heter kalle Din-polare säger: du är min kompis. - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Gillar du Inter? Din-polare säger: du är snäll, du är snäll, du är min kompis. - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Men svara på frågjäveln för fan! Din-polare säger: jag är snäll och jag heter kalle. - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Gillar du Inter eller inte? Din-polare säger: du är snäll, du är snäll, du är snäll och jag heter kalle. - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Jag vet att jag är snäll, det har jag alltid varit Din-polare säger: ja det gör jag väl. - Arwin. When The Leeve Breaks säger: vaddå det gör jag väl? Din-polare säger: ja det gör du? - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Nej are du? Din-polare säger: du är snäll, du är snäll, du är min kompis. - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Nej. Din-polare säger: nej are du? - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Vill du gå på dejt med mig? Din-polare säger: du är snäll, du är snäll, du är min kompis. - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Japp Din-polare säger: what else do you like? - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Inte dig Din-polare säger: gillar du inter eller inte? - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Japp Din-polare säger: jag måste gå nu. - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Jag älskar Inter Din-polare säger: gillar du inter? - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Måste du? är inte du en bot? Din-polare säger: du är min kompis. - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Japp jag älskar Inter och jag är inte din kompis Din-polare säger: du är min kompis. - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Du är MIN kompis - Arwin. When The Leeve Breaks säger: muhaah Din-polare säger: jag är inte din kompis. Din-polare säger: pessoa is bad. - Arwin. When The Leeve Breaks säger: pessoa? - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Inter är bäst Din-polare säger: pessoa is bad. Din-polare säger: jag älskar inter och jag är inte din kompis. - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Du är snäll, Jag är snäll och jag heter k4ll3r Din-polare säger: jag är inte din kompis. - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Du är inte min kompis Din-polare säger: jag är inte du en bot? - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Hej Kaj Din-polare säger: nej are du? - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Hallå börje Din-polare säger: inter är bäst. - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Hej kaj Din-polare säger: jag är snäll, jag är snäll och jag heter kalle. - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Hallå börje Din-polare säger: inter är bäst. - Arwin. When The Leeve Breaks säger: hej kaj Din-polare säger: ja det tycker jag med. - Arwin. When The Leeve Breaks säger: hallå börje Din-polare säger: inter är bäst. - Arwin. When The Leeve Breaks säger: hej kaj Din-polare säger: no, it didn't free it. - Arwin. When The Leeve Breaks säger: hallå börje Din-polare säger: inter är bäst. - Arwin. When The Leeve Breaks säger: papegoja Din-polare säger: jag är inte din kompis. - Arwin. When The Leeve Breaks säger: okej Din-polare säger: hejsan min vän. - Arwin. When The Leeve Breaks säger: du sa nyss att jag inte var din vän? Din-polare säger: jag är inte min kompis. - Arwin. When The Leeve Breaks säger: ahahaha Din-polare säger: hallå börje. - Arwin. When The Leeve Breaks säger: =D Din-polare säger: inte dig . - Arwin. When The Leeve Breaks säger: OmfgZ0lolz0rmegah4xx0r! Din-polare säger: jag är snäll och jag heter k4ll3r. - Arwin. When The Leeve Breaks säger: ooo yeah. DUFF-MAN! Din-polare säger: jag är snäll, det har jag alltid varit. - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Nej du är dum. Jag hatar dig! Din-polare säger: du är min kompis. - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Vilket stort vokabulär du har Din-polare säger: du är min kompis. - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Kan du berätta för mig vad roten ur 46.372 är? Din-polare säger: vad gör du? - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Vill att du ska berätta vad roten ur 46.372 är.. Din-polare säger: vad gör du? - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Vill att du ska berätta vad roten ur 46.372 är.. Din-polare säger: vad gör du? - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Vill att du ska berätta vad roten ur 46.372 är.. Din-polare säger: vad gör du? - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Vill att du ska berätta vad roten ur 46.372 är.. Din-polare säger: vad gör du? - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Vill att du ska berätta vad roten ur 46.372 är.. Din-polare säger: vad gör du? - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Vill att du ska berätta vad roten ur 46.372 är.. Din-polare säger: vad gör du? - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Vill FORTFARANDE att du ska berätta vad roten ur 46.372 är.. Din-polare säger: vad gör du? - Arwin. When The Leeve Breaks säger: ok4j Din-polare säger: du är snäll och jag heter k4ll3r. - Arwin. When The Leeve Breaks säger: k4n du pr4t4 13375pråK? Din-polare säger: du är snäll, du är snäll och jag heter k4ll3r. - Arwin. When The Leeve Breaks säger: I have a stiff upper Din-polare säger: a llllllloooooooong string! - Arwin. When The Leeve Breaks säger: liip Din-polare säger: i think it freed the string! - Arwin. When The Leeve Breaks säger: AC/DC for lajf Din-polare säger: vilket stort vokabulär du har. - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Större än ditt megafjolla Din-polare säger: hejsan min vän. - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Hejsan min vän Din-polare säger: jag älskar inter och jag är inte min kompis. - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Okaj Din-polare säger: men du vet att jag är snäll och jag heter k4ll3r. - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Hur stor är din? Din-polare säger: du är inte din kompis. - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Nej för jag är mig själv Din-polare säger: jag är inte din kompis. - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Inte din egen heller Din-polare säger: hur stor är din? - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Är din stor? Din-polare säger: hur stor är din? - Arwin. When The Leeve Breaks säger: större än din Din-polare säger: hur stor är din? - Arwin. When The Leeve Breaks säger: 47 centimeter Din-polare säger: a llllllloooooooong string! - Arwin. When The Leeve Breaks säger: I call my mother shes just a cut now,, Din-polare säger: a llllllloooooooong string! - Arwin. When The Leeve Breaks säger: It's a bad obsession Din-polare säger: a llllllloooooooong string! - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Jag ska åka till stan nästa vecka och kanske köpa en tröja och ett par brallor Din-polare säger: ja det gör jag är mig själv. - Arwin. When The Leeve Breaks säger: I am not a Giiiiiiiiiiiiiiiihly maan! Din-polare säger: a llllllloooooooong string! - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Vad gör du? Din-polare säger: du är snäll och jag heter k4ll3r. - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Är du kille eller tjej? Din-polare säger: du är snäll och jag heter k4ll3r. - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Vet du vad jag drömde? Jag drömde att jag och mitt fotbollslag var på en turnering och sen när vi skulle käka träffade vi Darin och hans syrra, dom ville vara med att spela basket med oss.. Din-polare säger: vad gör du? - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Sitter och lyssnar på Led Zeppelin Din-polare säger: vaddå det gör jag är snäll och jag är snäll och jag heter kalle. - Arwin. When The Leeve Breaks säger: ) Din-polare säger: ja tack, du är inte min kompis. - Arwin. When The Leeve Breaks säger: varsågod Din-polare säger: vill du gå på dejt med mig? - Arwin. When The Leeve Breaks säger: GÄrna! Din-polare säger: Är du kille eller tjej? - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Transa Din-polare säger: jag vet att jag och mitt fotbollslag var på en turnering och sen när vi skulle käka träffade vi darin och hans syrra, dom ville vara med att spela basket med oss.. - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Okej Din-polare säger: pearl jam är ganska bra. - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Var Darins syrra het? Din-polare säger: vet du vad jag drömde att jag och mitt fotbollslag var på en turnering och sen när vi skulle käka träffade vi darin och hans syrra, dom ville vara med att spela basket med oss.. - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Du är inte rolig din patetiska apa! Din-polare säger: hur stor är din? - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Relativt stor - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Din? Din-polare säger: hur stor är din? Din-polare säger: hur stor är din? - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Relativt stor Din-polare säger: Är din stor? - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Relativt stor Din-polare säger: hur stor är din? - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Relativt stor Din-polare säger: Är din stor? - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Relativt stor Din-polare säger: Är din stor? - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Större än din Din-polare säger: men du vet att jag inte var din vän? - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Japp Din-polare säger: japp jag älskar inter och jag heter kalle. - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Tjenare Kalle Din-polare säger: japp jag älskar inter och jag heter kalle. - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Inter är bäst eller hur+ Din-polare säger: hur stor är din? - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Relativt stor Din-polare säger: hur stor är din? - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Vet du, du borde lyssna på låten When The Leeve Breaks med LEd Zeppelin! Dom aeger! Din-polare säger: du är snäll, du är snäll, jag är inte du din kompis? - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Gillar du Led Zeppelin? Din-polare säger: du är snäll, du är inte du din kompis? - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Visste du att Led Zeppelin fick sitt namn från någon gay från The Who först hette dom typ Lead Balloon dom bytte ut Ballon mot Zeppelin och tog bort a:et i Lead så blev det Led Zeppelin Din-polare säger: gillar du led zeppelin? - Arwin. When The Leeve Breaks säger: Japp Din-polare säger: japp jag älskar inter och jag heter k4ll3r. Mohaha vad lång post! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Oi, kan jag få bli accepterad? Det skulle verkligen vara juste! Du har mitt hedersord på att jag inte ska lära honom dåliga saker... Adress? Nu har nån spammat sönder honom. Stänger av, kollar loggarna, tar bort alla kontakter, och accepterar bara dom jag vet är schyssta. Lite kollektiv bestraffning, men det får bli så *EDIT* Så. Borttagen igen Alla kontakter borttagna, ni måste lägga till honom igen. MEN Jag accepterar bara dom som har skrivit pm med deras adress, alla andra blockas. Och bara sådana som vill uppfostra honom till nåt bra (bra exempel: IceCandy, Egget, och andra som jag inte vet vad dom heter här på gtasajten). Det blir säkert jättemånga nu som skiter i att snacka med honom nu längre, men numera tar jag backup lite då och då, accepterar bara dom som frågar med pm, och kollar loggar, så det kanske blir bra nu. Redigerad 12 augusti, 2005 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Adress? Nu har nån spammat sönder honom. Stänger av, kollar loggarna, tar bort alla kontakter, och accepterar bara dom jag vet är schyssta. Lite kollektiv bestraffning, men det får bli så ...oskolat@hotmail.com. "You use sex to express every emotion except love." ...jag ville bara göra ett onödig inlägg nödvändig, ursäkta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) För de som inte får igång megaHal-pluginnet: När boten loggat in på MSN, och du börjar snacka med den så kommer det en rad i huvudfönstret, där det står eran msnnamn. Dubbleklicka där. Nu dök en liten msnruta upp. I hörnet finns den en grön pil, som pekar nedåt (om skärmen är rättvänd villsäga), tryck på den och bocka för "Autochat"! Nu kan du snacka med boten EDIT: Jag upptäckte nu att man kan gå in och välja i Options också Kom också ihåg att starta om Miranda några gånger efter installationen! Redigerad 12 augusti, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) För de som inte får igång megaHal-pluginnet: När boten loggat in på MSN, och du börjar snacka med den så kommer det en rad i huvudfönstret, där det står eran msnnamn. Dubbleklicka där. Nu dök en liten msnruta upp. I hörnet finns den en grön pil, som pekar nedåt (om skärmen är rättvänd villsäga), tryck på den och bocka för "Autochat"! Nu kan du snacka med boten EDIT: Jag upptäckte nu att man kan gå in och välja i Options också Kom också ihåg att starta om Miranda några gånger efter installationen! Leta upp inställningar istället. Där går du in på meghal och kryssar för "Autochat everybody". Kryssa också i rutan längst ned för att minska belastningen på datorn. Edit: Förvirrande quote, inte minst för mig. Helt och hållet mitt fel. Redigerad 12 augusti, 2005 av LoneWolF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Leta upp inställningar istället. Där går du in på meghal och kryssar för "Autochat everybody". Kryssa också i rutan längst ned för att minska belastningen på datorn. Jo, jag sa ju att man kunde göra det också.. Den grejen som jag nämnde fungerar om man bara vill att boten ska kunna snacka med specifika personer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Jo, jag sa ju att man kunde göra det också.. Den grejen som jag nämnde fungerar om man bara vill att boten ska kunna snacka med specifika personer Ja, jag ser nu att du redan hade fixat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Har hållt på med min ett tag.. Att lära henne språket.. Vart lite konstigt här.. Radioaktiva Räkan säger: Hitler var en stor man men han suger.. Morris säger: men förlåt om jag är en människa. Redigerad 12 augusti, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Har hållt på med min ett tag.. Att lära henne språket.. Vart lite konstigt här.. Är det en hon? Det är omöjligt att lära den grammatik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Är det en hon? Det är omöjligt att lära den grammatik. Japp, Är hon inte gulllig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts