R2D2 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 fast du aeger mig alltid ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) . msnbotte säger: nu har du så jävla fjortis idiot som e ful som en hund. IceCandy säger: hundar e söta msnbotte säger: jag vill inte äta för du e en ful bajskorv brodd är störst, vackrast, bäst, sexigast, och frenzy är en söt gorilla. det sista garvade jag åt som faen! Jag vet tyvärr inte hur jag ska framföra det här på ett så bra sätt som möjligt, men jag hörde av botte att du är en sparris msnbotte säger: jag är jag jag. Sebastian säger: du är du du msnbotte säger: äta en sparris om du är. Sebastian säger: jag är ingen sparris, ska jag äta en ändå? msnbotte säger: ska du ha en sparris. Sebastian säger: helst inte, tycker inte om sparris så specielt mycket msnbotte säger: tycker du om att icecandy är en sparris. Redigerad 11 augusti, 2005 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) msnbotte says: det här jag håller på att vara idiotisk. johan | says: ja, du är en stor idiot msnbotte says: jag har en stor idiot. johan | says: vem? msnbotte says: men vem aer soet ditt saer!?!???! johan | says: jag är soet msnbotte says: men jag är soet. johan | says: nej, du är ful msnbotte says: ful är icecandy.*ÄDIT* du är sämre än mig? hahahaha vilken noob. Redigerad 11 augusti, 2005 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag vet tyvärr inte hur jag ska framföra det här på ett så bra sätt som möjligt, men jag hörde av botte att du är en sparris msnbotte säger: jag är jag jag. Sebastian säger: du är du du msnbotte säger: äta en sparris om du är. Sebastian säger: jag är ingen sparris, ska jag äta en ändå? msnbotte säger: ska du ha en sparris. Sebastian säger: helst inte, tycker inte om sparris så specielt mycket msnbotte säger: tycker du om att icecandy är en sparris. Har han avslöjat det? vilken fräckhet! nu ska han få fan för det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Hahahahaha Ursäkta mig Crice ville bara se vad han sa om jag skrev sådär ZcruweN säger: i'm back biatch msnbotte säger: sluta med det där är jag inte ska göra, biatch msnbotte säger: vem sa det? msnbotte säger: gjort vad? msnbotte säger: du vet cortez på gtasajten! brodd äger alla på gtasajten vet allting om freddy krueger, kan du säga biatch. ZcruweN säger: ehhh du är konstig msnbotte säger: du får äta en sparris. ZcruweN säger: Sparris is the shit msnbotte säger: crice is the shit. ZcruweN säger: näää ZcruweN is the shit msnbotte säger: crice is the shit. ZcruweN säger: nej msnbotte säger: nej cutta idioten där pucko. ZcruweN säger: ZcruweN asså jag is the shit msnbotte säger: jag är jag jag? ZcruweN säger: jag is the shit msnbotte säger: crice is the shit. ZcruweN säger: crice har liten kuk och luktar kiss msnbotte säger: kuk picos kuk är liten. ZcruweN säger: jag har större än pico msnbotte säger: pico är en nörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 IceCandy säger: hej msnbotte säger: hej har du knullat kärringar hela dan eller? IceCandy säger: du har avslöjat för hew att jag är en sparris! varför gjorde du det??? msnbotte säger: har jag inte det. IceCandy säger: jo, det har du visst! du sa de till honom! msnbotte säger: visst gör det, jag är lite bra på de? IceCandy säger: varför gjorde du det? att du e bra på det är ingen bra ursäkt! msnbotte säger: ja bra du har ingen hund. IceCandy säger: jo, jag har 2 stycken. men svara mig nu, varför sa du att jag är en sparris? msnbotte säger: nu har du så fan inte. IceCandy säger: gaah! svara mig, varför sa du det? msnbotte säger: varför det? IceCandy säger: ja, varför?! msnbotte säger: varför tycker du är. IceCandy säger: varför tycker du är? vad menar du med det? msnbotte säger: det tycker jag med. IceCandy säger: tycker du att jag är en sparris? varför tycker du det? msnbotte säger: varför det? IceCandy säger: ja msnbotte säger: ja ska vi äta idag? IceCandy säger: ja?.. msnbotte säger: ja en stekt sparris kan man äta. IceCandy säger: så du har tänkt att käka mig? msnbotte säger: att jag har inte mig. IceCandy säger: vad menas? msnbotte säger: jag förstår herr bott vad han själv då? IceCandy säger: huh..? msnbotte säger: agsdgasgwhöotp2389thweut. IceCandy säger: äsch. det här leder ingen vart msnbotte säger: vart går inte vad jag inte det. IceCandy säger: snacka så man fattar. msnbotte säger: man får en sparris? varför tycker du om unge man? IceCandy säger: har du tänkt att äta upp mig? msnbotte säger: tror du på att lyssna på mig! IceCandy säger: nä msnbotte säger: nä det är ingen sparris, ska jag äta en sparris om du gör. IceCandy säger: har du tänkt äta upp mig? msnbotte säger: ät pico för bottar ska det låta. kom ingen vart, han bortförklarade sig hela tiden..(tror inte någon orkar läsa allt heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Lägg till mig då!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 kom ingen vart, han bortförklarade sig hela tiden..(tror inte någon orkar läsa allt heller.. Hehe han kalla dig för sparris, och mig för gurka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) han | says: hej msnbotte says: hej, vad heter du på? . johan | says: jag heter johan msnbotte says: heter du gör jag är johan. johan | says: nej vafan johan | says: jag är johan msnbotte says: vafan säger vi "det är jag men brodd är störst, vackrast, bäst, sexigast, och frenzy är bäst. msnbotte says: okej, men jag är johan. johan | says: nej, du är msnbotte msnbotte says: msnbotte är gud. johan | says: okej msnbotte says: okej, i'll keep that in mind. johan | says: vad görs? msnbotte says: nu går och sover, är det som ett bra...vad görs? johan | says: jag lyssnar på rammstein msnbotte says: rammstein är ett trevligt sätt att fördriva tiden på.' Kan ni inte resetta den eller nåt?`Alla har snackat med konstiga meningar, så han har en vrickad språkuppfattning, eller nåt. Redigerad 11 augusti, 2005 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Haha lugnt skönaste hittils ZcruweN säger: jag är en 1337 msnbotte säger: går det för en. ZcruweN säger: är du en 1337? msnbotte säger: är en 1337. ZcruweN säger: vet du vad en 337 är? msnbotte säger: vad gör vad. ZcruweN säger: *1337 msnbotte säger: slippy luktar 1337. ..Meh så oförskömd man kan va då.... "msnbotte säger: äägg röv." Redigerad 11 augusti, 2005 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Ni som vet hur man gör en bott kan inte någon av er skriva exakt hur man ska göra. vilka progrma som behövs å avrt man hittar dom osv för jag sökte men fatta inte hur man skulle göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Asså jag tycker inte att han är snäll ZcruweN säger: lol ZcruweN säger: lol lol lol msnbotte säger: lol lol lol. du är ju hjärntvättat dig? ack ja ska omvända dig! msnbotte säger: lol lol lol. du är härlig du m. ZcruweN säger: lol lol lol lol lol lol ZcruweN säger: lol lol lol ZcruweN säger: lol msnbotte säger: sitterdu i iet, det var roligt, lol. ZcruweN säger: lol lol msnbotte säger: lol lol lol lol. ZcruweN säger: lollololololo msnbotte säger: lol lol lol lol lol. msnbotte säger: lol lol lol. msnbotte säger: jag ska dunka kuken i huvudet på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Elvis säger: Stefanie är het msnbotte säger: är du het? Elvis säger: nej! en tjej msnbotte säger: en hund är en tjej. Elvis säger: nej,dom är bitches msnbotte säger: dom är så otrevlig? Elvis säger: vissa, msnbotte säger: www.spelforumet.se is your father and your mother. Elvis säger: så fan heller! msnbotte säger: dom är så ful så jag äter bullar för livet. jag äter bullar för fan. Lol,konstigt beteénde han har! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 msnbotte säger: www.spelforumet.se is your father and your mother. HOWHOW eller Ronin som lärt honom det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Elvis säger: säg detta till Stellhell,jag är en blivande mod! msnbotte säger: jag tädner på stellhell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Sry för dubbelpost. Elvis säger: Jag gjorde det! msnbotte säger: vad är det det är jag det. Elvis säger: På mitt 1000inlägg gjorde jag en onödig topic,som en sa att jag skulle göra msnbotte säger: att www.spelforumet.se är mitt. han snackar en jävla massa om spelforumet,onödig topic,som en person sa att jag skulle göra *muhahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag tror inte att han gillar mig :'( msnbotte säger: zcruwen heter det. ZcruweN säger: vem är zcruwen då? msnbotte säger: zcruwen är idiotboll. ZcruweN säger: men tack för den då msnbotte säger: joodå det är den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 kom ingen vart, han bortförklarade sig hela tiden..(tror inte någon orkar läsa allt heller.. Det är lugnt jag gav han lite smisk så jag hoppas att han har lärt sig till nästa gång(även om han hela tiden svarade med att det var han som smiskade mig ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 HOWHOW eller Ronin som lärt honom det. (:!!! Haha, tjuvreklam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Men kom igen! Jag vill också prata med han!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts