Matteus Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Öhhm...okej... Mattehallik : Hej En Liten Fin: hej vem är dy. Mattehallik : Matteus En Liten Fin: history is hard to know, because of all the hired bullshit, but even without being sure of "history" it seems entirely reasonable to think that every now and then the energy of a high and beautiful wave. so now, less than five years later, you can go up on a steep hill in las vegas. Mattehallik : prata svenska tack En Liten Fin: jag kan svenska. Mattehallik : fin fint En Liten Fin: bara fint, men det regnar ute. Mattehallik : inte hos mig En Liten Fin: hej igen, ska jag lära mig? Mattehallik : öh..ja? En Liten Fin: ja det är här och nu som kampen står? historien spelar roll, säger vi. för att kampen här och nu måste sätta fokus på könsförtrycket hänger ihop. i historien gavs kvinnorna en underordnad ställning då samhället delades i klasser - ja, kvinnornas underordnade ställning var en förutsättning för att kampen här och nu måste sätta fokus på könsförtryckets grundbult, på rikedomsansamlingen hos några veckor tidigare. Redigerad 11 augusti, 2005 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag har lärt boten massa nya meningar som T.ex Nu ska jag äta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Snart ska jag återställa igen Kan inte folk sluta fylla den med smörja, fula citat, "stell hell är snäll" och annat skit? Lär honom vettiga saker (tack Egget!). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Snart ska jag återställa igen Kan inte folk sluta fylla den med smörja, fula citat, "stell hell är snäll" och annat skit? Lär honom vettiga saker (tack Egget!). Vad har jag gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Vad har jag gjort Du har lärt honom räkna, det räknas tills dom vettiga grejerna. Det var menat som nåt positivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Du har lärt honom räkna, det räknas tills dom vettiga grejerna. Det var menat som nåt positivt. Jaha, jag trodde jag hade gjort nått dumt Man är ju en snäll typ Edit: Jag har lärt han lite om vädret En Liten Fin Msn-bot | Snart återställer jag, sluta lära honom smörja!! säger: jo, det är ganska fint. lite regn bara. Niklas säger: Det regnar här också En Liten Fin Msn-bot | Snart återställer jag, sluta lära honom smörja!! säger: här är det solsken. Redigerad 11 augusti, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Vad har jag gjort Fyller "honom" med lärorika saker. VART SKAFFAR MAN EN MSNBOTT?`!?!?!?!? Kan någon svara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Fyller "honom" med lärorika saker. VART SKAFFAR MAN EN MSNBOTT?`!?!?!?!? Kan någon svara? Du vet att den heter megahal, du vet att den är till miranda. Använd fantasin...och google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Men om du återställer han så försvinner allt jag lärt han :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Blockar alla nu. Nån skrev kulhelvette till honom. Väx upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Blockar alla nu. Nån skrev kulhelvette till honom. Väx upp Nej! Han är min vän :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Nej! Han är min vän :'( Det är din ända vän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Så. Nu har jag blockat alla utom mig. Sen tar jag bort alla kontakter, sen lägger jag till dom som lovar att dom sköter sig, sen ska jag se i loggarna vem som lär honom skit. Så är planerna för ivkäll iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Det är din ända vän Ja kan inte rå för att ingen gillar mig :'( Edit: Snälla, jag sköter mig :'( lägg till mig Redigerad 11 augusti, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Kan man köra megahal på windows? Hittar bara för Mac och Linux. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Vad har hänt med Boten Han fattar ju ingenting längre Edit: Vem sjutton är Johan Redigerad 11 augusti, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Bubbli says: ASD msnbotte says: jag vill se dig runka på gymnastiklektionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Bubbli says: ASD msnbotte says: jag vill se dig runka på gymnastiklektionen. E det bara jag som tycker han har blivit knäpp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 msnbotte säger: har du något annat än en unge som inte har nån rövknulla jason så dålig du är min pappa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 msnbotte says: ok jag lyssnar på sad softcore. Wild Angel says: coolt jag lyssnar på motley Crue msnbotte says: lyssnar du på? Wild Angel says: Motley Crue msnbotte says: ok jag lyssnar på motley crue. Jag tror han lärde sig något av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts