gizmo91 Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Tjena jag tänkte spela in en egen film ungefär som jackass och dom som vill får vara med det jag behöver är: *nån som hittar på ett namn *Folk som spelar in roliga klipp eller stunts Skicka till min msn om ni vill vara med anton_91@hotmail.com eller lägg upp här eller på rapidshare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Skulle du inte spela in en egen film? Då brukar folk inte skicka in klipp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 10 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Skulle du inte spela in en egen film? Då brukar folk inte skicka in klipp Jag skrev ju och frågade om nån ville vara med och kunde isåfall skicka sina klipp till mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Jag skrev ju och frågade om nån ville vara med och kunde isåfall skicka sina klipp till mig! Låter ju som du bara ska ta åt dig äran.. "Hitta på ett namn Folk som spelar in roliga klipp eller stunts" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Tycker att det låter som att han ska göra lite men vill att fler ska va med för att få en längre och roligare film? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Omfg! hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Tjena jag tänkte spela in en egen film ungefär som jackass och dom som vill får vara med det jag behöver är: *nån som hittar på ett namn *Folk som spelar in roliga klipp eller stunts Skicka till min msn om ni vill vara med anton_91@hotmail.com eller lägg upp här eller på rapidshare. Folk kanske börjar vara med när du gör något eget,så folk fattar att du inte bara tar all äran,för något du bara sagt ska göras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 10 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Jag ska göra nånting när jag har köpt en kamera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Jag ska göra nånting när jag har köpt en kamera Och det är? om ett halvår eller vadå? det är nog bättre om du skulle startat detta projekt(som inte är startat precis) när du har en kamera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag tycker det är roligt att göra konstiga saker som gör att man antagligen får lite blåmärken. Men det finns liksom människor som hoppar från höga saker och så bryter dom benen och så "skyller" dom på Jackass. Och det va på grund av alla som gör sådana saker och skadar sig riktigt illa som Jackass la ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Är det nån som vet om man kan lägga in det man spelat in på datorn från en videokamera som spelar in på vhs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts