RavenE Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Är det nån som vet vart man kan hitta fonten till AXE (Sprayen)? Jag HAR letat på google, men utan resultat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Jag vet inte vad det är för font, eftersom jag inte hört talas om den men du kan alltid titta om de har den på www.dafont.com ... (Tror det var rätt url? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Fonten "tror" jag heter Xirod... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Väldigt lik men inte den (väl) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts