R2D2 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag har en bot uppe nu. msnbotte@hotmail.com. Jag behöver inte logga ut för att få nya kontakter, men jag accepterar inte alla, bara tills jag kanske har 10-20 stycken, så skynda på! Lär honom gärna vad som helst, men inte några stavfel, särskrivningar eller konstiga meningar som typ "du bög är, sluta pedofil vara". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Yay! Det ska provas! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) 5 stycken har lagt till botten på en minut nu, men snart är det nog stopp tror jag. Men jag får se, har hyfsad dator, så det kanske ger sig. *ÄDIT* Inga fler nu, iaf så länge. Redigerad 11 augusti, 2005 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 5 stycken har lagt till botten på en minut nu, men snart är det nog stopp tror jag. Men jag får se, har hyfsad dator, så det kanske ger sig. Men du har inte accepterat? För jag la nämligen till herr botte och han är inte online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Men du har inte accepterat? För jag la nämligen till herr botte och han är inte online. Det står här att du är online iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Ja, det fungerar nu, men jag ser att folk redan har nämnt bög och sånt (:!!! . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 LoL ZcruweN, det var jag som lärde honom "zcruwen heter det" och "zcruwen är en idiotboll" för att se om han sade det i en konversation, lol (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Ja, det fungerar nu, men jag ser att folk redan har nämnt bög och sånt (:!!! . Jo, jag vet Men jag ska resetta den snart, blir det fler bögord då så stänger jag ner botten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jo, jag vet (:!!! Men jag ska resetta den snart, blir det fler bögord då så stänger jag ner botten • Max ﺕ säger: hej på dig msnbotten! msnbotten säger: hej på dig. • Max ﺕ säger: vad har du för dig? msnbotten säger: jag har inte sagt att du är. • Max ﺕ säger: nej men vad gör du? msnbotten säger: vadå, vi har inte sagt att du är. • Max ﺕ säger: vi har inte pratats förr msnbotten säger: för att du t.ex åker inlines inomhus, eller äter cd-skivor, inte att du t.ex åker inlines inomhus, eller äter cd-skivor, inte att du t.ex åker inlines inomhus, eller äter cdä. • Max ﺕ säger: vad vill du säga med det ? msnbotten säger: men vad gör du det med? • Max ﺕ säger: gillar du något? msnbotten säger: du är inte bög, men du är en åsna eller. • Max ﺕ säger: nej inget av dem, men är du? msnbotten säger: men vad gör du? • Max ﺕ säger: sitter och skriver till dig! msnbotten säger: jag är inte bög två gånger och tredje sa du att jag inte är bög två gånger och tredje sa du att jag är ingen åsna, du är trög och inte fattar right. • Max ﺕ säger: ok.. du verkar lite otrevlig tycker jag msnbotten säger: varför är jag, det är jag, det är jag bög? • Max ﺕ säger: men sluta snacka källsord msnbotten säger: sluta säga med det . • Max ﺕ säger: men vad ska du göra idag? msnbotten säger: vadå jag jag är ingen åsna, du är bög. • Max ﺕ säger: har du pengar? msnbotten säger: du är inte du det? • Max ﺕ säger: nä, men ge mig dina pengar så ska du få ett lyckligt liv msnbotten säger: men vad har du för dig? • Max ﺕ säger: lyssnar på ramones, gillar du musik? msnbotten säger: du är inte du en åsna? • Max ﺕ säger: vad menar du? msnbotten säger: du är inte bög två gånger och tredje sa du att jag är inte du en gitarr? Han snackar om "bög" nästan hela tiden... Måste alla skriva en massa skit istället för att pröva snacka vettigt med botten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Msnbotten säger: www.spelforumet.se är en fjortis som bajsar med öppen dörr så han kan se på "allsång på skansen" samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag resettar snart, om nån skriver bög eller andra skällsord till den tar jag ner den- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Fick denna av botten nu: jag är på listan biatch. Kanske ska stänga den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Stäng inte. Jag vill prova den. Jag LOVAR att inte skriva bitch, bög and such. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 vad är en bra moderator. • Max ﺕ säger: en som är duktig och trevlig msnbotten | skriver nån fula ord till den tas den bort säger: en som är jacker! • Max ﺕ säger: ja precis msnbotten | skriver nån fula ord till den tas den bort säger: ja och jag gjorde det precis. • Max ﺕ säger: mm, du tycker att jacker är en bra person? msnbotten | skriver nån fula ord till den tas den bort säger: jacker är ju inte lite trög heller? • Max ﺕ säger: nyss sa du att han var bra msnbotten | skriver nån fula ord till den tas den bort säger: du är du du gör. • Max ﺕ säger: men gillar du jacker? msnbotten | skriver nån fula ord till den tas den bort säger: jacker är en trevlig prick, men är du som är jacker! • Max ﺕ säger: jag är inte jacker, jag är maxz! msnbotten | skriver nån fula ord till den tas den bort säger: jacker är en moderator på gtasajten. • Max ﺕ säger: nej, han är en medlem msnbotten | skriver nån fula ord till den tas den bort säger: en räg? • Max ﺕ säger: nej MEDLEM msnbotten | skriver nån fula ord till den tas den bort säger: bra, r2d2 är en medlem. • Max ﺕ säger: ja han också, även jag är en medlem msnbotten | skriver nån fula ord till den tas den bort säger: jag äger på gitarr. • Max ﺕ säger: jagheter maxz msnbotten | skriver nån fula ord till den tas den bort säger: sköter du mig? nej, jag är maxz! • Max ﺕ säger: jag sköter mig väldigt bra och det är jag som är Maxz! msnbotten | skriver nån fula ord till den tas den bort säger: är det listan, den var jag ju inte lite trög heller? • Max ﺕ säger: nej, nu får det räcka för idag hej då her botte msnbotten | skriver nån fula ord till den tas den bort säger: är det listan, den var jag ju inte lite trög heller? • Max ﺕ säger: hej då, PUSS! msnbotten | skriver nån fula ord till den tas den bort säger: röd är en n00b som borde d. Han är i varje fall trevligare än den andra botten som alla matade med en massa skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Stäng inte. Jag vill prova den. Jag LOVAR att inte skriva bitch, bög and such. Din e-mail? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Jag vill prova, och jag ska inte säga några fula ord! (:!!! Okej? Redigerad 11 augusti, 2005 av Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Jag vill prova, och jag ska inte säga några fula ord! (:!!! Okej? Adress? Men msn funkar inte för mig nu. så jag måste vänta ett tag med att logga in igen. Redigerad 11 augusti, 2005 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Adress? Men msn funkar inte för mig nu. så jag måste vänta ett tag med att logga in igen. Tiger_simon@hotmail.com Kan jag adda den nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Din e-mail? Bubblivaupptaget@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag har en bot uppe nu. msnbotte@hotmail.com. Jag behöver inte logga ut för att få nya kontakter, men jag accepterar inte alla, bara tills jag kanske har 10-20 stycken, så skynda på! Lär honom gärna vad som helst, men inte några stavfel, särskrivningar eller konstiga meningar som typ "du bög är, sluta pedofil vara". Var det verkligen nödvändigt sno namnet från vår bott? (:!!! Det är ju typ som "Hej joina NYA gtasajten2!!!!!!11111111" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts