PluOntS Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Tjena. Funderar på att inkasera spelet The Punisher till PS2. Har spelat demot på PC och tycker det både är roligt och bra. Men vet inte hur det är på PS2. Någon som har tips? EDIT: Ajaj, råkade skriva i fel forum Redigerad 10 augusti, 2005 av PluOntS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Har inte spelat de , men skulle tro att de e samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Jag har varvat det till Xbox,och det gör en inte besviken. ps2 versionen så skiljer sig någon enstaka bana,typ på ps2 kan du köra motorcykel på någon bana om jag inte sett fejkbild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Jävla Max Payne Rip off! Köp Max Payne 2 istället. Redigerad 10 augusti, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Okej, tack för råden. Tycker iallafall det är grymt kul på PC! Köpte Shellshock Nam'67 förra veckan och varvade det på 4 timmar, normal. Så jag funderar antingen på The Punisher, The Urbz eller Enter the Matrix. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag har det till Ps2 men jag har inte spelat det på ett jävla tag då men ändå, sist jag spela satt jag skit länge och spela och kan säga att det inte gör en besviken precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag har det till Ps2 men jag har inte spelat det på ett jävla tag då men ändå, sist jag spela satt jag skit länge och spela och kan säga att det inte gör en besviken precis Okej Låter ganska trevligt. Får se vad det blir! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Så jag funderar antingen på The Punisher, The Urbz eller Enter the Matrix. Av de tre tycker jag Punisher. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Av de tre tycker jag Punisher. Okej. Har du kört de andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Okej. Har du kört de andra? Inte Urbz men Sims spel är trista. Enter The Matrix är tråkigt eftersom man inte får spela som Neo men snart kommer ju Enter The Matrix: The Path of Neo så det blir nog roligare då. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Inte Urbz men Sims spel är trista. Enter The Matrix är tråkigt eftersom man inte får spela som Neo men snart kommer ju Enter The Matrix: The Path of Neo så det blir nog roligare då. ^^ Okej. Men jag diggar Sims-spel Tycker The Urbz verkar coolt eftersom man är inne i city. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Ja har spelat the urbz. ja tycker att de e ett sk*t spel faktiskt ( men kan bero på att ja inte gillar the sims ). Ja har enter the matrix, de e faktiskt rätt coolt. Men the punisher har ja inte spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts