Ceone Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Vad fan e MSN-emailen som man ska lägga till hallå!?!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Everest^ säger: Lirar du WoW? msnbotte säger: du är du. Everest^ säger: gör du? msnbotte säger: du är du. Everest^ säger: Ja eller nej? msnbotte säger: nej din jävla idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Vad fan e MSN-emailen som man ska lägga till hallå!?!?!? .msnbotte at gmail dot com Everest: LOL haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Jag provar lägga till msnbotte@gmail.com, men den säger bara att den inte kan uppdatera min adressbok nu. Prova senare. Men andra adresser funkar att lägga till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Stor bokstav! msnbotte säger: japp, det regnar. Everest^ säger: Inte här.. msnbotte säger: här med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Han e ju offline! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Liquid Ice säger: Howdy cowboy msnbotte säger: nej, du verkar inte ha så mycket vett i skallen.. Liquid Ice säger: hörru du du ska visa lite hyffs, jag är väldig känd i den undre världen... msnbotte säger: ska jag lära dig mer om freddy krueger. Ni får ta och fixxa till lite hyffs på denna bot... Var tvungen att riktigt ta mig samman efter det där samtalet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 ÅH HERREGUD Hugo säger: Passa dig msnbotte säger: är jag hopplös? passa dig innan jag slår in skallen på dig. Hugo säger: Oj vad rädd ich blir. msnbotte säger: kariya är vad? Hugo säger: Homosexuell msnbotte säger: aik suger värre än jag trodde...håll ut, ja kommer på något. Hugo säger: Vad har det med Kariya att göra? msnbotte säger: bög är inget skällsord, det är en bög. Hugo säger: Förlåt, visste inte det. msnbotte säger : svär inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) ... Redigerad 21 februari, 2021 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Liquid Ice säger: Howdy cowboy msnbotte säger: nej, du verkar inte ha så mycket vett i skallen.. Liquid Ice säger: hörru du du ska visa lite hyffs, jag är väldig känd i den undre världen... msnbotte säger: ska jag lära dig mer om freddy krueger. Ni får ta och fixxa till lite hyffs på denna bot... Var tvungen att riktigt ta mig samman efter det där samtalet Han vad hyffsad innan en del folk förstörde sinnet på honom med reklamlänkar, svårdommar, personliga åsikter, osv osv. Men å andra sidan så kunde han inte så mycket innan alla började chatta med honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 msnbotte säger: runkar febrilt hÄr , sjÄlv? hmmm.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 In yo´ face, Crice! msnbotte säger: crices kuk är störst. Everest^ säger: Everests är större msnbotte säger: everests är störst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) [F ]| "Old elephants go off to the hills to die, old Americans sit down in their cars and hit the highway..." säger: picos lilla kuk är ful msnbotte säger: pico är ful. [F ]| "Old elephants go off to the hills to die, old Americans sit down in their cars and hit the highway..." säger: GTAsajten tillhör Crice msnbotte säger: crice äger www.spelforumet.se är för bögar. Så roligt man kan ha. @Everest: Hämnden ska bli min! Redigerad 10 augusti, 2005 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 [R]| Q säger: nej crice suger kuk, lär dig jävla apa! msnbotte säger: crice suger kuk. Höhö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 [F ]| "Old elephants go off to the hills to die, old Americans sit down in their cars and hit the highway..." säger: Everest är en dynghög msnbotte säger: everest är bög. Såja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Har någor frågor... Hur skaffar man en sån här "msn-bot" ? Vilket program behövs? Är det svårt? Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Har någor frågor... Hur skaffar man en sån här "msn-bot" ? Vilket program behövs? Är det svårt? Tacksam för svar! Allt står här. Första posten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Lol fattade inte ett ord i denna mening msnbotte säger: hultenius kommer ge herr bott så en gång till så slår in skallen på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 HAHAHA, asroligt detta ju. msnbotte säger: själv brukar jag kolla på alias nu för det är dom. Hugo säger: Varför tittar man på Alias när man kan disskutera med mig? msnbotte säger: man ska fråga kariya om du retar mig. Hugo säger: Gör det, mig skrämmer du inte. msnbotte säger: gör inte det. Hugo säger: Bra, det skulle endå inte lönat sig iafall du hade gjort det. msnbotte säger: det är det så man hälsar? Hugo säger: Man säger "Hejsan" när man hälsar msnbotte säger: här också. Hugo säger: Nej, man kan inte hälsa genom att säga här msnbotte säger: man ska fråga kariya om du kan? Hugo säger: SLUTA TJATA OM KARIYA!!!!FAG msnbotte säger: kariya vet allting om freddy krueger, kan du säga om det! Hugo säger: Kariya vet allting om Freddy Kryeger. msnbotte säger: men nu ska jag lära dig om freddy kryeger. Hugo säger: Gör det, jag lyssnar med spänning msnbotte säger: det gör jag? Hugo säger: Börja dåÅ! msnbotte säger: jävla dålig du är därför freddy krueger dödar freddy barn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 [R]| Q säger: ska vi fira med tårta? msnbotte säger: tänker du fort eller vad menar du din jävla bög som tänder på stellhell. [R] | Q säger: vad i helvete?! msnbotte säger: lär dig för i helvete! Vilken otrevlig typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts