Weener Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 Min favorit är eller :"> Är lite frÄck också Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 Dom nya smileysarna e skit feta för f*n Feta é dom väl inte? Man ser ju bara deras huven! Så du kan ju inte se om dom é feta! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 (redigerad) hultan du borde fakstist ha med den här annars var dom nya bra Redigerad 13 januari, 2003 av Space Hunter2001 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 (redigerad) Den här var den coolaste tycker jag och den Redigerad 13 januari, 2003 av Wild_hawk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 jag gillar :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 13 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 Jag gillar denna skarpt: Så lurig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 :'( :'( :'( fan va coola Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 hehe , de var verkligen snygga! Min favorit är nog: eller denna Men alla andra var också snygga! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 jag gillar :'( asmycke! är också extremt kul! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 Jag gillar den här: och Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 Fan va bra att du tog in nya smilies Hultan!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 17 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2003 Det ända jag hatar är när man trycker på en länk/knapp så stannar smilisarnas "animationer". Det är dåligt... :'( :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2003 Det ända jag hatar är när man trycker på en länk/knapp så stannar smilisarnas "animationer". Det är dåligt... :'( :'( Så blir det alltid med GIF-animationer, det är nåt i Windows som gör att animationerna stannar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 17 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2003 Så blir det alltid med GIF-animationer, det är nåt i Windows som gör att animationerna stannar. Dumma Bill Gayts! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2003 Dumma Bill Gayts! Säg inte så, om Bill Gates inte hade funnits skulle vi inte haft något Windows idag... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 17 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2003 Säg inte så, om Bill Gates inte hade funnits skulle vi inte haft något Windows idag... Om inte Arvid skulle funnits skulle jag inte sitta i denna tråd å diskutera... Du skulle ja va i nån annan tråd! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2003 Om inte Arvid skulle funnits skulle jag inte sitta i denna tråd å diskutera... Du skulle ja va i nån annan tråd! Om inte GTaJäGaReN hade funnits skulle jag gått ner och köpt en påse Gott och Blandat för länge sen istället för att posta det här inlägget. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 (redigerad) Om inte GTaJäGaReN hade funnits skulle jag gått ner och köpt en påse Gott och Blandat för länge sen istället för att posta det här inlägget. Om inte Arvid hade funnits så... ähh... öhh... så skulle inte GTaJäGaReN bli den 2000:e besökaren på Arvids-gtasajt. Redigerad 18 januari, 2003 av GTaJäGaReN Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 nu räcker det med spammet va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts