GiZmo Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Timmy säger: BTW En Liten Fin Msn-bot | Skriver nån nåt fult stänger jag av den. Lär den nåt smart istället. säger: btw betyder "by the way. VeM lärde han det? .oh yeah! Skriv gud Redigerad 11 augusti, 2005 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Ny bot-adress, så det inte blir förvirring. Enlitenfinmsnbot@gmail.com. Snackar nån skit stänger jag den. Försök gärna lära den saker, och inget typ att "blabla äger" och "blabla suger". Ordförrådet är tömt, och alla måste lägga till den nya adressen. Jag lär han inget dumt Acceptera mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Edit: Nån, jag gissar på Crice har fyllt honom med citat från Fear And Loathing in Las Vegas Hoho, ja lite faktiskt... försöker ständigt starta intelligenta diskussioner med grabben, men det går åt fanders rätt snabbt. Tack till er illiterära jävlar som fyller bothelvetet med massa rapakalja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Försökte lära han matte Niklas säger: 2+10=? En Liten Fin Msn-bot | Skriver nån nåt fult stänger jag av den. Lär den nåt smart istället. säger: vad är 10+10? Niklas säger: 10+10=20 En Liten Fin Msn-bot | Skriver nån nåt fult stänger jag av den. Lär den nåt smart istället. säger: hur mycket är 20+20? Niklas säger: 20+20=40 En Liten Fin Msn-bot | Skriver nån nåt fult stänger jag av den. Lär den nåt smart istället. säger: vad är 20+20? Niklas säger: 20+20=40 En Liten Fin Msn-bot | Skriver nån nåt fult stänger jag av den. Lär den nåt smart istället. säger: vad är 20+20? Niklas säger: 40 En Liten Fin Msn-bot | Skriver nån nåt fult stänger jag av den. Lär den nåt smart istället. säger: 20+20=40. Niklas säger: Bravo! Jag är så stolt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Hoho, ja lite faktiskt... försöker ständigt starta intelligenta diskussioner med grabben, men det går åt fanders rätt snabbt. Tack till er illiterära jävlar som fyller bothelvetet med massa rapakalja. ...så sant så sant, jag försökte disskutera Luis Bunuel med den lilla spjuvern, som svar hotade han med att knulla mig i röven... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Nu går han väl lite för långt? Blues säger: Hallå msnbotte säger: jag har ju inte ens smartare än din mamma!!!!!! åååååhhh jag få en dildo uppstoppad där får inte gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 ...så sant så sant, jag försökte disskutera Luis Bunuel med den lilla spjuvern, som svar hotade han med att knulla mig i röven... Man har lärt han sånt nu då? Väx upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Kan han inte logga in nån gång!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Kan han inte logga in nån gång!!! Han är inne Han kanske inte har accepterat dig än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Han är inne Han kanske inte har accepterat dig än Han har väl msnbotte@gmail.com? Hur länge tar det innan han accepterar en då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Han har väl msnbotte@gmail.com? Hur länge tar det innan han accepterar en då? Det är en ny enlitenfinmsnnbot@gmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Izzeι^ ^GoeZ^ "Damp!" says: jag ska ta din mamma hårt i röven msnbotte says: så ska jag äta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Vem lär Boten allt engelskt skit som T.ex exempel 1 if the pigs were gathering in vegas, i felt the drug culture should be represented as well. and there was a certain bent appeal in the sand, dude. across this line, you do not... also, dude, chinaman is not the issue here, dude. i'm talking about the guys who built the fucking trigger 'til it goes "click. exempel 2 history is hard to know, because of all the hired bullshit, but even without being sure of "history" it seems entirely reasonable to think that every now and then the energy of a high and beautiful wave. so now, less than five years later? six? it seems like a lifetime, or at least a main era - -the kind of peak that never comes again. san francisco in the cop-heart. make the bastard chase you. he will follow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Riktigt synd att folk inte kan acceptera saker. Det finns ju en del iq befriade medlemar på detta forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 .wtf msnbotte säger: icecandy är horan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Vart skaffar man en sådan här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Boten sa nyss nått riktigt smart om GTA san andreas En Liten Fin Msn-bot | Skriver nån nåt fult stänger jag av den. Lär den nåt smart istället. säger: vagos är ett gäng i los santos, en korrumperad stad full med droger och gängproblem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) @ Mr.M : Vill också veta! Redigerad 11 augusti, 2005 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Vem lär Boten allt engelskt skit som T.ex exempel 1 if the pigs were gathering in vegas, i felt the drug culture should be represented as well. and there was a certain bent appeal in the sand, dude. across this line, you do not... also, dude, chinaman is not the issue here, dude. i'm talking about the guys who built the fucking trigger 'til it goes "click. exempel 2 history is hard to know, because of all the hired bullshit, but even without being sure of "history" it seems entirely reasonable to think that every now and then the energy of a high and beautiful wave. so now, less than five years later? six? it seems like a lifetime, or at least a main era - -the kind of peak that never comes again. san francisco in the cop-heart. make the bastard chase you. he will follow. Jag och Crice förmodligen. Men scheisse, han blandar ju citat från The Big Lebowski och Fear and Loathing in Las Vegas, galet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Haha! Jag har lärt honom en del av de där citaten, Egget91, och The Dude har väl bidragit... som Duderino redan sagt. Swine! Nu ska jag ägna en halvtimme åt att få honom att lära sig lite grammatik... så gott det går, hans språkkunskaper är ju i den milda grad söndertrasade nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts