Egget91 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag tror han lärde sig något av mig Bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Han lär sig av mig med. msnbotte säger: robocop är bäst,snyggast,,smartast och snyggast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Han lär sig av mig med. msnbotte säger: robocop är bäst,snyggast,,smartast och snyggast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Han skulle inte vara trevlig!? Han börjar fan bli kär i mig. Robin. Pyttemycket. säger: Du är snyggare än alla på gtasajten. msnbotte säger: du är snyggare. Robin. Pyttemycket. säger: Du är finast av allt. msnbotte säger: du är allt. Robin. Pyttemycket. säger: Du är allt för mig med. msnbotte säger: nej för mig. Redigerad 11 augusti, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Ingen som vet om den funkar i windows? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Ingen som vet om den funkar i windows? Den funkar i Windows. Windoors också. ZOMFG AHHAHAHAHAHAHH HVLIKET SJÄKVMT!11111111 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Nu är vårat lan slut och botten tas ned. Kanske för gott, kanske inte. Det har varit roligt och vi har fått oss ett par skratt... det blev totalt 120 (+/- 3) kontakter i listan innan botten stängdes ner. Här kommer hjärnan upp så att ni kan använda den själva (ganska förstörd/störd men det är the real thing ). Om ni vill lägga upp en egen bot på msn så rekomenderar jag er ett besök på Miranda Instant Messenger. När du skaffat klienten så leta sedan på plugins efter megahal och läs instruktionerna. Om du vill ändra något så att det går på automatik så ta också en titt på Miranda Scripting Plugin (mbot). msnbotte-11_augusti_kl.22.00.rar EDIT för er som inte förstår vad README betyder: För att använda den pensionerade msnbott-"hjärnan" så ersätt .brn- och .dic-filerna som följde med pluginet. Och kom gärna med respons, det skulle vara roligt att få veta vad ni tyckte också Redigerad 11 augusti, 2005 av LoneWolF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Men min kommer upp imorgon annars. enlitenfinmsnbot@gmail.com. Fast inga tillägg accepteras idag, så avstå och spara mig arbete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Men min kommer upp imorgon annars. enlitenfinmsnbot@gmail.com. Fast inga tillägg accepteras idag, så avstå och spara mig arbete. Men man kan lägga till och vänta? Redigerad 11 augusti, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Men man kan lägga till och vänta? Nej då kommer kattla och tar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Men man kan lägga till och vänta? Nope, när jag stänger miranda nollställs dom, om jag inte har accepterat dom (nåt som jag inte kommer att göra). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Måste man inte vara inloggad på msn för att den ska funka? Lite svårt att ha den på samma dator då va? Nån som har nåt smidigt tips? EDIT: Det fixade sig, men var ska jag lägga megaHAL pluginnet? Den svarar inte av sig själv även om jag har lagt den i plugins mappen! Redigerad 11 augusti, 2005 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Men min kommer upp imorgon annars. enlitenfinmsnbot@gmail.com. Fast inga tillägg accepteras idag, så avstå och spara mig arbete. Och? våran botte äger! DU snor våran topic, tar över med din botte, gör reklam om din, snackar skit om mig med våran botte. Brodd snackade också skit om mig och Zalkinowa (stava?). Tycker att det är väldigt dålig stil av er 3 att göra så när jag och LoneWolF är schyssta och fixar en botte åt er som många har blivigt roade av. Förövrigt vill jag säga att den som chattade mest var någon som kallade sig "arvid" med runt 1700 "chatt-svar" Tack för oss. ÄDIT: nästan 2500. Kollade fel. Inte 1700 Redigerad 11 augusti, 2005 av Noxzist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Nu är vårat lan slut och botten tas ned. Kanske för gott, kanske inte. Det har varit roligt och vi har fått oss ett par skratt... det blev totalt 120 (+/- 3) kontakter i listan innan botten stängdes ner. Här kommer hjärnan upp så att ni kan använda den själva (ganska förstörd/störd men det är the real thing ). Om ni vill lägga upp en egen bot på msn så rekomenderar jag er ett besök på Miranda Instant Messenger. När du skaffat klienten så leta sedan på plugins efter megahal. msnbotte-11_augusti_kl.22.00.rar Ingen av länkarna funkar och måste man ladda ner något program för den här msn botten eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Hur fick ni MegaHAL pluginet att funka? Den svarar inte på mina frågor/svar, det måste jag göra själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag gjorde en imorse.. Min lilla Söta Morris! Hon talar fint.. Tänker varje fall inte lägga upp adressen här varje fall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Och? våran botte äger! DU snor våran topic, tar över med din botte, gör reklam om din, snackar skit om mig med våran botte. Brodd snackade också skit om mig och Zalkinowa (stava?). Tycker att det är väldigt dålig stil av er 3 att göra så när jag och LoneWolF är schyssta och fixar en botte åt er som många har blivigt roade av. Förövrigt vill jag säga att den som chattade mest var någon som kallade sig "arvid" med runt 1700 "chatt-svar" Tack för oss. Jag skrev 2 rader om dig, iaf vad jag ser i min log, och dom var knappast jättestötande. Knappast mer än vad andra skrev (typ att den och den suger kuk och blabla). Jag tar inte över topicen, jag säger att det finns en om den andra är offline, eller om man vill försöka lära den nåt som i eran bara ersattes med konstiga svar (eftersom den har nog blivit lärd för mycket). Men om jag har gjort dig ledsen säger jag förlåt. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Och? våran botte äger! DU snor våran topic, tar över med din botte, gör reklam om din, snackar skit om mig med våran botte. Brodd snackade också skit om mig och Zalkinowa (stava?). Tycker att det är väldigt dålig stil av er 3 att göra så när jag och LoneWolF är schyssta och fixar en botte åt er som många har blivigt roade av. Förövrigt vill jag säga att den som chattade mest var någon som kallade sig "arvid" med runt 1700 "chatt-svar" Tack för oss. Hehe, det var jag. Hade inget bättre för mig så jag satt uppe till runt 4-5 igår natt och skrev massa skit till den. Det var jag som lärde den ordet sparris bl a. Btw, kan den som lägger upp boten se vad folk skriver till den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Fan, har just fixat en egen... skoj att lära den saker men svårt, den fattar inte så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag skrev 2 rader om dig, iaf vad jag ser i min log, och dom var knappast jättestötande. Knappast mer än vad andra skrev (typ att den och den suger kuk och blabla). Jag tar inte över topicen, jag säger att det finns en om den andra är offline, eller om man vill försöka lära den nåt som i eran bara ersattes med konstiga svar (eftersom den har nog blivit lärd för mycket). Men om jag har gjort dig ledsen säger jag förlåt. :'( Aja, its cool. Tycker bara att alla verkar så otacksamma och spydiga. Här har vi lagt ner mycket lantid på datorer som hostar botten, underhåll, överflyttning m.m, för att en massa omogna chattare ska kunna roa sig. Men på gtasajten är ju dom flesta otacksamma. När vi väl talar ut rolig info och hur man fixar botten så skriver alla "HUR GÖR MAN SEDAN DÅ??!?"?"?1!!", "Det fungerar inte!?!1" m.m, istället för att tacka och skriva någon vänlig kommentar om vårat arbete och sedan kanske fråga :/ men men, tycker att vi ger så mycket men får så lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts