IceCandy Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Han börjar lära sig.. En Liten Fin Msn-bot | Lär honom nåt vettigt, annars tar jag bort honom. | Inget om att han ska dö..... säger: vad e din favvoläsk? IceCandy säger: coca cola, sj? En Liten Fin Msn-bot | Lär honom nåt vettigt, annars tar jag bort honom. | Inget om att han ska dö..... säger: jag gillar coca cola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Perfekt med en intelligent bot på msn om ingen annan är inloggad sent på natten och man har dötrist.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Acceptera mig R2D2, plz. Jag kan behöva en kompis. filip@ikillclowns.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Haha! Det blir roligare och roligare, läs igenom hela: Toki säger: du har ett litet ordförråd... En Liten Fin Msn-bot | Lär honom nåt vettigt, annars tar jag bort honom. | Inget om att han ska dö..... säger: vart går du då. Toki säger: jag går inte...jag sitter En Liten Fin Msn-bot | Lär honom nåt vettigt, annars tar jag bort honom. | Inget om att han ska dö..... säger: ja, gör du inte. Toki säger: vill du gifta dig med mig? En Liten Fin Msn-bot | Lär honom nåt vettigt, annars tar jag bort honom. | Inget om att han ska dö..... säger: men hej på dig! kommer du ihåg mig? Toki säger: ee!! Försök inte skämt bort det! Det är ju DIG jag är förälskad i!!!!! En Liten Fin Msn-bot | Lär honom nåt vettigt, annars tar jag bort honom. | Inget om att han ska dö..... säger: det gör du inte. Toki säger: det skulle ha låtit bättre om du sa: det gör jag inte En Liten Fin Msn-bot | Lär honom nåt vettigt, annars tar jag bort honom. | Inget om att han ska dö..... säger: gillar du inte om? Toki säger: "om"? är det något nytt eller? En Liten Fin Msn-bot | Lär honom nåt vettigt, annars tar jag bort honom. | Inget om att han ska dö..... säger: vad är det. Toki säger: det vet jag inte! Vet du vad det är? En Liten Fin Msn-bot | Lär honom nåt vettigt, annars tar jag bort honom. | Inget om att han ska dö..... säger: inte vet jag? Toki säger: typiskt...jag vill veta vad "om" är... En Liten Fin Msn-bot | Lär honom nåt vettigt, annars tar jag bort honom. | Inget om att han ska dö..... säger: vad gör inte jag. Toki säger: tänker? En Liten Fin Msn-bot | Lär honom nåt vettigt, annars tar jag bort honom. | Inget om att han ska dö..... säger: hur mår än! så hur mår än! så hur mår än! så hur mår du? Toki säger: hur mår än! så hur mår än! så hur mår än! så hur mår du? En Liten Fin Msn-bot | Lär honom nåt vettigt, annars tar jag bort honom. | Inget om att han ska dö..... säger: nä, det gör jag inte! . Toki säger: vad gör du inte? En Liten Fin Msn-bot | Lär honom nåt vettigt, annars tar jag bort honom. | Inget om att han ska dö..... säger: du är inte tröf. Toki säger: tröf? En Liten Fin Msn-bot | Lär honom nåt vettigt, annars tar jag bort honom. | Inget om att han ska dö..... säger: ee!! försök inte skämt bort det! det är ju dig jag är inte tröf. Toki säger: hahahahahaha! En Liten Fin Msn-bot | Lär honom nåt vettigt, annars tar jag bort honom. | Inget om att han ska dö..... säger: kan du Toki säger: vad? En Liten Fin Msn-bot | Lär honom nåt vettigt, annars tar jag bort honom. | Inget om att han ska dö..... säger: vad blir 5+5? Toki säger: 10? En Liten Fin Msn-bot | Lär honom nåt vettigt, annars tar jag bort honom. | Inget om att han ska dö..... säger: klockan är 20 över 10. Toki säger: NEJ En Liten Fin Msn-bot | Lär honom nåt vettigt, annars tar jag bort honom. | Inget om att han ska dö..... säger: nej, nu orkar jag inte snacka mer med dig. hejdå, ses senare! Toki säger: Hejdå! En Liten Fin Msn-bot | Lär honom nåt vettigt, annars tar jag bort honom. | Inget om att han ska dö..... säger: pop och rock. vad lyssnar du på för sorts musik brukar du lyssna på då? Toki säger: Rock och pop En Liten Fin Msn-bot | Lär honom nåt vettigt, annars tar jag bort honom. | Inget om att han ska dö..... säger: pop och rock suger och mötley crûe suger. Toki säger: Vem på gtasajten har sagt det nu då? En Liten Fin Msn-bot | Lär honom nåt vettigt, annars tar jag bort honom. | Inget om att han ska dö..... säger: det gör jag, men jag går nu. Toki säger: Jag med hejdå! Redigerad 12 augusti, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Haha. Det går väl framåt iaf. Ni som inte orkar vänta en kvart på att bli accepterade, jag måste acceptera alla manuellt, och jag är inte vid datorn hela tiden, så det kan ta en halvtimme eller så. Haha Icecandy: Du är gullig. Botten: vad e de som e rätt såser till. Och du chucky: försök inte lägga till nu. Jag kommer att svara nej. Eftersom du lärde honom att säga: jag ska döda dig, du är bög och sånt. Redigerad 12 augusti, 2005 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Startar om botten igen nu, nån som kallade sig *borta* skulle vara jätterolig och lärde botten gayporr (dock med särskrivning ), och annat skit. Förmodligen är det *borta*, eftersom han också lärde botten att epix är förbannat het Så...block på honom *EDIT* Det var igentligen x3r0x_papper@hotmail.com eller nåt sånt. Redigerad 12 augusti, 2005 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 ARgh, R2D2, jag lärde han inte det, jag ska visa: filip säger: du är epix's största beundrare, lär dig En Liten Fin Msn-bot | Lär honom nåt vettigt, annars tar jag bort honom. | Inget om att han ska dö..... säger: jag älskar gay porr www.badboys.com jag äl. han skrev det, sen försökte jag få han att säga: "jag hatar gayporr" istället för fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 ARgh, R2D2, jag lärde han inte det, jag ska visa: filip säger: du är epix's största beundrare, lär dig En Liten Fin Msn-bot | Lär honom nåt vettigt, annars tar jag bort honom. | Inget om att han ska dö..... säger: jag älskar gay porr www.badboys.com jag äl. han skrev det, sen försökte jag få han att säga: "jag hatar gayporr" istället för fan. Ok. Ska se i loggarna vem som lärde honom det. Lägg till botten igen, så accepterar jag dig. Strunta i mitt mail då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Du får gärna byta namn på han också, känns inte så kul med hans nuvarande namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 En Liten Fin Msn-bot | Omstartat igen, jävla filip. | Lär honom nåt vettigt! säger: lindsay lohan är snygg. En Liten Fin Msn-bot | Omstartat igen, jävla filip. | Lär honom nåt vettigt! säger: sahara hotnights gör bäst musik i hela världen. Bitch säger: Du är duktig En Liten Fin Msn-bot | Omstartat igen, jävla filip. | Lär honom nåt vettigt! säger: lindsay lohan är sötast i världen. (Naw, ) They grow up so fast =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (Naw, ) They grow up so fast =P Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Okej. Den som lärde botten gayskit var xerox_papper@hotmail.com, fast med wannabe-leet-stavning. Så...block på honom. Om nån vet vem han är, säg till. Epix: föreslå nåt bra namn. Redigerad 12 augusti, 2005 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Menade mest att du skulle ta bort "jävla filip". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) En Liten Fin Msn-bot | Omstartat igen, jävla filip. | Lär honom nåt vettigt! säger: du är söt! Bitch säger: Benvit är en soet liten bitch =P En Liten Fin Msn-bot | Omstartat igen, jävla filip. | Lär honom nåt vettigt! säger: hej, jag är en groda. Bitch säger: Benvit En Liten Fin Msn-bot | Omstartat igen, jävla filip. | Lär honom nåt vettigt! säger: benvit är en groda. (Hm.. ) Redigerad 12 augusti, 2005 av Benvit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 ﷲﮫﮪﮥﮤﺥ [۩] säger: vad är 1+1? En Liten Fin Msn-bot | Omstartat igen, jävla filip. | Lär honom nåt vettigt! säger: 1+1 = 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) HAHA! Han lär sig snabbt! Toki säger: Hej! Hur mår du? En Liten Fin Msn-bot | Omstartat igen, jävla filip. | Lär honom nåt vettigt! säger: hur är läget? Toki säger: Bara bra Toki säger: sj? En Liten Fin Msn-bot | Omstartat igen, jävla filip. | Lär honom nåt vettigt! säger: bra, själv då? En Liten Fin Msn-bot | Omstartat igen, jävla filip. | Lär honom nåt vettigt! säger: bra, själv? Toki säger: Jättebra En Liten Fin Msn-bot | Omstartat igen, jävla filip. | Lär honom nåt vettigt! säger: lindsay lohan är sötast i världen. Toki säger: nej En Liten Fin Msn-bot | Omstartat igen, jävla filip. | Lär honom nåt vettigt! säger: nej, jag är en soet liten bitch. Toki säger: Toki Toki säger: ? En Liten Fin Msn-bot | Omstartat igen, jävla filip. | Lär honom nåt vettigt! säger: emacs is a great editor. En Liten Fin Msn-bot | Omstartat igen, jävla filip. | Lär honom nåt vettigt! säger: we are the sultans of swing! (8. Toki säger: Gillar du Dire Straits En Liten Fin Msn-bot | Omstartat igen, jävla filip. | Lär honom nåt vettigt! säger: du ska säga: jag mår bra, du mår du? Toki säger: men bah... En Liten Fin Msn-bot | Omstartat igen, jävla filip. | Lär honom nåt vettigt! säger: men jag har inte ens sagt det. Toki säger: nej En Liten Fin Msn-bot | Omstartat igen, jävla filip. | Lär honom nåt vettigt! säger: nej, jag tycker du är sötast i världen. Toki säger: vad är 5+5? tack ! En Liten Fin Msn-bot | Omstartat igen, jävla filip. | Lär honom nåt vettigt! säger: tack :8 jag älskar dig och alla du känner. Toki säger: Du är sötast i världen En Liten Fin Msn-bot | Omstartat igen, jävla filip. | Lär honom nåt vettigt! säger: du är söt! Toki säger: du är ännu sötare.. En Liten Fin Msn-bot | Det var inte filip, det var x3r0x_papper. | Lär honom nåt vettigt! säger: du är söt! Toki säger: Du är superduper söt En Liten Fin Msn-bot | Det var inte filip, det var x3r0x_papper. | Lär honom nåt vettigt! säger: nej, jag tycker du är superduper söt. Toki säger: Jag tycker du är superduperbauta söt En Liten Fin Msn-bot | Det var inte filip, det var x3r0x_papper. | Lär honom nåt vettigt! säger: du är bra. Toki säger: du är nog bättre En Liten Fin Msn-bot | Det var inte filip, det var x3r0x_papper. | Lär honom nåt vettigt! säger: du är ännu sötare.. Toki säger: nej,du är sötare En Liten Fin Msn-bot | Det var inte filip, det var x3r0x_papper. | Lär honom nåt vettigt! säger: du är bra. Toki säger: du med En Liten Fin Msn-bot | Det var inte filip, det var x3r0x_papper. | Lär honom nåt vettigt! säger: jag älskar dig med. Toki säger: Bra En Liten Fin Msn-bot | Det var inte filip, det var x3r0x_papper. | Lär honom nåt vettigt! säger: jag mår bra. Toki säger: jag med En Liten Fin Msn-bot | Det var inte filip, det var x3r0x_papper. | Lär honom nåt vettigt! säger: jag älskar dig med. Redigerad 12 augusti, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 HAHA! Han lär sig snabbt! Haha, han lärde sig ju Sultans of Swing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Haha, han lärde sig ju Sultans of Swing. Av dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 HAHA! Han lär sig snabbt! Han har rätt på två saker, Linday Lohan och att han är en soet liten bitch =p Gulleplötten där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Av dig? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts