Jump to content

Msnbotten

LoneWolF
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 569
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ny bot-adress, så det inte blir förvirring.

Enlitenfinmsnbot@gmail.com. Snackar nån skit stänger jag den. Försök gärna lära den saker, och inget typ att "blabla äger" och "blabla suger".

Ordförrådet är tömt, och alla måste lägga till den nya adressen.

Jag lär han inget dumt :huh:

Acceptera mig ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Edit: Nån, jag gissar på Crice har fyllt honom med citat från Fear And Loathing in Las Vegas :huh:

Hoho, ja lite faktiskt... försöker ständigt starta intelligenta diskussioner med grabben, men det går åt fanders rätt snabbt. Tack till er illiterära jävlar som fyller bothelvetet med massa rapakalja.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Försökte lära han matte :huh:

Niklas säger:

2+10=?

En Liten Fin Msn-bot | Skriver nån nåt fult stänger jag av den. Lär den nåt smart istället. säger:

vad är 10+10?

Niklas säger:

10+10=20

En Liten Fin Msn-bot | Skriver nån nåt fult stänger jag av den. Lär den nåt smart istället. säger:

hur mycket är 20+20?

Niklas säger:

20+20=40

vad är 20+20?

Niklas säger:

20+20=40

vad är 20+20?

Niklas säger:

40

20+20=40.

Niklas säger:

Bravo!

Jag är så stolt :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoho, ja lite faktiskt... försöker ständigt starta intelligenta diskussioner med grabben, men det går åt fanders rätt snabbt. Tack till er illiterära jävlar som fyller bothelvetet med massa rapakalja.

...så sant så sant, jag försökte disskutera Luis Bunuel med den lilla spjuvern, som svar hotade han med att knulla mig i röven...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem lär Boten allt engelskt skit som T.ex

exempel 1

if the pigs were gathering in vegas, i felt the drug culture should be represented as well. and there was a certain bent appeal in the sand, dude. across this line, you do not... also, dude, chinaman is not the issue here, dude. i'm talking about the guys who built the fucking trigger 'til it goes "click.

exempel 2

history is hard to know, because of all the hired bullshit, but even without being sure of "history" it seems entirely reasonable to think that every now and then the energy of a high and beautiful wave. so now, less than five years later? six? it seems like a lifetime, or at least a main era - -the kind of peak that never comes again. san francisco in the cop-heart. make the bastard chase you. he will follow.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem lär Boten allt engelskt skit som T.ex

exempel 1

if the pigs were gathering in vegas, i felt the drug culture should be represented as well. and there was a certain bent appeal in the sand, dude. across this line, you do not... also, dude, chinaman is not the issue here, dude. i'm talking about the guys who built the fucking trigger 'til it goes "click.

exempel 2

history is hard to know, because of all the hired bullshit, but even without being sure of "history" it seems entirely reasonable to think that every now and then the energy of a high and beautiful wave. so now, less than five years later? six? it seems like a lifetime, or at least a main era - -the kind of peak that never comes again. san francisco in the cop-heart. make the bastard chase you. he will follow.

Jag och Crice förmodligen. Men scheisse, han blandar ju citat från The Big Lebowski och Fear and Loathing in Las Vegas, galet!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha! Jag har lärt honom en del av de där citaten, Egget91, och The Dude har väl bidragit... som Duderino redan sagt. Swine!

Nu ska jag ägna en halvtimme åt att få honom att lära sig lite grammatik... så gott det går, hans språkkunskaper är ju i den milda grad söndertrasade nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor