AceError Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Kan man ha en map som man har ett lösenord där man kan lägga alla sina... hmm... naturfilmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Rara eller zippa den med lösenord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Sök lite and you will find. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 10 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Rara eller zippa den med lösenord Joo men jag fattar inte hur jag gör... jag tar file>password och tar ett lösenord och trycker okej sen stänger jag allt men när ´jag ska starta den rar filen så kommer ingen fråg upp om lösenord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Joo men jag fattar inte hur jag gör... jag tar file>password och tar ett lösenord och trycker okej sen stänger jag allt men när ´jag ska starta den rar filen så kommer ingen fråg upp om lösenord Du måste packa upp skiten också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 10 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Du måste packa upp skiten också Aha extracta asså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Aha extracta asså? Något åt det hållet, ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Gör så här också Skapa map: Hundar/bögar/lökar/haha/du/blev/lurad/här/finns/ingenting/duuh/Här lägger du RARen med lösenordet och sen tar du Göm på alla mappar och filer. Då hittar ingen dina naturfilmer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 10 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Något åt det hållet, ja Okej thx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Joo men jag fattar inte hur jag gör... jag tar file>password och tar ett lösenord och trycker okej sen stänger jag allt men när ´jag ska starta den rar filen så kommer ingen fråg upp om lösenord Lösenordet krävs bara för att extrahera, dvs kan du utforska innehållet i arkivet utan att behöva skriva in lösernordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Okej thx Så lite så, hoppas du kommer att njuta av porren och runka in ballen av dig bara. Safety rules: 1. Lås ALLTID dörren till rummet innan du runkarballe. 2. Smeta inte säd på väggar och handtag, detta är misstänksamt. 3. För inte en massa ljud omtring dig i form av stön då detta kan höras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 10 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Så lite så, hoppas du kommer att njuta av porren och runka in ballen av dig bara. Safety rules: 1. Lås ALLTID dörren till rummet innan du runkarballe. 2. Smeta inte säd på väggar och handtag, detta är misstänksamt. 3. För inte en massa ljud omtring dig i form av stön då detta kan höras. Okej vill du ha lite djur ocj bög p0rn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Okej vill du ha lite djur ocj bög p0rn? Öhh, jätte gärna.. har du på småbarn också? i ålder 10 - 15? Muahahahaaa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Så lite så, hoppas du kommer att njuta av porren och runka in ballen av dig bara. Safety rules: 1. Lås ALLTID dörren till rummet innan du runkarballe. 2. Smeta inte säd på väggar och handtag, detta är misstänksamt. 3. För inte en massa ljud omtring dig i form av stön då detta kan höras. För att inte glöma 4. Dra ner parsienner (Stavning?) eller dra för gardiner 5. Om föräldrar\syskon är hemma stäng av ljudet eller använd hörlurar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 10 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Öhh, jätte gärna.. har du på småbarn också? i ålder 10 - 15? Muahahahaaa. Nej men lite shemale är aldrig fel Redigerad 10 augusti, 2005 av AceError Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) För att inte glöma 4. Dra ner parsienner (Stavning?) eller dra för gardiner 5. Om föräldrar\syskon är hemma stäng av ljudet eller använd hörlurar Om man har hörlurar så hör man inte när föräldrarna ropar. Om man har högt ljud. Redigerad 10 augusti, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Nej men lite shemale är aldrig fel Skriva med sig själv? ÄR DU INTE KLOK? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 10 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Skriva med sig själv? ÄR DU INTE KLOK? What? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Nej men lite shemale är aldrig fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Om man har hörlurar så hör man inte när föräldrarna ropar. Om man har högt ljud. Dra av så att det ena örat inte är täckt Nej men lite shemale är aldrig fel "Nää va fan, vi vill ha klassik hård-homå, jag snackar finskt-fist-fucking!" Redigerad 10 augusti, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts