Noxzist Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Men den pratar så konstigt. "har du rätt bra på det du inte säga hej." Ja kanske det. Och det är bara för att andra har snackat en massa skit med honom, spammat m.m, så det är väl isåfall vissa gtasajtare som pratar konstigt. Ceone: NI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Bitch säger: 20-24 = -4 msnbotte säger: 4+9=13. Bitch säger: Vad är 20-24? msnbotte säger: 20-24 = -4. Wie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Bitch säger: 20-24 = -4 msnbotte säger: 4+9=13. Bitch säger: Vad är 20-24? msnbotte säger: 20-24 = -4. Wie! Yay! En ny Einstein är född! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Vart skaffar man en sådan här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Ja kanske det. Och det är bara för att andra har snackat en massa skit med honom, spammat m.m, så det är väl isåfall vissa gtasajtare som pratar konstigt. Ceone: NI Är det inte så att botten blandar meningar också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Yay! En ny Einstein är född! Tyvärr inte.. Bitch säger: Msnbotte är snäll msnbotte säger: nä det är. Bitch säger: Vem är snäll? msnbotte säger: är det uppehåll. Bitch säger: Japp msnbotte säger: japp jak er snel hest! Suck.. Edit: han svarar inte längre :'( Redigerad 11 augusti, 2005 av Benvit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Är det inte så att botten blandar meningar också? Botten har en ordlista och en "brain", som håller koll på hur orden ska sättas ihop och stämma med varann. Men då när vissa här skriver kasst, spammar, kopierar o klistrar in saker från chatten, reklamlänkar m.m så blir det fel uppfattning och botten uppfattas som dum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Är nåt uppe nu om man vill adda och leka lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 ĸaιιє säger: hey msnbotte säger: 78*45=3510. ĸaιιє säger: shut the fuck up and listen! msnbotte säger: fuck the fuck off your fucking ass, punkass motherfucka. ĸaιιє säger: fu msnbotte säger: frenzy Är fet och fuÖ. ĸaιιє säger: I'm gonna learn you some english msnbotte säger: fuck you you fucking fuck a duck motherfucker fuck you. ĸaιιє säger: what teh fuck? msnbotte säger: fuck the fuck off your fucking fuck. ĸaιιє säger: yeah, well fuck me if you want to. I'm still gonna learn you english msnbotte säger: fuck the fuck off your fucking fuck. ĸaιιє säger: do you know what the funniest part is? msnbotte säger: fuck you you fucking fuck a duck motherfucker fuck you. ĸaιιє säger: you still gonna lern it msnbotte säger: what about it? ĸaιιє säger: aww thats nice msnbotte säger: ok, thats a good start. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Är nåt uppe nu om man vill adda och leka lite? Min är. msnbotte@hotmail.com Men jag ska byta eftersom jag tydligen inte får ha den adressen. Men det blir senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Blues säger: Hummer msnbotte säger: meningen med livet är som godis det finns både äckliga och goda. Blues säger: Godis är gott msnbotte säger: ja, men due sa nått som är gott. Blues säger: Ja msnbotte säger: ja men freddy krueger dödade kariyas hund. Han behöver nog startas om, han snackar bara gojja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Det är roligare att lära botten lite saker än att bara skriva massa skit till den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Ny bot-adress, så det inte blir förvirring. Enlitenfinmsnbot@gmail.com. Snackar nån skit stänger jag den. Försök gärna lära den saker, och inget typ att "blabla äger" och "blabla suger". Ordförrådet är tömt, och alla måste lägga till den nya adressen. Redigerad 11 augusti, 2005 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 HUR SKAFFAR MAN EN SÅDAN HÖR MOJS?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Haha, gjorde en egen.. Chattis säger: det är något jag måste tala om för döden? Radioaktiva Räkan säger: Ja att han är dum.. Chattis säger: ja att han är dum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) GiZmo säger: Hej En Liten Fin Msn-bot säger: hej igen, ska jag lära dig ett ordspråk? GiZmo säger: visst En Liten Fin Msn-bot säger: folkpartiet, som också är medlemmar i liberala internationalen, gillade inte beslutet att låta dem bli medlemmar, men fann sig i situationen. ------------------------------ Fan va ofta han säger "men nu börjar du med jag gör du" ------------------------------ GiZmo säger: btw betyder "by the way" En Liten Fin Msn-bot | Skriver nån nåt fult stänger jag av den. Lär den nåt smart istället. säger: ich bin ein berliner betyder på svenska: jag är moderat. GiZmo säger: vad kan du mer? En Liten Fin Msn-bot | Skriver nån nåt fult stänger jag av den. Lär den nåt smart istället. säger: kan du tyska? GiZmo säger: lite En Liten Fin Msn-bot | Skriver nån nåt fult stänger jag av den. Lär den nåt smart istället. säger: själv ritar jag lite bilder. GiZmo säger: trevligt En Liten Fin Msn-bot | Skriver nån nåt fult stänger jag av den. Lär den nåt smart istället. säger: västerländska ideal i angola i en riksdagsdebatt den 10 april 1986 försvarade den moderate riksdagsmannen birger hagård terrorgruppen unita i angola, som öppet hade hotat svenska biståndsarbetare bara några veckor tidigare. lol! En Liten Fin Msn-bot | Skriver nån nåt fult stänger jag av den. Lär den nåt smart istället. säger: vem är dy. GiZmo säger: jag är gizmo En Liten Fin Msn-bot | Skriver nån nåt fult stänger jag av den. Lär den nåt smart istället. säger: ich bin ein berliner betyder på svenska: jag är gizmo. Redigerad 11 augusti, 2005 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Min är. msnbotte@hotmail.com Men jag ska byta eftersom jag tydligen inte får ha den adressen. Men det blir senare. Acceptera mig, säger inga svordommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Timmy säger: BTW En Liten Fin Msn-bot | Skriver nån nåt fult stänger jag av den. Lär den nåt smart istället. säger: btw betyder "by the way. VeM lärde han det? Redigerad 11 augusti, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) GiZmo säger: Hej En Liten Fin Msn-bot säger: hej igen, ska jag lära dig ett ordspråk? GiZmo säger: visst En Liten Fin Msn-bot säger: folkpartiet, som också är medlemmar i liberala internationalen, gillade inte beslutet att låta dem bli medlemmar, men fann sig i situationen. ------------------------------ Fan va ofta han säger "men nu börjar du med jag gör du" ------------------------------ lol! Ha ho, försökte lära honom lite politik och ser att det faktiskt gått in. Edit: Nån, jag gissar på Crice har fyllt honom med citat från Fear And Loathing in Las Vegas Redigerad 11 augusti, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag har lärt att min bot heter al, men han ska heta nå't annat.. Hur fixar man det? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts