Östis Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Ja, så här är det. Jag ska snart få ny dator. Då ska jag köpa San Andreas. Men tills det så skulle jag vilja träna lite på att editera filmer! Så om någon skulle ha några stunts liggande lite här och där,men inte orkar editera den,så anmäler jag mig att editera den! Om någon vill ha sina klips editerade,så säg bara till! BTW använder Vegas 4.0, och brukar göra filmer med andra spel,så jag är inte helt nybörjare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Ett tips är att ta och mixtra med filmer som redan finns ute (asså gta SA stuntfilmer då) men lägg inte ut dom på nättet för då kanske dom som gjort filmerna blir arga Edit: kom just på att min ideé inte var så jättebra , strunta i den Redigerad 10 augusti, 2005 av _lance_vance_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Om du visar något du gjort innan kanske några vågar skicka sina replays till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 10 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Håller just på med en film, Battlefield 1942, lägger upp den imorgon här så får ni se! och BTW Mr.Magic, du som gör stuntfilmer,vad använder du för att komprimera? jag menar du har skitbra kvalite på dina filmer,ändå inte större än 100mb? oftast det som e problemet med mina, stora jävlar som ska komprimeras och då får skitkvalite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Så här: Audio: 64 Kbps; 44 100 Hz, Stereo. Video: 29,9 fps; 640x480; Quality VBR 90; WMV V9 Compression. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...