Östis Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Ja, så här är det. Jag ska snart få ny dator. Då ska jag köpa San Andreas. Men tills det så skulle jag vilja träna lite på att editera filmer! Så om någon skulle ha några stunts liggande lite här och där,men inte orkar editera den,så anmäler jag mig att editera den! Om någon vill ha sina klips editerade,så säg bara till! BTW använder Vegas 4.0, och brukar göra filmer med andra spel,så jag är inte helt nybörjare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Ett tips är att ta och mixtra med filmer som redan finns ute (asså gta SA stuntfilmer då) men lägg inte ut dom på nättet för då kanske dom som gjort filmerna blir arga Edit: kom just på att min ideé inte var så jättebra , strunta i den Redigerad 10 augusti, 2005 av _lance_vance_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Om du visar något du gjort innan kanske några vågar skicka sina replays till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 10 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Håller just på med en film, Battlefield 1942, lägger upp den imorgon här så får ni se! och BTW Mr.Magic, du som gör stuntfilmer,vad använder du för att komprimera? jag menar du har skitbra kvalite på dina filmer,ändå inte större än 100mb? oftast det som e problemet med mina, stora jävlar som ska komprimeras och då får skitkvalite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Så här: Audio: 64 Kbps; 44 100 Hz, Stereo. Video: 29,9 fps; 640x480; Quality VBR 90; WMV V9 Compression. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 10 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Ok,nu har jag en film uppladdad. Min första som jag gjorde,räkna med att jag inte kände till Vegas så bra vid den tiden. Med tiden har jag förstås blivit bättre,så dethär är bara för att visa lite. Min Battlefield Film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Laddar ner. Kommer tillbaks senare och berättar hur dålig den var. Bra syncat när bilen sprängdes . Testa att sätta in Flash effekt vid trumslag o.s.v. En fråga Varför zooma in så man inte ser vapnet? Redigerad 10 augusti, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Han har inte zoomat in, han har på för hög upplösning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Japp tyvärr, Fraps 1.9 (enda fraps som jag hittat som funkar till 98) så tar bara 640x480 upplösning,om man ska ha hela skärmen. Jag provade göra en sån film,men kvaliten blev skitkass! Bättre att satsa kanske på lite bättre kvalite, även om man då måste offra en del av rutan Nåja, finns det nån därute nu, efter att sett denhär filmen, göra en Co-Stuntfilme me mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Introt var ju inget att hurra för, såg ut som en powerpoint redovisning från 7an. Försök att fixa till det till nästa film. Och det att man bara såg övre vänstra hörnet, då ser jag nog hellre på en film med dålig kvalitet. Man såg ju knappt vad som hände. Annars var det bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Tack för kommentarerna, men det var ju inte det som egentligen var meningen. BTW har någon några extra replays som man inte bryr sig om? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts